Appartement Pian della Bandina

Italië, Umbrië, Città della Pieve

9.5Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Pian della Bandina voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

44 reviews over Appartement Pian della Bandina

• 2018
    8Laura29-07-2018

Ideale plek in Umbrië met kleine kinderen

We hebben een heerlijke vakantie gehad op dit mooie plekje in Umbrië. Mooi appartement, prachtige ligging, gastvrij ontvangen, lekker zwembad, totale rust en ontspanning. We hebben genoten van de gemoedelijke sfeer en gezelligheid. Dankjewel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Madeleine16-05-2018

Super!

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Een prima appartement en heerlijke bedden. Ook een zwembad aanwezig en natuurlijk heerlijk gegeten. Het ligt vlakbij een aantal mooie bezienswaardigheden, genoeg te ondernemen. Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

9Yolanda09-11-2017

Schitterend complex in prachtige omgeving

De accommodatie heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt, rust, ruimte, gezelligheid, prachtige omgeving voor uitstapjes, zwembad, hele fijne en hardwerkende eigenaars, die je op alle manieren het naar je zin maken, kortom fantastisch!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Saskia16-10-2017

Heerlijk rustgevend met een geweldig uitzicht

Het is een keurig appartementen complex. Zeer vriendelijke beheerders en vrijwilliger. Hele mooie omgeving. Alles is best een eindje rijden maar dan ook zeer de moeite waard goede tips gehad over waar naartoe te gaan

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Maud13-09-2017

Geweldig

Het ligt heel mooi en rustig en is erg knus. hou je van gezelligheid, gezamenlijke eet avonden, vriendelijkheid en gastvrijheid dan moet je hier zeker zijn! zoek je drukte, animatie en dat soort dingen dan beter van niet. het is een absolute aanrader een auto te hebben hier omdat je die echt nodig hebt om de geweldig mooie omgeving te ontdekken. ik ben alweer aan het boeken voor volgend jaar, ik heb lang niet alles gezien en ik vond het fantastisch daar!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8CC06-09-2017

Prachtig plekje

Na een grindpad van ruim 2 km. (wat voor onze lage auto minder was). kom je op een prachtig plekje. Mooi uitzicht over de heuvels. (als het aan de weg lag kreeg het voor de ligging een 10 ;-)) 1 week een appartement gehuurd. Het appartement is basic, maar schoon. Voor het appartement heb je een zitje. De appartementen zijn geschakeld, waardoor de terrassen aan elkaar liggen. Hierdoor heb je snel contact. Maar de privacy is daardoor minder. Een fijne stoel/ bankje binnen of buiten zou een aanbeveling zijn. Omdat onze zoon op de slaapbank sliep miste we een plekje/ goede stoel om 's avonds buiten te zitten. Nu mochten we op het bistro setje zitten. Wel een heerlijke tuin, om te liggen of te spelen. appartement heeft geen airco. maar alle ramen kunnen open en dan waait het heerlijk door. Op het geluid van de krekels val je in slaap. Overal zijn horren bevestigd Bij het zwembad is een bar, toilet en douche. Zit er keurig uit. Opa Johan houdt de tuin prachtig bij. Mindere aspect waren paar regels; o.a. dat het zwembad maar tot 19.00u open is. Familie is gastvrij maar houden zich ook aan de regels. Onze zoon vond de disco avond geweldig! Bedankt.
    En het paradijsje ligt vlakbij een geweldig stadje! Genoeg te zien en met geweldige restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Martijn05-08-2017

Zeer goede accomodatie in Umbrie

Positief: Mooi gelegen, sfeervol huisje (el cortongo) voorzien van alles wat je nodig hebt, groot zwembad, leuk restaurant en bar, zeer betrokken eigenaren die je een thuis gevoel geven. Nabij gelegen plaatsje Citta della Pieve is mooi, en heeft leuke restaurantjes. De georganiseerde activiteiten zijn vrijwillig en leuk.

Voor verbetering vatbaar wat ons betreft: te kleine douche en badkamer en de hardnplasticen strand-ligstoelen. Niet zo veel dus!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Fam Claessens26-06-2017

Prachtige locatie en zeer gastvrij.

We hebben genoten van de prachtige ligging en de luxe van het agriturismo. De eigenaren zijn enthousiast, denken mee en zijn erg gastvrij. Ze zijn elke dag beschikbaar en organiseren dingen op het agriturismo of daarbuiten. Dit was echt een aanvulling. Doordat het zwembad lager ligt dan de appartementen, heb je er geen overlast (en veiliger met kleine kinderen). Onze kinderen (1,5 en 3) konden daarnaast spelen op het grasveld voor de appartementen, of de trampoline

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Lijdie Dekkers-Clements11-05-2017

Geweldig!

Hulpvaardige, bijzonder sympathieke eigenaars die veel tips gaven en veel organiseerden. Je kon altijd een beroep op ze doen. Ze stonden dag en nacht als het nodig was voor je klaar. Prachtige locatie. Klein minpuntje: met een groepje van 6 personen is het niet zo prettig dat het toilet zich in de douche bevindt.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Riny Geilen-Cuijpers09-05-2017

Super vakantie bij geweldig gastvrije eigenaren

Dat je je hier heel snel thuis voelt. Er worden heel veel leuke activiteiten en etentjes georganiseerd. De eigenaren proberen je het op alle manieren naar de zin te maken. Bovendien ligt het appartementencomplex in een prachtige en rustige omgeving. Je kunt hier echt tot rust komen.

Gereisd met partner in mei 2017

Appartement Pian della Bandina info