ItaliëUmbriëGubbioAppartementen GubbioAppartement Coldimolino Spa Resort

• 8Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over Coldimolino Spa Resort

• 8Mirko07-08-2017

Paradijsje

mooie omgeving, goede appartementen, lekker restaurant, vriendelijk personeel, bar, goed zwembad....etc etc etc. Maw een top week gehad. Zou er weer naartoe gaan. wifi gratis en bijna overal.

• 9Mijnster06-09-2014

Fantastische plek!

Heerlijke vakantie hier gehad. De omgeving is prachtig en de locatie is super. Aardige mensen, heerlijk zwembad en prachtig uitzicht. Tevens in de buurt van veel bezienswaardigheden als Assisi, Perugia en Gubbio.

• 8noud6829-08-2014

Super locatie!

Wij zijn een week in augustus geweest. Het is een prachtig landgoed bovenop een flinke heuvel met een mooi uitzicht. Bij aankomst stond er een lekkere cake met noten voor ons klaar in ons appartement. Het appartement was van binnen nieuw en netjes met een eigen espresso apparaat en oven. Van buiten is er al enkele jaren niets meer aan het appartement gedaan.

Je kon elke dag in het restaurant eten (middag en avond) en er is ook een bar (maar dat valt niet op).

Op zaterdag avond was er telkens een bruiloft en dan blijft het nog lang gezellig...

Het tennisveld is 's-avonds niet verlicht. De receptie is dan gesloten.

Wij hoefden niet extra te betalen voor de airco of de Wi-Fi.

Je kan er ook fantastisch ontbijten (8 euro p.p.).

Gubbio is een leuk stadje om te bezoeken en het is niet ver. Perugia is ook zeer de moeite waard om te bezoeken.

• 823-08-2012

Mooie plek om tot rust te komen.

Pluspunten: Goed appartement en erg sfeervol, modern en schoon. Het uitzicht is overal fantastisch, het ligt in de bergen. 's Avonds lekker koel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en de meesten spreken redelijk Engels bij de receptie zeker. Het bed is ook goed om in te slapen. De keuken in de appartementen is modern en heeft een volwaardige oven. Je kunt er tennissen of voetballen met spullen van Coldimolino. Het is een lekker niet al te diep zwembad, waar ook ruimte is voor de allerkleinste onder ons om verkoeling te krijgen in het water. Er is ook een kleine speeltuin. Het uitzicht daar is fantastisch en het is zeer rustig. De ramen kunnen worden geblindeerd. Het is een boerderij-achtig complex. Voldoende parkeergelegenheid. Restaurant met beperkte zeer goede kaart. Aanrader voor iedereen die van Agri Turismo houd. Gubbio is een leuke stad en er zijn genoeg activiteiten te doen in de omgeving. Parkeren daar is makkelijk en goedkoop. Winkels 's avonds tot 20:00u open.

• 10I14-09-2010

GEWELDIG!

Deze accomodatie is werkelijk geweldig! Mooi, comfort, super uitzicht, meer heb je niet nodig. Wij hebben voor 2 nachten een studio gehad. Je hebt meer dan genoeg ruimte. Het is allemaal zeer netjes. Bij de receptie is men zeer aardig en behulpzaam. Je hebt vanaf het zwembad een geweldig uitzicht over de bergen en je ziet Gubbio liggen. Gubbio is ongeveer 10km rijden. Dit lijkt misschien een nadeel, maar zo heb ik het absoluut niet ervaren. Bij onze reservering stond dat je ook een restaurant hebt bij de accomodatie, maar daar is het sinds kort niet meer mogelijk te dineren. Bij de receptie heeft men echter genoeg aanbevelingen voor een ander restaurant.

Het ontbijt bij deze accomodatie is trouwens ook geweldig. Veel diverse (ook lokale) producten, van brood, muesli, taart, vers fruit, helemaal SUPER!! Een echte aanrader!!

Appartement Coldimolino Spa Resort info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij