ItaliëUmbriëCorcianoHotels CorcianoHotel Colle Della Trinità

Hotel Colle Della Trinità

ItaliëUmbriëCorciano

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Colle Della Trinità voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 3 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Colle Della Trinità

• 8Kees en Odette18-07-2009

Voor kort verblijf een aanrader.

Ligging op een berg met beperkt uitzicht. Eten en bediening goed (euro 50 voor twee personen). receptie erg behulpzaam.

• 7T.P.C. Bakker13-08-2008

Mooi rustig hotel

Hotel heeft fantastisch uitzicht. Ligt hoog op een berg, navigatie is nodig. Wij waren 2 weken in dit hotel met onze kids van 2 en 6. Er is weinig te doen voor kinderen, wel een zwembad en verderop een speeltuintje. Voor de rest veel 50+-ers. Wij kozen dit hotel omdat de prijs in het hoogseizoen zeer goed was. Mooie hotelkamer, schoon met luxe douche. Welnesscentrum wordt erg mooi. Toeristische informatie mistte in de lobby. Daarnaast aangegeven dat het ontbijt beter kon. Vlak voor ons vertrek zagen we dat het ontbijt helemaal aangepast werd. Verder geen ervaring met het restaurant (zag er te luxe uit om met kinderen te eten). Wij hebben veel in Perugie gegeten (ligt op 6 km) en in Olmo (het dorp beneden de berg). Verder spreken ze beperkt Engels bij de receptie, maar dat is volgens mij overal het geval in Italie. Voor de rest hebben wij een prima vakantie gehad.

• 5H. Damen31-07-2008

boek dit hotel niet.

De ligging van dit hotel is waardeloos. het uitzicht is niet op het dal maar op bomen. De weg erna toe is, als je het niet weet, een verschrikking. Het welness centrum is pas volgend jaar klaar. Dus 2009. Boek niet in het restaurant, het eten is waardeloos, veel te duur en van de bediening krijg je de kriebels. Van de 7 nachten zijn wij i nacht geweest. Veel andere gasten vetrokken ook. De kamer is mooi en de receptie is waardeloos. vroegen niet eens waarom wij al de volgende dag weer vertrokken. Boek niet je krijgt er spijt van.

Hotel Colle Della Trinità info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij