Hotel Silence Casa Mancia

Kleine hotelsWeer vandaag30°16°
Hotel Silence Casa Mancia
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Silence Casa Mancia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Silence Casa Mancia in het Nederlands

2007

Goed hotel

Marieloes de Jonge
8-9-2007

Goed hotel. Moderne en luxe kamers. Jammer dat het hotel afgelegen ligt. In het centrum van Foligno kan je erg leuk eten bij Sparafucile naast de grote kerk. Goede locatie om met de auto Umbrie te verkennen.

uitstekend design hotel in oude zeer smaakvol gerestaureerde hoeve/aan de rand van foligno 1300 meter van centrum/uitstekend te lopen en hotel heeft ook fietsen ter beschikking/heel centraal in umbrie/alle bezienswaardigheden op rijafstand/personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam/goed ontbijt voor italiaanse begrippen/een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silence Casa Mancia in Foligno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silence Casa Mancia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.