Tijdelijk €25 aanbetaling

Pian della Bandina

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Pian della Bandina voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 63 reviews

Meer appartement info

63 Reviews over Pian della Bandina

• 10Van Handenhoven Kris14-12-2022

Fantastische ervaring !!!

Super ontvangst bij aankomst. Proper en verzorgd appartement, al wat je nodig hebt is aanwezig om er een fijne vakantie van te maken. De gastheer en gastvrouw zijn heel toegankelijk en maken het iedereen naar hun zin. De zwembad zone met bar is een heel leuke plaats om te vertoeven. Op 5min ben je in Citta della Pieve met tal van leuke bars en restaurants. Kortom een aanrader.

• 10Ruimte
  • 9Hilde26-08-2022

Een paradijsje

Wij hebben drie fantastische weken gehad op Pian della Bandina. We zaten in een drie kamer appartement met een prachtig uitzicht. We hebben genoten van de relaxte sfeer bij het zwembad en de gezellige avonden met andere gasten. Kim en Martijn zijn ontzettend gastvrij en zorgen ervoor dat iedereen een fijne vakantie bij ze heeft. In de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Citta della pieve is een schitterend stadje waar je leuk doorheen kunt dwalen. Het heeft leuke restaurantjes en de beste ijssalon! Zelfs 3 weken waren nog tekort dus wij hebben alvast weer geboekt voor volgend jaar!

• 9Natuur
  • 10Remko07-08-2022

Niet zomaar een vakantiehuis! Unieke beleving.

Wat een leuke week hebben wij én de kinderen gehad. De lasagne-avond direct op de 1e dag was top waardoor je ook meteen andere gasten leert kennen. De huisjes zijn schoon en v.v. horren. Aan handdoeken geen gebrek. Het ‘poolhouse’ maakt deze plek uniek met o.a. lange tafels om te eten en spelletjes (met andere gasten) te spelen. De bar met TV (ideaal met sportevenementen) en de koelkast waar je koude drankjes uit kunt pakken (afvinken op de lijst) zijn ideaal. Het zwembad is lekker groot en er zijn genoeg ligbedden (en anders wel zitzakken). En af en toe werden we ‘getrakteerd’ door dieren uit het wild. We hebben paard gereden, een 10km lange wandeling gemaakt en het dorpje Citta della Pieve heeft ons erg verrast. Maar al met al: Martijn en Kim hebben deze week voor ons gemaakt. Ze zijn erg betrokken en helpen je graag met van alles en nog wat. Wat een leuke beleving! Ga zo door en wellicht tot ziens 👋

• 10Natuur
  • 10Tara van Rensch17-06-2022

Droomlocatie voor je vakantie met (jonge) kinderen

We hebben een fantastische week gehad. Alles was tip top in orde. Er stond een bedje een kinderstoel en zelfs een badje klaar voor onze jongste. Het appartement was super schoon en er stond een koud drankje voor ons klaar. De hele week hebben wij genoten van de gastvrijheid van Martijn, Kim en hun dochter Charlotte speelde leuk met onze kids (1 en 3). We hadden het bambino arrangement waardoor we ook twee ochtenden oppas hadden en zelfs een wijnproeverij konden gaan doen bij de "buren" Pomario. De ligging, het uitzicht midden in de natuur maar op een korte afstand van prachtige stadjes en fantastische restaurants. Wij komen zeker terug en dat zegt wat wat wij zoeken eigenlijk altijd iets nieuws uit. Kortom; zoek niet verder voor het ultieme vakantiegevoel.

• 10Natuur
  • 9Jan en Rietje Beerens02-11-2021

Is zeker voor herhaling vatbaar .

Dat Martijn en Kim hun uiterste best doen om je vakantie te laten slagen , en dat is zeker gelukt .

• 9Natuur
  • 10John Heijne27-09-2021

Super

Prima accomodatie op prachtige locatie en super schoon en relaxte sfeer

• 10Louise19-09-2021

Fantastische plek met geweldig uitzicht

Bij Pian della Bandina word je gastvrij ontvangen en dit gevoel zul je je hele verblijf ervaren. De appartementen zijn schoon en van alle gemakken voorzien en mocht je iets missen, zullen de gastvrouw en -heer er alles aan doen om ervoor te zorgen dat het er komt. Er heerst een ontspannen sfeer en de omgeving is prachtig! Città della Pieve is een gezellig en mooi dorp en in de omgeving zijn er ook nog genoeg andere prachtige dorpen en steden te bezoeken. Absoluut een aanrader!

• 9Ruimte
  • 9Familie van der Mars - Kelders24-08-2021

Comfortabele rustgevende vakantie!

We verbleven boven in het middelste appartement. Super schoon bij aankomst, fijne handdoeken, lekkere douche en een goed bed. Van alle gemakken voorzien. Wat eventueel ontbrak werd meteen geregeld. Martijn en Kim doen er alles aan om er voor te zorgen dat je vakantie comfortabel is, hub dochter is gewoon ook super lief. Citta della Pieve is een prachtig levendig schoon stadje/ dorp. Mooi centrum met veel culinaire restaurants en heerlijk ijssalon. Mocht het je opvallen dat bij een bepaald huis veel politie is? Hier woont de president van Italië ;) Vanuit hier kun je makkelijk naar Rome (max 2 uur rijden), Florence, etc Perugia met gids is een aanrader en voor wie dat niks vindt, die gaat gewoon shoppen 😅 2 x per week organiseren ze eetavonden. De grote bar bij zwembad is een heerlijk plek om te lezen, spellen te spelen etcAl met al: erg fijne tijd gehad en zeer aan te bevelen.

• 10Familie Boerema24-08-2021

Prachtige agriturismo, geweldige ligging

We hebben al veel agriturismo’s in Toscane/Umbrië gehad. Deze is wat ons betreft de fijnste plek tot nu toe. We verbleven een week in de villa en daarna een week in een van de appartementen. Beide zijn ruim, schoon en sfeervol en hebben allemaal een prachtig uitzicht en privé terras. Daarnaast is er goed nagedacht over de ligging van het zwembad en de faciliteiten er rondom. Een gezellige overkapping met barretje waar je een heerlijk koud drankje kunt nemen en waar wekelijks gezellige etentjes worden georganiseerd door de ongelofelijke gastvrije Martijn en Kim. Niets hoeft en bijna alles mag. Voldoende bedjes bij het zwembad en ook hier een prachtig uitzicht hebben voor ons bijgedragen aan een super fijne vakantie. We kunnen deze plek aan iedereen aanraden.

• 9Fam Paulussen10-08-2021

Heerlijk genoten

Zeer mooi gelegen accomodatie, Martijn Kim en de kleine Charlotte doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.Mijn man stond met stukken Martijn reed er meteen heen om hem te helpen en op te halen niks wat je vraagt is teveel.Er werden gezellige avonden georganiseerd wat ook top was dat je op dag van de aankomst kon kiezen of je mee wilde eten erg fijn omdat je dan niet gelijk om boodschappen hoeft.Wij komen zeker nog een keer terug

Appartement Pian della Bandina info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Vocabolo Posasso 26, 06062