Vakantiehuis Case Vacanze Casalta

4 reviews over Vakantiehuis Case Vacanze Casalta in het Nederlands

Fantastische plek!

G. de Olde
18-8-2013

Wij zijn hier geweest van 16 juni t/m 22 juni 2013. Het 2.5 km. weggetje naar het complex viel wat tegen. (veel keien en gaten in de weg). Maar eenmaal aangekomen was het hele complex en uitzicht fantastisch! Het appartement was erg schoon met uitstekende bedden. De hele locatie is goed onderhouden met veel bloemen. Het zwembad is ook erg fijn. Wij hadden een uitstekend ontbijt. Vanaf ons appartement "Geranio" in het gebouw Cristina hadden wij een schitterend uitzicht over het oud Romeins stadje Gubbio.

Gereisd Met partner in juni 2013

Meteen weer boeken

Ronald
28-12-2011

Mooie kleine locatie met mooi zwembad, relaxede sfeer en 2 keer per week zalig mee eten met de eigenaar en zijn familie. Mooie uitvalsbasis voor de erg mooie omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

rustige agriturismo, tot in de puntjes netjes

Petra
3-3-2010

Fabrizio en zijn familie hebben hier iets heel moois. Vanaf je terras kijk je een goed verzorgde tuin in met uitzicht over heel Gubbio. De bedden liggen goed, de keuken is compleet, voldoende ruimte. Echt compleet! Wij gaan hier voor het tweede jaar heen.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2010

Superstek aan de rand van Gubbio

R. Rentenaar
14-10-2009

Vakantiehuis op een heuvel aan de rand van Gubbio. Fantastische ligging met uitzicht op deze middeleeuwse stad die goed bewaard is gebleven. De familie die het beheerd doet echt alles voor je. Het is een prima stek om als uitvals basis te gebruiken voor trips in Umbrië waarbij ook San Marino goed te doen is.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Case Vacanze Casalta in Gubbio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Case Vacanze Casalta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.