Hotel Vannucci

ItaliëUmbriëCittà della Pieve

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Vannucci voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 12 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Vannucci

• 7R.van der Sterre 21-06-2015

Viel ons tegen !

Ontbijt is matig ,geen broodjes of normale croissant .Kamers ruim en schoon .zwembad slaat echt nergens op ,2 ligstoeltjes aan de rand van het badje want meer is het niet en6 ligstoeltjes verderop onder de bomen in de schaduw met allerlei bomentroep erop omdat ze nooit gebruikt worden .

• 10Hugo12-01-2014

aanrader

Op wandelafstand van het oude centrum gelegen. Restaurant is schitterend, vele lokale bewoners komen er ook eten. Propere kamer, ruim genoeg, met moderne badkamer. Gelegen ongeveer op de grens Toscane/Umbrië, dus nabij voldoende stadjes voor uitstappen per auto. Dit hotel verdient een 9,5/10 .

• 9dorien_bouvin18-07-2013

Een parel in het landelijke Città della Pieve

Hotel Vannucci is een echte parel. De gracieuze inkom, het prachtige salon, de mooie en gezellige tuin, ... waren echt leuk om in te vertoeven. Onze kamer was ook tiptop in orde. De nodige voorzieningen (airco, mini frigo, safe, ...) waren aanwezig. Het enige wat niet altijd werkte was de wifi verbinding op de kamer, maar voor mij was dit geen obstakel. Ik kom net op vakantie om van PC en dergelijke verlost te zijn. Het personeel was heel erg vriendelijk, maar niet op een overdreven manier. In het restaurant is het ook lekker eten. Zeker een aanrader! Als ik dan één minpuntje moet opnoemen is dat het zwembad erg klein is.

• 9Anne04-07-2012

Super hotel!!!

Hotel Vannucci is een heel leuk hotel met 30 kamers en heeft een klein zwembadje om af te koelen. De kamers zijn mooi verzorgd en redelijk modern ingericht met gratis WIFI. Handdoeken voor bij het zwembad liggen gratis voor je klaar aan het zwembad. De Belgische dame aan de receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam, de andere dames aan de receptie trouwens ook hoor. In de trattoria van het hotel kun je heerlijk eten. Best eerst even reserveren dan ben je zeker van een tafel. Wij hebben een dag een Vespa gehuurd om Umbrië op een andere manier te ervaren en dat was een heel leuke ervaring, dus zeker een aanrader! Wij vinden het een super hotel en als we ooit nog eens terug zouden komen, boeken we zeker dit hotel weer!

• 9Fam Badad/Heeren04-07-2011

FANTASTISCH!

Ik wil eerst even beginnen met het feit dat de Belgische dame in kwestie zeer zeker NIET arrogant is. Wij zijn onderweg naar het hotel op de Italiaanse snelweg A1 helaas bestolen. Wij hebben besloten om niet ter plekke aangifte te doen maar eerst door te rijden naar het hotel. Nadat wij op een uiterst vriendelijke en gastvrije manier zijn ontvangen, heeft de Belgische dame tijd ingeruimd om samen met ons op het politiebureau aangifte te gaan doen! Hoezo arrogant?

Dan nu het hotel: Ik snap eerlijk gezegd die 3 sterren niet.......het is heel wat meer waard! Het is werkelijk een oase van rust binnen het gezellige dorpje Citta Della Pieve. Elke dag was er wat te doen. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en bedden opgemaakt en verschoond. Daarnaast is het dorpje een goede uitvalbasis naar diverse steden: Siena, Montepulciano, Paciano, Panicale, Assisi en Perugia. Kortom, onze vakantie was TOP.

Fam. Badad/Heeren

• 8ikke25-08-2010

goed maar niet wow

hotelontvangst in het Nederlands (als Vlaamse dame van dienst is) - nadeel van deze dame is dat ze redelijk uit de hoogte doet - ontbijtbuffet uitgebreid voor Italiaanse normen doch toch redelijk beperkt voor Belgische - pizzeria wordt bezocht door vele niet-hotelgasten dus best reserveren - redelijk prijzig - kamers en interieur verzorgd - goede keuze voor vakantie in deze regio

• 10Nicola Brown14-05-2009

Un albergo meraviglioso

Un hotel perfetto sotto tutti i punti di vista, a nostro parere il miglior 3 stelle d'Italia! Un soggiorno meraviglioso, una cucina stupenda e un ottimo servizio. Ci torneremo presto.

• 9Eveline van de Bunt14-11-2008

zeer goed hotel

Dit is een zeer goed hotel. Echt super. Mooie kamers, mooie ligging in een leuk dorpje. Eten is perfect. Enig nadeel is dat er verder niets in het dorpje te beleven valt. Wij zijn 6 nachten daar geweest en dat is eigenlijk te veel. Maar voor 1 of 2 nachtjes is het echt een aanrader!

• 9Fam. de Haan en Fam. Sibers24-09-2008

Prachtig hotel

Het hotel is geheel gemoderniseerd en zeer smaakvol ingericht. Prima ontbijtbuffet, mooie kamers met een schitterend uitzicht. Prima service en gastvrijheid. We hebben het er bijzonder naar ons zin gehad en we kunnen dit hotel iedereen aanraden. Fam. De Haan/Fam. Sibers

• 8nicole13-07-2008

Aangenaam hotel om te verblijven,gastvrije ontvangst en bijhorend restaurant biedt U lekker eten in een mooie entourage en heel vlotte bediening.3-gangenmenu voor slechts 30 euro, wat héél schappelijk is voor een voortreffelijke keuken. Centraal gelegen in middeleeuws stadje en goede uitvalbasis voor dagtrippen naar andere steden. Enige minpunt is het feit dat het hotel niet beschikt over fatsoenlijke private parking (slecht mogelijkheid voor 3 auto's).5 dagen verbleven in mei maar zeker voor herhaling vatbaar!

Hotel Vannucci info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar