Vakantiehuis Agriturismo La Vallata

74 reviews over Vakantiehuis Agriturismo La Vallata in het Nederlands

Geweldig goed

Michel en Chantal
19-9-2018

Zeer warm onthaal. Men voelt zich onmiddellijk thuis.

Lekker vers gebakken brood bij uitgebreid ontbijt. Zeer lekker avondmaal door gastvrouw Lori.

Mooi en rustig gelegen locatie. Wel auto noodzakelijk.

Heerlijke plek

Donna F.
19-9-2018

Fijne familiale sfeer. Je kan Tim alles vragen, staat altijd klaar om te helpen, niets is teveel gevraagd. Z'n vrouw Lori kookt heerlijk voor de hele bende. Keuze genoeg op het menu ! Prachtige ligging met uitzicht over de vallei. Alle highlights van Umbrië zijn met de auto te bereiken. De kamers zijn ongelooflijk ruim, alles aanwezig en heel heel proper !

Fantastisch verblijf in het prachtige Umbrië.

Brenda en Geert
30-7-2018

Rustig gelegen. Gezelligheid troef. Fantastische uitbaters. Super lekker eten.

Heerlijk verblijf en super goed gelegen om Umbrië te verkennen.

De gastvrijheid en enthousiasme van de gastheer en gastvrouw zijn voor ons dé reden waarom we hier graag terugkeren. Net zoals de heerlijke maaltijden.

Ook voor onze jonge kinderen (2 en 5 jaar) was het een super vakantie, zij konden naar hartelust spelen in het speeltuintje, de tuin of het zwembad.

Fantastische vakantieplaats

Marina
21-6-2018

Lekker ontbijt met dagvers zelfgebakken brood.

Lekker avondeten (niet verplicht) met genoeg keuze en aan democratische prijzen. Rustige ligging, maar toch niet te ver van interessante bezienswaardigheden.

Fantastische (en grappige) gastheer en uitmuntend kokende gastvrouw.

Telkens thuiskomen...

Cindy
29-5-2018

Prachtig gelegen met een mooi uitzicht op de vallei, een fijne tuin met zwembad (met poortje trouwens, handig met kids), kinderspeeltuintje en ruime en nette kamers. Sympathieke gastheer Tim staat altijd voor je klaar en weet je alles te vertellen over de streek, zijn Italiaanse echtgenote Loredana tovert 's avonds lekkers op tafel, je kan trouwens telkens kiezen van de uitgebreide kaart, tevens lekkere keuze wijnen en huisgemaakt limoncello. Ook een uitgebreid ontbijt met zelfgemaakt brood en confituren. Hier kom je niets te kort, gemoedelijke en gezellige sfeer, ideaal vakantie-adresje om per auto of zelfs fiets de streek te ontdekken... Assisi... Perugia... Gubbio en nog vele andere mooie dorpjes en steden.

Een zalige, ontspannen vakantie

Ira
29-5-2018

Een super gastheer en gastvrouw !!

Lekker ontbijt en heerlijk avondeten.

Tim en Lorie stonden altijd klaar met goeie tips om de omgeving te verkenen.

Het uitzicht was prachtig.

Een heel ontspannen en familiale sfeer.

Een echte aanrader !!!

Geweldig!

Jan François
28-5-2018

Eigenlijk vond ik alles goed, verblijf, ontbijt, eten, maar bovenal de gastvrijheid!!!

Altijd beetje thuiskomen

Bert en kim
26-5-2018

Iedere keer bij tim en lori is een waar genot. Alles kan en mag. Fijn sfeertje. Lekker eten en drinken en de streek blijft prachtig

Fantastische Vespa- reis met vrienden

Els
13-5-2018

Uitstekende gastvrouw Lori en -heer Tim.

Lekker gegeten. Goede locatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Agriturismo La Vallata in Fratticiola Selvatica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Agriturismo La Vallata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.