Appartement Pian della Bandina

AppartementWeer vandaag26°9°
Appartement Pian della Bandina
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Pian della Bandina voor je op een rij gezet:

97 reviews over Appartement Pian della Bandina in het Nederlands

Fantastische huwelijksweek

Jan Willem, 9-11-2017

In Oktober 2017 ben ik met mijn vriendin in citta della pieve getrouwd. We kennen Umbrië goed en hebben daar niet alleen ons hart aan elkaar maar ook aan het gebied verloren. Toen we gingen zoeken op trouwen in Italië kwamen we op de site van Liesbeth en Guido terecht en na een leuke kennismaking op een trouwbeurs in Nederland was de keuze snel gemaakt. Al onze verwachtingen zijn waar gemaakt Liesbeth en Guido hebben gezorgd voor een prachtige week.

Met een klein clubje mensen hadden we drie appartementen en het huisje gehuurd op hun complex waar we iedere ochtend konden genieten van vers brood en een rijk gevulde koelkast. Ondanks de tijd van het jaar was het weer prachtig en kon men nog lekker zwemmen en gelijktijdig genieten van het prachtige uitzicht over de heuvels van Umbrië.

Liesbeth en Guido wisten ons verder te verrassen met fantastische tips voor de omgeving zoals civita di bagnoregio. We hebben de hele week fantastisch gegeten van de pizza avond, een goed restaurant en ons huwelijksdiner op het complex. Ondanks de spanning voor het huwelijk zorgde de gastvrijheid en goede zorgen voor een super ontspannen week.

Het regelen van het huwelijk ging ondanks de afstand ook prima. We stuurden onze wensen naar Liesbeth en we kregen allerlei opties terug wat er mogelijk was. Er was ook overal keuze in, de lokale contacten van Guido en Liesbeth zorgen voor allerlei mogelijkheden. Van oude Fiat 500 tot overheerlijke taart en heerlijke gerechten bij de lunch en het diner Oh en niet te vergeten een geweldige Italiaanse fotograaf met zijn Nederlandse vriendin die schitterende plaatjes hebben gemaakt van onze fantastische dag.

Was alles dan perfect, nee ik hou niet van douchegordijntjes in de badkamer en het meubilair op de terrassen bij de appartementen mag wat steviger maar dat kon de pret niet drukken. Dat grindpad naar het complex went vanzelf daardoor is het er ook lekker rustig.

Onze week was fantastisch en dat hebben we mede te danken aan Liesbeth, Guido, Opa Johan, Mario, Rocco en het mooie complex op een schitterende locatie. Allen bedankt.

Schitterend complex in prachtige omgeving

Yolanda, 9-11-2017

De accommodatie heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt, rust, ruimte, gezelligheid, prachtige omgeving voor uitstapjes, zwembad, hele fijne en hardwerkende eigenaars, die je op alle manieren het naar je zin maken, kortom fantastisch!

Brabantse gastvrijheid in het prachtige Umbrië

Jordy Kamerling, 28-10-2017

De aankomst bij Pian da bella Bandina is al een avontuur op zich, na ruim 2,5 km rijden over een grindpad dat je door de bossen naar het complex leidt kom je er aan. Door de lange toegangsweg krijgen wij al echt het vakantiegevoel, de mooie natuur en de rust geven je het gevoel dat je echt even weg bent van alles. Heerlijk!

Bij aankomst worden we zeer welkom ontvangen door hond Rocco en zijn baas Guido. De eigenaren zijn zeer gastvrij en geven ontzettend goede tips voor uitstapjes en regelen ook reserveringen bij de restaurants in de omgeving. Je merkt dat de eigenaren in de omliggende dorpen al een naam hebben opgebouwd want verschillende keren zijn wij door de restaurants in de watten gelegd. Overigens was het opvallend dat de inwoners van Umbrië erg vriendelijk en oprecht geïnteresseerd zijn.

Ons appartement was ruim, schoon en was van alle gemakken voorzien, zelfs een mooi uitzicht vanaf het balkon. Genieten dus!

Het terrein is ook netjes bijgehouden, mooi zwembad met uitzicht en goede broodservice (zelfs brood met zout).

Onze hond heeft hier ook de vakantie van haar leven gehad, lekker vrij rond mogen lopen in de natuur en Rocco was stiekem toch wel een maatje geworden. Gezien wij in Oktober hier waren was het wat rustiger in de omgeving dan in de zomer maar we hebben toch de hele week 20 graden of meer gehad.

Beste Guido en Liesbeth,

Nogmaals ontzettend veel dank voor de heerlijke vakantie die we bij jullie gehad hebben, we zullen jullie zeer zeker aan iedereen aanbevelen en we hopen ooit bij jullie terug te komen! (misschien wel een maandje als vrijwilliger, lijkt ons heerlijk)

Groeten,

Jordy & Lindy en een dikke knuffel van Yara!!

Heerlijk rustgevend met een geweldig uitzicht

Saskia, 16-10-2017

Het is een keurig appartementen complex. Zeer vriendelijke beheerders en vrijwilliger. Hele mooie omgeving. Alles is best een eindje rijden maar dan ook zeer de moeite waard goede tips gehad over waar naartoe te gaan

Heerlijke vakantie gehad op een super locatie!

Monique, 22-9-2017

Vanaf de aankomst tot het vertrek is alles tot in de puntjes geregeld. Appartement is schoon en van al het noodzakelijke voorzien. Voor kinderen is het een ideale plek (ook voor oudere kinderen). Door het zwembad, de bar (& wifi), de speelmogelijkheden en vooral het contact met andere kinderen hebben ze zich geen moment verveeld. In de omgeving is ontzettend veel moois te zien (o.a. Città della Pieve, Civita di Bagnoregio, Orvieto, Perugia, Todi, Cascate delle Marmore). Maar wat het verblijf in Pian della Bandina vooral zo bijzonder en fijn maakt, is de gastvrijheid en gezelligheid van Liesbeth en Guido. Ze staan altijd voor de gasten klaar met tips en een praatje en zorgen voor gezellige avonden (welkom diner, zelf pizza's bakken, BBQ, kinderdisco). De kinderen zitten samen aan een tafel en doen spelletjes zodat de ouders lekker kunnen natafelen. Daarnaast zijn er vele extra's die ze kunnen verzorgen zoals massages, paardrijden, yogalessen, wijnproeverij en organiseren ze zelfs bruiloften.

Liesbeth, Guido, Tara & Mandy, opa Johan, hond Rocco: bedankt voor een heerlijke vakantie; arrivederci!

Geweldige plek, lieve mensen!!

Ronald, 13-9-2017

Prachtige plek, mooie tijd, een heerlijke vakantie-plek om ook nog te werken. Samen met Liesbeth en Guido een mooi verblijf in Italië gehad. Ik heb mogen meewerken op en aan het mooie, gezellige, kindvriendelijke Pian della Bandina. De omgeving, het verblijf, de sfeer, echt heel fijn! Ik wil zeker weer terug naar het mooie Pian naast het schitterende stadje Citta della Pieve! Sowieso is Umbrië prachtig, in de omgeving zijn de mooiste dingen te zien en te beleven en als je dan 's middags weer terug komt op het warme nest dat Pian della Bandina heet dan waan je je God in Italië! Ik kan wel meer schrijven maar ik denk dat ik met cijfers nog meer zeg dan ik met letters kan omschrijven..

Voor herhaling vatbaar, heerlijke plek!

Mario, 13-9-2017

Erg genoten van mijn verblijf bij dit kleinschalige en knusse agriturismo. Prachtige setting, landelijk gelegen en een prima uitvalsbasis voor de vele bezienswaardigheden die Umbrië rijk is. Zoals Orvieto, Perugia (ook ’s avonds zeker de moeite waard), watervallen van Terni, het Trasimenomeer en natuurlijk Citta della Pieve op nog geen 10 minuten rijden van de accommodatie.

