Bed and Breakfast Agriturismo Valdichiascio

BedAndBreakfastWeer vandaag24°18°
Bed and Breakfast Agriturismo Valdichiascio

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Valdichiascio voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Agriturismo Valdichiascio in het Nederlands

fantastische plek

lida
12-5-2010

Een prachtig gelegen, mooi uitzicht, heerlijk zwembad.heerlijk rustig, mooie tuin, kortom, een prima plek vlakbij Gubbio.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Agriturismo Valdichiascio in Gubbio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Agriturismo Valdichiascio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Agriturismo Valdichiascio scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.