Géén boekingskosten

Appartement Pian della Bandina

ItaliëUmbriëCittà della Pieve

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Pian della Bandina voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 58 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

59 Reviews over Pian della Bandina

• 10Tara van Rensch17-06-2022

Droomlocatie voor je vakantie met (jonge) kinderen

We hebben een fantastische week gehad. Alles was tip top in orde. Er stond een bedje een kinderstoel en zelfs een badje klaar voor onze jongste. Het appartement was super schoon en er stond een koud drankje voor ons klaar. De hele week hebben wij genoten van de gastvrijheid van Martijn, Kim en hun dochter Charlotte speelde leuk met onze kids (1 en 3). We hadden het bambino arrangement waardoor we ook twee ochtenden oppas hadden en zelfs een wijnproeverij konden gaan doen bij de "buren" Pomario. De ligging, het uitzicht midden in de natuur maar op een korte afstand van prachtige stadjes en fantastische restaurants. Wij komen zeker terug en dat zegt wat wat wij zoeken eigenlijk altijd iets nieuws uit. Kortom; zoek niet verder voor het ultieme vakantiegevoel.

• 10Natuur
  • 10John Heijne27-09-2021

Super

Prima accomodatie op prachtige locatie en super schoon en relaxte sfeer

• 10Louise19-09-2021

Fantastische plek met geweldig uitzicht

Bij Pian della Bandina word je gastvrij ontvangen en dit gevoel zul je je hele verblijf ervaren. De appartementen zijn schoon en van alle gemakken voorzien en mocht je iets missen, zullen de gastvrouw en -heer er alles aan doen om ervoor te zorgen dat het er komt. Er heerst een ontspannen sfeer en de omgeving is prachtig! Città della Pieve is een gezellig en mooi dorp en in de omgeving zijn er ook nog genoeg andere prachtige dorpen en steden te bezoeken. Absoluut een aanrader!

• 9Ruimte
  • 9Familie van der Mars - Kelders24-08-2021

Comfortabele rustgevende vakantie!

We verbleven boven in het middelste appartement. Super schoon bij aankomst, fijne handdoeken, lekkere douche en een goed bed. Van alle gemakken voorzien. Wat eventueel ontbrak werd meteen geregeld. Martijn en Kim doen er alles aan om er voor te zorgen dat je vakantie comfortabel is, hub dochter is gewoon ook super lief. Citta della Pieve is een prachtig levendig schoon stadje/ dorp. Mooi centrum met veel culinaire restaurants en heerlijk ijssalon. Mocht het je opvallen dat bij een bepaald huis veel politie is? Hier woont de president van Italië ;) Vanuit hier kun je makkelijk naar Rome (max 2 uur rijden), Florence, etc Perugia met gids is een aanrader en voor wie dat niks vindt, die gaat gewoon shoppen 😅 2 x per week organiseren ze eetavonden. De grote bar bij zwembad is een heerlijk plek om te lezen, spellen te spelen etcAl met al: erg fijne tijd gehad en zeer aan te bevelen.

• 10Familie Boerema24-08-2021

Prachtige agriturismo, geweldige ligging

We hebben al veel agriturismo’s in Toscane/Umbrië gehad. Deze is wat ons betreft de fijnste plek tot nu toe. We verbleven een week in de villa en daarna een week in een van de appartementen. Beide zijn ruim, schoon en sfeervol en hebben allemaal een prachtig uitzicht en privé terras. Daarnaast is er goed nagedacht over de ligging van het zwembad en de faciliteiten er rondom. Een gezellige overkapping met barretje waar je een heerlijk koud drankje kunt nemen en waar wekelijks gezellige etentjes worden georganiseerd door de ongelofelijke gastvrije Martijn en Kim. Niets hoeft en bijna alles mag. Voldoende bedjes bij het zwembad en ook hier een prachtig uitzicht hebben voor ons bijgedragen aan een super fijne vakantie. We kunnen deze plek aan iedereen aanraden.

• 9Fam Paulussen10-08-2021

Heerlijk genoten

Zeer mooi gelegen accomodatie, Martijn Kim en de kleine Charlotte doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.Mijn man stond met stukken Martijn reed er meteen heen om hem te helpen en op te halen niks wat je vraagt is teveel.Er werden gezellige avonden georganiseerd wat ook top was dat je op dag van de aankomst kon kiezen of je mee wilde eten erg fijn omdat je dan niet gelijk om boodschappen hoeft.Wij komen zeker nog een keer terug

• 10Familie de Wit26-07-2021

Ontspannen vakantie

We hebben een heerlijke week gehad bij Martijn en Kim! Het is een fantastische plek om te ontspannen, maar ook om mooie uitstapjes te maken naar mooie steden of de natuur in. Heerlijk zwembad met een mooi uitzicht en fijne ligbedden en zitzakken om te relaxen. Appartement was ruim en schoon met een prima zitje buiten. Het dorpje Citta della Pieve is een leuk en levendig stadje met goede restaurants. De gastheer en vrouw zijn fijne mensen en weten veel over de omgeving te vertellen. Ze gaven een een uitgebreide en goede BBQ en de limoncello is top! Kortom, hier heb je een supervakantie!

• 10Annemarieke13-12-2020

Ontspanning en veel plezier

Deze mooie accommodatie ligt prachtig in de glooiende heuvels van Umbrië. De laatste kilometers rijd je over een goed begaande zandweg en beland je bij een mooi gebouw met schone appartementen en uitzichten rondom. Een heerlijke tuin met trampoline en schommel, maar ook hangmatten waar gebruik van gemaakt kan worden. Wij hadden een appartement boven en hadden een overdekt terras met goed meubilair. Het appartement is ruim en compleet ingericht. In de keuken zijn er voldoende spullen te vinden. Beneden is er een goed en schoon zwembad met veel ruimte voor alle gasten. En gekoelde dranken voor het grijpen! De eigenaren doen hun uiterste best om er een heerlijk verblijf van te maken. Oprechte interesse en goede tips als je er behoefte aan hebt, niks opdringerigs. En als je een lekke band hebt, staan ze voor je klaar om je te helpen bij de lokale garage! Onze vakantie van 2 weken was echt te kort!

• 9F. Braams10-09-2020

Zeker nog een keer!

Het weer (eind december) werkte zeker mee; heerlijk buiten ontbijten in het prikkende zonnetje. Maar het begint al als je het erf oprijdt. Het complex ademt door de bouwstijl die typische sfeer. Olijfbomen aan de ene kant, uitzicht over een vallei aan de andere kant en wilde zwijnen in de verte.

Leuk ingericht en keurig verzorgd 3-kamer appartement. Gastvrije eigenaren.

• 10Mano25-08-2020

We komen weer terug!!!!!!!

Wat een fantastische tijd hebben we gehad bij en met Kim en Martijn. Het was een mooie plek om op terug te vallen. Vanuit Pian della Bandina kun je heerlijk naar Rome en andere plaatsen die aantrekkelijk zijn voor gezinnen en stellen. Ook Città Della Pieve is sfeervol en je kunt er heerlijk eten, drinken en slenteren. Pian della Bandina heeft mooie en schone appartementen waar je je terug kunt trekken nadat je hebt gezwommen in hun zwembad of na een indrukwekkende stedentrip in de regio. Al met al een fijne beleving gehad en we komen zeker terug. We hopen dan weer op een heerlijke bbq of een diner bij Bruno of Seven. Tot snel, Mano, Mariëlle en de kinderen 😉

Appartement Pian della Bandina info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)