Appartementen zijn eenvoudig ingericht maar meer dan prima en vooral brandschoon. Keukengerei is ruimschoots aanwezig en er staat zelfs een oer-Hollands koffiezetapparaat. ( wel zelf koffiefilters meenemen, deze zijn daar moeilijk te krijgen. )

Belangrijkste pluspunt in mijn ogen van Pian della Bandina zijn toch wel Liesbeth en Guido de 2 Nederlandse eigenaars. Ze zijn zeer gastvrij en laten je vanaf het eerste moment thuis voelen. Daarnaast zijn ze zeer goed op de hoogte van de vele bezienswaardigheden in de omgeving en informeren je hier met veel enthousiasme over. Ook organiseren ze leuke thema avonden voor jong en oud.

Heb al veel vrienden en kennissen enthousiast gemaakt voor een verblijf bij PDB, en zelf kom ik hier ook zeker weten nog eens terug!

Geweldig

Maud, 13-9-2017

Het ligt heel mooi en rustig en is erg knus. hou je van gezelligheid, gezamenlijke eet avonden, vriendelijkheid en gastvrijheid dan moet je hier zeker zijn!

zoek je drukte, animatie en dat soort dingen dan beter van niet. het is een absolute aanrader een auto te hebben hier omdat je die echt nodig hebt om de geweldig mooie omgeving te ontdekken. ik ben alweer aan het boeken voor volgend jaar, ik heb lang niet alles gezien en ik vond het fantastisch daar!

Prachtig plekje

CC, 6-9-2017

Na een grindpad van ruim 2 km. (wat voor onze lage auto minder was). kom je op een prachtig plekje. Mooi uitzicht over de heuvels. (als het aan de weg lag kreeg het voor de ligging een 10 ;-))

1 week een appartement gehuurd. Het appartement is basic, maar schoon. Voor het appartement heb je een zitje. De appartementen zijn geschakeld, waardoor de terrassen aan elkaar liggen. Hierdoor heb je snel contact. Maar de privacy is daardoor minder. Een fijne stoel/ bankje binnen of buiten zou een aanbeveling zijn. Omdat onze zoon op de slaapbank sliep miste we een plekje/ goede stoel om 's avonds buiten te zitten. Nu mochten we op het bistro setje zitten.

Wel een heerlijke tuin, om te liggen of te spelen.

appartement heeft geen airco. maar alle ramen kunnen open en dan waait het heerlijk door. Op het geluid van de krekels val je in slaap. Overal zijn horren bevestigd

Bij het zwembad is een bar, toilet en douche. Zit er keurig uit. Opa Johan houdt de tuin prachtig bij.

Mindere aspect waren paar regels; o.a. dat het zwembad maar tot 19.00u open is. Familie is gastvrij maar houden zich ook aan de regels.

Onze zoon vond de disco avond geweldig! Bedankt.

En het paradijsje ligt vlakbij een geweldig stadje! Genoeg te zien en met geweldige restaurants.

Fijne plek om Umbrië te verkennen

Michiel, 1-9-2017

We hebben genoten van een week in ons appartement l'Olivo.

Gastvrije ontvangst door Guido en Liesbeth en prima adviezen voor verkenning van de omgeving. We hebben genoten van het bijwonen van de plaatselijke palio (inclusief meelgevecht en diner), het paardrijden en bezoek aan wijndomein Pomario. Assisi, Orvieto, Castiglione al Lago, Citta della Pieve en Civita di Bagnoregio: heel mooi en goed aan te rijden.

Appartement was heerlijk ruim en schoon en bood vanaf terras schitterend uitzicht over de heuvels en olijfbomen. Ondanks hoge temperatuur en ontbreken airco was het heerlijk koel te houden. De wel erg aanwezige brom van de koelkast en contactgeluiden met de bovenburen deden wat afbreuk aan het comfort.

Kinderen hebben genoten van het heerlijke zwembad, hond Rocco en spelen met andere kinderen (o.a. Tara en Mandy). Ook de twee pizza-avonden met alle buurtjes waren (mede dank aan pizzakoerier Paul) gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pian della Bandina in Città della Pieve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pian della Bandina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pian della Bandina scoort een 9.42 uit 10 op basis van 97 reviews.