Hotel L'antico forziere

Hotel L'antico forziere

9,5

We hebben een aantal aanbieders voor L'antico forziere voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel L'antico forziere in het Nederlands

Fantastisch !!

Mieke & Jul
4-8-2015

Onze ervaring met L'Antico Forziere is in èèn woord fantastisch ! Heel vriendelijke mensen, de kamer super netjes, heeeeee l lekker eten ! Het is er zo goed dat we in september teruggaan !!

Gereisd Met partner in juli 2015

Heerlijk hotel met een fantastisch restaurant!

Fam. van Orsouw
2-7-2014

Vorig jaar september waren we hier voor de eerste keer en we vonden het heerlijk! Samuele is een geweldige gastheer, spreekt prima Engels en is erg vriendelijk en behulpzaam. Zijn broers zijn de chefkoks van het restaurant en zij toveren werkelijk fantastische gerechten op tafel. Zelden zo lekker gegeten als hier (en wij komen in veel verschillende restaurants dus kunnen goed vergelijken). Echt een aanrader. Zelf gaan we komend najaar weer een weekje terug om te genieten! Het hotel ligt vlak bij een snelweg en dat geluid hoor je weliswaar wel op het terras, maar het is echt niet hinderlijk. Binnen hoor je er helemaal niets van. Zeker dus geen reden om hier niet naar toe te gaan. Wij verheugen ons al op ons volgende bezoek.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• AdresVia della Rocca 2 06051(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'antico forziere in Deruta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'antico forziere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.