ItaliëUmbriëFolignoHotels FolignoHotel Guesia Village (+app.)

Hotel Guesia Village (+app.)

ItaliëUmbriëFoligno

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Guesia Village (+app.) voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 67 reviews
+158/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 67 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

68 Reviews over Guesia Village (+app.)

• 9M. Komen15-05-2018

Geweldig

Voor de derde keer in dit hotel. De gastvrijheid en persoonlijke benadering is telkens weer geweldig. Ook het eten is een aanrader.

• 6Verschoor18-07-2016

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Eerste appartement had geen airco, en we hadden geen ontvangst met mobiel telefoon. 2e en 3e app. Deed airco het ook niet. 4e Appartement had airco, zijn daar gebleven, maar 1 steelpannetje om te koken!! Geen vergiet of i.d. Ook maar 2 glazen en zeer weinig bestek. Alle 4 de app. die wij vanbinnen gezien hebben, hebben zeer weinig kookgerei. Verplicht iedere avond eten in hotel. WiFi ontvangst alleen in de buurt van de receptie. Ontbijt wordt door 1 personeelslid gedaan, zij/hij staat ei of pannenkoek te bakken, dan zijn broodjes en yoghurt op. Lang wachten voor het aangevuld is, want de broodjes moeten dan nog afgebakken worden.

• 9Carlo25-07-2015

The Jewel of Umbria

Het was de 3de keer dat we in Guesia Hotel verbleven. Voor ons echt exceptioneel.

Het hotel ligt in een vallei en is prachtig. De meeste kamers bevinden zich in de originele huisjes van een klein dorpje. Aan de buitenkant is het authentiek maar aan de binnenkant modern en rustig. Onze 4-6 personen kamer was half duplex - onze teenagers konden op een eigen verdieping slapen. Ideaal. Er zijn 2 zwembaden. Een voor je in uit te leven, en een voor rustig een boekje te lezen onder de schaduw van bomen en parasols. Half pension is ten zeerste aan te raden. De pasta's en anti-pasta's zijn heerlijk, typisch uit de streek en duidelijk met passie klaargemaakt. De wijn is trouwens inbegrepen. Je neemt je cocktail in de prachtig ingerichte tuin. Die wordt ter plekke gemixed door een enthousiaste barman.

De locatie is prima: ideaal voor dagtrips (Assisi, Spello, Trevi, …).

We komen waarschijnlijk nog een keer terug ... ja tegen ons principe.

• 9Verstichel Andy07-10-2014

Leuke sfeer

Het is de 2de maal dat we te gast waren in Guesia Hotel. Voor vlamingen is het zeker een aanrader 95% zijn vlamingen daar. Het eten is super, voor half pension formule is dat nergens te vinden zelfs drank inbegrepen. zeer vriendelijk personeel en de streek is er ook prachtig. Wij gaan zeker nog terug. Ideaal met kleine kinderen is het kleine zwembad.

• 10David11-08-2014

3de keer goed ... beste keer !

Dit hotel bezochten wij voor de 3de maal ... en dit was voor ons de beste keer ... de animatie, het eten, de bediening, de andere gasten( 95% Belgen ), de netheid, de kamers ... kortom niks om over te zeuren ... de beheerders en de rest van de staff doen er alles aan om uw vakantie te doen slagen ... WIJ KEREN ZEKER TERUG !!!!!!!!!

• 9kurt197208-08-2014

een SUPER plaats

Weet niet goed waar ik moet beginnen. Dit hotel is één van de beste plaatsen die we de afgelopen jaren bezocht hebben. De kamer was misschien aan de kleine kant, maar heel proper. Het eten was buitengewoon lekker. Alles werd aan tafel opgediend. Ook was er (soft)animatie. De animatoren deden hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. En als je zelf ook een beetje gek deed, was het hek helemaal van de dam. Als wij daar waren was het hotel voor 95% bezet door belgen, wat voor de kinderen super is want na 10' hebben ze al vriendjes. Hebben daar vrienden voor het leven gemaakt. En de animatoren pinkten een traan weg omdat we weggingen. Jammer genoeg hebben wij tegenslag gehad met het weer, maar dat kon de pret niet bederven. Dit is het soort hotel waar je bij vertrek zegt : hier kom ik nog terug.

• 9Marijke03-06-2014

Gezellig familiehotel

Uitstekend restaurant met italiaanse keuken

• 8C. Maes31-08-2013

Prima hotel en accomodatie

Hotel Guesia Village is een aangename verblijfplaats met een interesaante half-pension formule. Lekker eten, mooie kamer en prima accomodatie ivm zwemmmen, ontspanning en uitstapjes

• 10Fam Verstappen16-07-2013

Het was weer fantastisch.

Voor de 2de keer, en niet voor de laatste keer, weer een weekje gelogeerd. Service weer super, zelfs een bruiloft meegemaakt met vuurwerk. Ontbijt lekker, ook de crepe's, avondeten uitmuntend. Ideaal om kleine uitstapjes te doen naar, Assisi, Spello, Gubbio, Norcia, Montefalco, etc.

• 9Jurgen Lambrechts08-11-2012

Ideale uitvalsbasis om Umbrië te verkennen

Centraal in Umbrië gelegen, ideaal om de omgeving te verkennen Zeer vriendelijk personeel Zeer kindvriendelijk Prachtige tuin Zeer lekker eten: het is er elke dag feest

Hotel Guesia Village (+app.) info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar