Appartement Poggiovalle Tenuta Italiana

ItaliëUmbriëCittà della Pieve

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Poggiovalle Tenuta Italiana voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 70 reviews
+91/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 70 reviews
  • 8.1Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

72 Reviews over Poggiovalle Tenuta Italiana

• 9Fam. P.25-08-2018

Pareltje op de grens van Umbrië en Toscane

Heerlijke plek op goede afstand van leuke plaatsjes. Wij zaten in het kleinere gedeelte met totaal 6 vakantiewoningen. Het zwembad was groot genoeg voor iedereen. Voor elke ochtend konden we broodjes bestellen die in de ochtend bij de voordeur bezorgd werden. Twee keer per week konden we mee eten. Supergezellige sfeer en leuk om anderen te leren kennen. De kids leerden pizzadeeg maken. Het is niet voor niets dat gasten jaar in jaar uit terug komen. We moeten zeker nog een keer terug, want we hebben lang niet alles in de omgeving gezien! Cristiana, Marco and other staff, thank you for a wonderfull time!

• 10willem17-08-2018

Geweldige vakantie in mooi complex

Door Cristiana en Marco zijn wij hartelijk ontvangen op dit complex. Ook daarna is het enthousiasme van hun aanstekelijk. Alles hier is prima geregeld. Zo kom je het niet vaak tegen. Het is al veel vaker genoemd maar toch even puntsgewijs:

Mooie ligging vlak bij snelweg maar hier totaal geen last van. Mooie ruime appartementen op groot complex. 2 leuke zwembaden met voldoende ligbedjes , ook in hoogseizoen. Goede broodservice in de ochtend. Interessante rondleiding veehoudersbedrijf op eigen terrein. Paardrijden in de manege (ook op eigen terrein) is een aanrader. Mijn kleindochter van 5 jaar heeft voor het eerst op een paardje gezeten en zij is gelijk verkocht. Dus 5 lessen gehad. Leuke plaatsjes die goed bereikbaar zijn en niet overlopen worden met toeristen. Goede en betaalbare restaurants vlakbij.

Kortom onze vakantie was geweldig. We doen het nooit maar hier gaan we weer naartoe.

• 9Annemarie31-07-2018

Geweldig!

We hebben een geweldig week gehad in Poggiovalle! Marco en Christiana waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Door onophoud op de heenweg kwamen we 's avonds laat pas aan maar werden hartelijk verwelkomd door Marco. De ligging van Poggiovalle is erg mooi, en ons appartement zag er prima uit: smaakvol ingericht en brandschoon. We hebben genoten van de mooie omgeving, het fijne zwembad, de rust, het geluid van de krekels, en de kids zeker ook van de wifi ;-) . We hebben uitstapjes gemaakt naar Orvieto, Citta delle Pieve, Perugia en (op aanraden van Christiana) naar Civita di Bagnoregio. Een auto is wel onmisbaar op deze locatie. Het is wel mogelijk om brood voor het ontbijt te bestellen maar voor de overige boodschappen moet je naar de supermarkt in Fabro Scalo of in Citta delle Pieve. Al met al kunnen wij Poggiovalle van harte aanbevelen en we hopen hier zeker nog een keertje terug te komen!

• 9Wolffenhol03-05-2018

voorherhalingvatbaar

Super verblijf, heel hartelijke ontvangst, alles kan niets moet

• 10Dery15-08-2017

Zalige vakantie

Het was de eerste keer dat we met ons gezin Toscane bezochten en we waren onmiddellijk verkocht. Wat een prachtige streek en zo veel gastvrijheid. Het was donker als we laat toegekwameb in Firenze(na 23u) en moesten nog richting onze bestemming 'Poggiovalle' geraken . De gastheer en -vrouw waren zo vriendelijk om ons via telefoon te helpen de weg te vinden. Toen we toekwamen rond middernacht kregen we nog steeds een hartelijke ontvangst! Ook de hele vakantie door voelden we ons perfect geholpen en ontvangen. Het domein is prachtig en de rust zalig. We hebben heel hard genoten van deze vakantie! Dank je wel Christiana en Marco! We komen zeker terug!

