Camping Rio Verde

31 reviews over Camping Rio Verde in het Nederlands

Heerlijke camping. Echt geweldig

Hidde
12-1-2018

Rustig, mooie ligging. Top zwembad. Het eten was heerlijk en goedkoop.

Nagenoeg perfekt

H&A
7-12-2017

Komen hier al meer dan 20 jaar. Soms meerdere keren per jaar. Dat zegt genoeg.

Een in het groene hart van Italië gelegen camping in het dal. Veel bomen en dus veel schaduw. Een luxe bij 30+ graden. Een voor campings royaal bemeten zwembad met een onweerstaanbare aantrekkingskracht voor gezinnen met kinderen. De camping wordt gerund door de zussen Francesca en Daniela. Schatten! Niks is hun te veel, ze regelen/doen van alles voor je (ook bureaucratische/administratieve dingen). En 's morgens broodservice!

Prima uitgeruste camping. Ook hebben ze bungalowtjes, 2 of 4 persoons. In het restaurant is het goed eten. Geen uitgebreide kaart, maar voor elk wat wils. Dineren op het terras aan het sfeervol verlicht zwembad.

Wij mijden het hoofdseizoen (augustus) en daarmee ook het hoge tarief, en dan vallen de prijzen alleszins mee.

De gastvrijheid van de familie is geweldig, ze zijn ook erg betrokken naar hun gasten toe. Een perfecte plek om te verblijven tijdens het beoefenen van onze passie, de deltavliegerij.

Wat een bijzondere camping met geweldig personeel

Peter en Thinka
27-8-2017

Geweldige eigenaressen die ons enthousiast ontvingen en altijd klaarstonden voor een praatje

Een enthousiaste Nederlander die zeer behulpzaam was en het iedereen naar de zin maakte

Zij hadden oog voor hun gasten

Prachtige grote schaduwrijke plekken

Een heerlijk zwembad

Een restaurantje waar de eigenaresse de culinaire scepter zwaaide in de keuken

Prima eenvoudig sanitair

Het weggetje naar de camping was wel wat smal, bochtig en soms wat steil, maar een tractor helpt je zo weer om boven te komen

De camping ligt centraal, allerlei plekjes zijn te bezoeken met auto

Een echte aanrader voor cultuursnuivers en natuurliefhebbers.

boven verwachting!

Nelleke en Jurjen
14-8-2017

Niet vaak gebeurt het dat de camping in werkelijkheid mooier is dan op hun internetsite! Dit hebben wij wel ervaren met Camping Rio Verde; bij aankomst waren wij direct enthousiast (ondanks onze vermoeidheid!), mede door het enthousiaste ontvangst! De camping heeft mooie, ruime en schaduwrijke plaatsen onder de bomen; zelf een plekje kunnen uitkiezen; de verschillende kleurtje deuren maken de goed onderhouden toilet- en wasgelegenheid vrolijk, en prettig dat er warm water is zonder muntsysteem; een gezellig restaurant waar het prima eten is; een mooi, fijn zwembad, een schitterend tocht per paard. Erg hartelijke eigenaresses en leuk personeel.

Kortom, een heerlijke plek om de hele dag door te kunnen brengen of om naar terug te keren na een dag bewonderen wat de omgeving, het landschap, de oude steden en hun cultuur te bieden heeft. We hebben ons verblijf verlengd en waren nog niet klaar…een plek om naar terug te keren!

Superplek

M. van Kuik
13-8-2017

Heel mooi gelegen camping met fijne sfeer en prettige leiding.

Geweldige gastvrij en ongedwongen natuurcamping

Willem Struijk
5-8-2017

Neem wandelschoenen en fietsen mee, het is een wandel en fietsparadijs. Een verrekijker vanwege overweldigende flora en fauna. En n grote badhanddoek want het is heerlijk toeven bij het zwembad. Tot slot: laat je pannen thuis, zowel op de camping als in de directe omgeving kan je fantastisch Italiaans eten voor een prijsje waar je alleen maar van kan dromen. AANRADER

Zeer vriendelijke ontvangst en service ( zelfs uitlenen van haar auto om naar dierenarts te gaan) door Francesca.

Kleine camping, prima restaurantje met beperkte kaart maar wel tegen betaalbare prijzen.

Mooi zwembad. Rustige omgeving. Maakt deel uit van groepje campings in Umbrie, waar ook leuke pareltjes tussen zitten.

Leuke schaduwrijke camping

Martin
27-6-2017

Hartelijke ontvangst door een van de twee zussen. Lekker zwembad en goede plekken. Winkeltje met broodservice. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt. Uitstapjes in de nabije omgeving: Gubbio, Monte Cucco, Monte Catria. Toegangsweg is steil en bochtig, maar er is een trekker beschikbaar voor het moeilijke werk bij vertrek.

Speciaal plekje

Rob Snik
20-6-2017

Het is super op deze camping. We waren er in mei 2017. Heerlijk rustig, lekker zwembad.Eten bij de zussen is absoluut een aanrader. MTB routes zijn er in de Monte Gucci. Vergis je niet in de zwaarte. Veel stijgen met behoorlijk wat %. Mega uitzichten. Paardrijden behoort ook tot de mogelijkheden.

Super camping

Ellen
28-5-2017

Camping beheerd door 2 zussen. De een is van de voortreffelijke keuken en de ander is van de organisatie. Leuke bijkomstigheid is de knuffel pony.

Die loopt af en toe over het campeerterrein om zn natje en zn droogje bij elkaar te snaaien. Kinderen vinden het helemaal geweldig. We hebben ook nog een hele zware mountainbiketocht in de Monte Cucco gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rio Verde in Costacciaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rio Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rio Verde scoort een 8.36 uit 10 op basis van 46 reviews.