Hotel La Casella Resort

1 review over Hotel La Casella Resort in het Nederlands

Te vermijden

Giovanny
25-7-2015

Dit hotel ligt in the middle of nowhere en is heel moeilijk bereikbaar. De 6km offroad weg vanuit Parrano is de minst slechte van de toegangswegen. Stel zeker niet de gps in naar het resort, of je komt op een veel slechtere weg terecht! Als je uitstappen maakt naar vb. Orvieto moet je zeker ook eerst naar Parrano rijden, of je gps stuurt je via een ongezien slechte weg waarvan het nog steeds een wonder is dat onze huurauto het overleefd heeft. Het ontbijt en diner waren teleurstellend. Op de kamers was er geen airco en geen wifi. In het ganse resort heb je overigens ook geen gewone bereikbaarheid. Een slecht werkende free wifi in de gemeenschappelijke ruimte is aar je het mee moet stellen.

Gereisd Met partner in Wed Jul 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Casella Resort in Ficulle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Casella Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.