Camping Rio Verde

Kleine hotelsWeer vandaag14°9°
Camping Rio Verde
8,4

36 reviews over Camping Rio Verde in het Nederlands

Top plek in het hart van Umbrie!

Rosi
20-8-2018

Een geweldige camping,grote plekken,veel schaduw,prima zwembad,fijn restaurant en hele fijne eigenaren!We hebben hier met twee gezinnen waarvan 3 pubers 2 weken gestaan.Gelukkig waren er de eerste week meer gezinnen met oudere kinderen.Een prima uitvalsplek om alle mooie steden in de buurt te bezoeken.Onder leiding van Lucca een vriend van de eigenaren ook nog prachtige deltavluchten gemaakt.Toen onze jongste de laatste avond ziek werd en wij niet konden eten in het restaurant heeft Franziska een geweldige pan paella voor ons bij de tent geregeld omdat ze het zo erg voor ons vond.Wat een geweldige dame!Een top plek voor gezinnen met kleine en grote kinderen!

Heerlijke plek!

Jolanda
12-8-2018

Mooie camping met ruime plekken, ook eind juli. Vriendelijke eigenaren. Prachtige omgeving qua natuur en cultuur. Vanwege de hoogte heerlijk koel in de nacht. Wel veel Nederlanders.

Wat een heerlijke camping is Rio Verde. Een van de betere die we in Italië bezocht hebben. Prachtige ruime plekken en een geweldig zwembad. Sanitair is niet luxe maar prima op orde. Wij vinden schoon èn dat je niet met je rolletje wc papier de camping over moet veel belangrijker. Omdat wij tentkampeerders zijn hadden we geen last van schuine hellingen waar je moeilijk op komt, wel van frisse nachten. Gelukkig kun je dan, bij de altijd behulpzame dames, een deken lenen!

Eten in restaurant was heerlijk. De smaakvolle Italiaanse keuken. We hebben al een paar receptjes nagemaakt.

Geweldig

Coby
11-7-2018

Geweldig, gast vrij vriendelijk ontvangst. Ruime camping plaatsen, zwembad simpel maar voldoet zeker. Sanitair eenvoudig maar goed. Mooie omgeving en de camping zelf heerlijk rustig.

Wij komen terug!

C. van der Meulen
8-7-2018

Wat een heerlijke camping! Mooie schaduwrijke plekken in een boomgaard maar ook half schaduwplekken beschikbaar. Vriendelijke mensen die er alles aan doen om je een fijn verblijf te geven. Goed zwembad van 22 m. In het restaurant is dagelijks een dagmenu te verkrijgen. Prima maaltijd voor een schappelijke prijs. Er is een klein winkeltje aanwezig waar je brood kan bestellen voor de volgende dag. Een van de eigenaressen heeft een relatie met een Nederlander die altijd bereid is mee te denken. Er zijn veel mooie uitstapjes te maken naar leuke echte Italiaanse stadjes of naar het natuurpark. Het toiletgebouw is eenvoudig maar voldoet prima. Wij waren hier voor het eerst maar komen volgend jaar zeker terug.

Heerlijke camping. Echt geweldig

Hidde
12-1-2018

Rustig, mooie ligging. Top zwembad. Het eten was heerlijk en goedkoop.

Nagenoeg perfekt

H&A
7-12-2017

Komen hier al meer dan 20 jaar. Soms meerdere keren per jaar. Dat zegt genoeg.

Een in het groene hart van Italië gelegen camping in het dal. Veel bomen en dus veel schaduw. Een luxe bij 30+ graden. Een voor campings royaal bemeten zwembad met een onweerstaanbare aantrekkingskracht voor gezinnen met kinderen. De camping wordt gerund door de zussen Francesca en Daniela. Schatten! Niks is hun te veel, ze regelen/doen van alles voor je (ook bureaucratische/administratieve dingen). En 's morgens broodservice!

Prima uitgeruste camping. Ook hebben ze bungalowtjes, 2 of 4 persoons. In het restaurant is het goed eten. Geen uitgebreide kaart, maar voor elk wat wils. Dineren op het terras aan het sfeervol verlicht zwembad.

Wij mijden het hoofdseizoen (augustus) en daarmee ook het hoge tarief, en dan vallen de prijzen alleszins mee.

De gastvrijheid van de familie is geweldig, ze zijn ook erg betrokken naar hun gasten toe. Een perfecte plek om te verblijven tijdens het beoefenen van onze passie, de deltavliegerij.

Wat een bijzondere camping met geweldig personeel

Peter en Thinka
27-8-2017

Geweldige eigenaressen die ons enthousiast ontvingen en altijd klaarstonden voor een praatje

Een enthousiaste Nederlander die zeer behulpzaam was en het iedereen naar de zin maakte

Zij hadden oog voor hun gasten

Prachtige grote schaduwrijke plekken

Een heerlijk zwembad

Een restaurantje waar de eigenaresse de culinaire scepter zwaaide in de keuken

Prima eenvoudig sanitair

Het weggetje naar de camping was wel wat smal, bochtig en soms wat steil, maar een tractor helpt je zo weer om boven te komen

De camping ligt centraal, allerlei plekjes zijn te bezoeken met auto

Een echte aanrader voor cultuursnuivers en natuurliefhebbers.

boven verwachting!

Nelleke en Jurjen
14-8-2017

Niet vaak gebeurt het dat de camping in werkelijkheid mooier is dan op hun internetsite! Dit hebben wij wel ervaren met Camping Rio Verde; bij aankomst waren wij direct enthousiast (ondanks onze vermoeidheid!), mede door het enthousiaste ontvangst! De camping heeft mooie, ruime en schaduwrijke plaatsen onder de bomen; zelf een plekje kunnen uitkiezen; de verschillende kleurtje deuren maken de goed onderhouden toilet- en wasgelegenheid vrolijk, en prettig dat er warm water is zonder muntsysteem; een gezellig restaurant waar het prima eten is; een mooi, fijn zwembad, een schitterend tocht per paard. Erg hartelijke eigenaresses en leuk personeel.

Kortom, een heerlijke plek om de hele dag door te kunnen brengen of om naar terug te keren na een dag bewonderen wat de omgeving, het landschap, de oude steden en hun cultuur te bieden heeft. We hebben ons verblijf verlengd en waren nog niet klaar…een plek om naar terug te keren!

Superplek

M. van Kuik
13-8-2017

Heel mooi gelegen camping met fijne sfeer en prettige leiding.

We hebben een aantal aanbieders voor Rio Verde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rio Verde in Costacciaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rio Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.