• 10Zarja Scheper31-07-2017

In 1 woord perfect!

Al jaren zijn wij fan van het Agritourismo in Toscane en Umbrie. We hebben veel plekken mogen bezoeken in Italie maar deze spant de kroon! Marco en Christiana zijn Gastvrijheid met een hoofdletter G. Zo vriendelijk en behulpzaam, niets is ze teveel zonder opdringerig te zijn. De plek, de huisjes, appartementen, alles is even schoon en goed onderhouden. 2 a 3 keer per week organiseren ze in hun restaurant een diner waar je je op kan inschrijven. (30 euro voor volwassenen en 20 euro voor de kids) De fantastische kok Laura kookt zoals het Italie is bedoeld, met authentieke italiaanse recepten en groente en fruit uit eigen moestuin. Deze is overigens aangelegd voor het gebruik van de gasten, hier kun je zelf naar hartelust je kruiden en groenten voor je eigen maaltijd plukken. Zeker de moeite waard om je in te schrijven voor dit diner! Verder worden er voor de kids kookcursussen en kaas maak workshops gegeven wat ook wederom een leuke bezigheid was. Een rondleiding door het boerenbedrijf en de aqua lessen zijn ook super lek te doen. Wij komen eigenlijk nooit ergens voor een 2e keer maar deze gaan we volgend jaar zeer zeker weer bezoeken! Kortom "Aandacht maakt alles mooier" zou hun slogan mogen zijn!

• 9Esther15-09-2016

Fantastisch agriturismo! Prachtige omgeving.

Heerlijk rustig en relaxed. Fijn zwembad en leuke appartementen en huisjes! Ligt centraal om leuke plaatsjes te bezoeken en de omgeving is prachtig.

• 9Judith03-09-2016

Helemaal tot rust gekomrn

Het ligt prachtig. Warme ontvangst door de eigenaren. Ook daarna leuk contact met goede tips over mogelijkheden in de buurt. Uitstekende WIFI verbinding. Prachtig zwembad en sfeervol ingetichte huizen (met smaak).

• 10fam Versluys08-08-2016

Fantastisch !!

Alles TOP! Enorm gastvrije ontvangst door Christiana en Marco. Werkelijk niets is te veel voor hen. Locatie is prachtig. Super agriturismo. Middenin de rust van de mooie natuur van Umbrie.

Veel tips van Christiana gehad voor het bezoeken van bezienswaardigheden in de omgeving. Mooi zwembad.

• 9C07-08-2016

Prachtig domein/ bijzonder vriendelijke uitbaters

Wij zijn net terug van twee weken vakantie in Poggiovalle en hebben een schitterend verlof achter de rug. Wij hebben twee kinderen (bijna 4 en bijna 6) en logeerden in het hoofdgebouw (omdat we gelezen hadden dat aan die kant de meeste gezinnen met kleinere kinderen logeerden en aan het andere zwembad gezinnen met oudere kinderen). Dit klopte ook. De kamers zijn heel ruim, bijzonder netjes en in de typische Italiaanse stijl. Alles is aanwezig (vaatwas, lakens, ...). De app in het hoofdgebouw zijn misschien iets verouderd (maar stoort helemaal niet). De twee zwembaden zijn ruim, prachtig gelegen en bijzonder net. Het domein herbergt ook dieren en kijkt overal uit op prachtige valleien. De spoorweg in de buurt stoort helemaal niet. In tegenstelling tot wat de foto's op de website en touroperator laten vermoeden, is Poggiovalle in het echt véél mooier! De gastvrouw is enorm vriendelijk en behulpzaam! Een echte aanrader voor een vakantie met en zonder kinderen!

Appartement Poggiovalle Tenuta Italiana info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met