Appartement Alsettimocielo

• 9.5Inrichting
  • 9.3Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Alsettimocielo

• 9Marc en Petra01-02-2016

Zevende hemel

Prachtige plek om te verblijven. Het is er rustig en vredig. Een prachtig heuvelachtig terrein waar je heerlijk kan rondlopen tussen de olijven- vijgen- en perzikbomen. We werden heel gastvrij ontvangen, met een heerlijke maaltijd onder de blauwe regen. Wij wilden graag een vakantie met verschillende activiteiten. Edith en Willem hebben dit prima verzorgd. Van koken met Italiaanse mama's, het bezoeken van Etruskische grotten tot keramiek beschilderen aan toe. Zij hebben het voor ons geregeld en wij hoefden alleen maar “aan te schuiven". Zeker een plek om nog eens te bezoeken!

• 10Ronald X. Roberson06-02-2014

Really Heaven

My wife and I had a wonderful time at Alsettimocielo. Its location in the Umbrian hills afforded us the peace and quiet we sought, but Ficulle was a short ride away when we needed fresh meat and vegetables. And when we really felt adventurous, Orvietto and Perugia were nearby. The accommodations were excellent-- two full bathrooms, two bedrooms, a modern kitchen, and a living room. We frequently had breakfast on the outdoor furniture. Our hosts, Willem and Edith were very friendly and attentive. We enjoyed our stay at Alsettimocielo so much that we are returning in April with 2 friends.

• 10Paul ter Hedde20-01-2014

Fantastico

Ik ben nu meerdere malen op dit adres geweest. Zowel met mijn vrouw en kinderen, als met een aantal vrienden van mij. Vanaf het begin voelde het vertrouwd. Het is een plek waar je, vanuit de hectiek van alle dag, volledig tot rust kunt komen. Het is er ’s nacht donker en stil. Hier zie pas echt wat een sterrenhemel is. Het enige wat je hoort is de natuur. Als je geluk hebt zie je een zwijn, een das of een stekelvarken. Over het eten en drinken zou ik pagina’s vol kunnen schrijven. De puurheid van het voedsel, trakteert je smaakpapillen telkens weer. Als je van kunst houdt ben je eveneens op de juiste plek. Edith en Willem kunnen je alles vertellen over de omgeving. Tevens beschikken zij over prachtige kunstboeken. Zij wonen op een berg, met uitzicht op Orvieto en zijn in het bezit van meerdere Etruskische grotten. Iedere keer met een beetje Italië in de kofferruimte naar huis, om vast en zeker gauw weer terug te keren. Janet Timmerije en Paul ter Hedde (2010/2011/2012/2013).

• 9rata kloppenburg13-01-2014

Diepe rust, meer dan welkom zijn.

Verblijven in Alsettimocielo is echt in de zevende hemel zijn. Niet voor niets overwegen wij een derde keer af te reizen! We voelden ons zo welkom, werden van tijd tot tijd verschrikkelijk verwend maar ook genoeg met rust gelaten om echt diep te genieten van onvervalst Italië. En o die sterrenhemel daar boven ons eigen grasveldje .... !!!!

Appartement Alsettimocielo info

Facilities