Bed & Breakfast Monte Cerro

ItaliëUmbriëFiculle
9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

4 Reviews over Monte Cerro

• 10Margareth02-07-2013

Geweldige B&B!

Prachtig gelegen B&B in Ficulle. Super lekker eten, mooie kamers en een zeer gastvrije, behulpzame gastvrouw: Dorothé. Een aanrader als je van een mooie omgeving houdt. Hele mooie plaatsjes in de omgeving en weer lekker rustig op de thuisbasis bij Dorothe, die gelijk begint met verwennen! Ook heel leuk voor kinderen met al die dieren: schapen, honden, katten en veel ruimte. kamers zijn eenvoudig en schoon, alles verder aanwezig, badkamer moet gedeeld worden, maar is verder geen probleem.

• 9Fam. Soeterman06-05-2012

Voor een ontspannen en gastvrije vakantie!

Wil je een ontspannen en gastvrije vakantie in een zeer mooie en rustige omgeving, ga dan naar Monte Cerro. Goede kwaliteit voor een goede prijs! Heerlijk eten bereid door de gastvrouw. Ontbijt zit bij de kamerprijs en lunch en diner zijn elke dag te krijgen tegen een goede prijs (incl. Drank).

Kamers eenvoudig, netjes, schoon en ruim. Handdoeken en bedlinnen incl.

Genoeg te doen in de omgeving en indien gewenst kunnen er ook activiteiten geregeld worden zoals, raften, vlotbouwen, quad rijden, paardrijden, vogels spotten bij zonsopgang, zelf pasta maken, picknick met wandeling.

Verder: Kindvriendelijk (schapen voeren, helpen in de moestuin) Gastvrij Aanwezige dieren: Schapen, ganzen, honden, katten Talen: Nederlands, Engels, Duits en Italiaans

• 9Maarten Hoeben20-12-2011

Een omgeving om steeds weer naar terug te komen...

Op aanraden van onze gastheer in ons reisdoel in Calabrië hebben we op de heenweg een overnachting gereserveerd bij Agriturismo Monte Cerro. Daar hebben we geen moment spijt van gehad; Dorothé is een warme, sympathieke gastvrouw waarbij je je meteen bij aankomst op je gemak voelt. Ze kookt heerlijk, en de rustieke omgeving is alles wat je van landelijk Italië verwacht. Het is ons zo goed bevallen dat we op de terugweg er weer langs zijn gegaan om er 2 nachten te verblijven en de volgende keer gaan we er heen als reisdoel op zich.

Monte Cerro ligt in het centrum van Italië; alle grote steden in Umbrië, Toscane en Lazio zijn er prima vanuit te bereiken, de snelweg ligt op 10 minuten rijden, en vanuit Fabro is er ook een prima trein verbinding.

• 9Bor07-12-2011

Persoonlijk en

Gastvrouw Dorothé maakt het naar je zin! Verblijf was erg aangenaam, gezellig en we zijn nauwelijks de deur uit geweest. Waarom zou je als de plek zo aangenaam is. Je kunt met elke maaltijd mee eten. En dat doe je graag met de kookkunsten van Dorothé. De vier kamers zijn eenvoudig maar correct. De badkamer wordt gedeeld, maar we konden goed met de andere gasten overweg, dus dat was geen probleem. Op 2 minuten rijden is er een fraai zwembad waar je gratis gebruik van kunt maken.

Bed & Breakfast Monte Cerro info

Building information