Appartement Pian della Bandina

AppartementWeer vandaag27°20°
Appartement Pian della Bandina
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Pian della Bandina voor je op een rij gezet:

100 reviews over Appartement Pian della Bandina in het Nederlands

Ideale plek in Umbrië met kleine kinderen

Laura
29-7-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op dit mooie plekje in Umbrië. Mooi appartement, prachtige ligging, gastvrij ontvangen, lekker zwembad, totale rust en ontspanning. We hebben genoten van de gemoedelijke sfeer en gezelligheid. Dankjewel!

Super!

Madeleine
16-5-2018

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Een prima appartement en heerlijke bedden. Ook een zwembad aanwezig en natuurlijk heerlijk gegeten. Het ligt vlakbij een aantal mooie bezienswaardigheden, genoeg te ondernemen. Wij komen zeker een keer terug.

Gastvrij, supermooie omgeving, lekker relaxen.

Josephien
7-5-2018

Pian della Bandina , is ECHT een aanrader.

Ik moeder met 2 kinderen van 9 en 13 jaar, hebben een top vakantie gehad.

Het is een heel mooie omgeving , het is net een anchichtkaart als je smorgens uit je appartement stapt , zo op je stoeltje zitten en dan naar beneden kijken hoe de kinderen , ook van andere gezinnen, met elkaar zwemmen.

Doordat de kinderen van het gastgezin zo open en sociaal zijn, hebben alle kinderen snel contact , ze spelen naar hartenlust met elkaar , op de trampoline, wipwap, verstoppertje, poolen.

De gastvrouw maakt er elke keer een feestje van, pizza avond ,4gangen diner , het kan niet op.

Goede uitleg van de gastheer, en je kan altijd terecht voor leuke bezienswaardigheden of routes in de buurt.

Lekker ruim appartement, lekkere bedden en douche.

Dus als je van een lekkere relaxte vakantie hou , maar ook van de natuur en leuke dorpjes wil genieten, dan is dit the place to be.

Dus zoek niet verder.

Fijne vakantie !!

Fantastische huwelijksweek

Jan Willem
9-11-2017

In Oktober 2017 ben ik met mijn vriendin in citta della pieve getrouwd. We kennen Umbrië goed en hebben daar niet alleen ons hart aan elkaar maar ook aan het gebied verloren. Toen we gingen zoeken op trouwen in Italië kwamen we op de site van Liesbeth en Guido terecht en na een leuke kennismaking op een trouwbeurs in Nederland was de keuze snel gemaakt. Al onze verwachtingen zijn waar gemaakt Liesbeth en Guido hebben gezorgd voor een prachtige week.

Met een klein clubje mensen hadden we drie appartementen en het huisje gehuurd op hun complex waar we iedere ochtend konden genieten van vers brood en een rijk gevulde koelkast. Ondanks de tijd van het jaar was het weer prachtig en kon men nog lekker zwemmen en gelijktijdig genieten van het prachtige uitzicht over de heuvels van Umbrië.

Liesbeth en Guido wisten ons verder te verrassen met fantastische tips voor de omgeving zoals civita di bagnoregio. We hebben de hele week fantastisch gegeten van de pizza avond, een goed restaurant en ons huwelijksdiner op het complex. Ondanks de spanning voor het huwelijk zorgde de gastvrijheid en goede zorgen voor een super ontspannen week.

Het regelen van het huwelijk ging ondanks de afstand ook prima. We stuurden onze wensen naar Liesbeth en we kregen allerlei opties terug wat er mogelijk was. Er was ook overal keuze in, de lokale contacten van Guido en Liesbeth zorgen voor allerlei mogelijkheden. Van oude Fiat 500 tot overheerlijke taart en heerlijke gerechten bij de lunch en het diner Oh en niet te vergeten een geweldige Italiaanse fotograaf met zijn Nederlandse vriendin die schitterende plaatjes hebben gemaakt van onze fantastische dag.

Was alles dan perfect, nee ik hou niet van douchegordijntjes in de badkamer en het meubilair op de terrassen bij de appartementen mag wat steviger maar dat kon de pret niet drukken. Dat grindpad naar het complex went vanzelf daardoor is het er ook lekker rustig.

Onze week was fantastisch en dat hebben we mede te danken aan Liesbeth, Guido, Opa Johan, Mario, Rocco en het mooie complex op een schitterende locatie. Allen bedankt.

Schitterend complex in prachtige omgeving

Yolanda
9-11-2017

De accommodatie heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt, rust, ruimte, gezelligheid, prachtige omgeving voor uitstapjes, zwembad, hele fijne en hardwerkende eigenaars, die je op alle manieren het naar je zin maken, kortom fantastisch!

Brabantse gastvrijheid in het prachtige Umbrië

Jordy Kamerling
28-10-2017

De aankomst bij Pian da bella Bandina is al een avontuur op zich, na ruim 2,5 km rijden over een grindpad dat je door de bossen naar het complex leidt kom je er aan. Door de lange toegangsweg krijgen wij al echt het vakantiegevoel, de mooie natuur en de rust geven je het gevoel dat je echt even weg bent van alles. Heerlijk!

Bij aankomst worden we zeer welkom ontvangen door hond Rocco en zijn baas Guido. De eigenaren zijn zeer gastvrij en geven ontzettend goede tips voor uitstapjes en regelen ook reserveringen bij de restaurants in de omgeving. Je merkt dat de eigenaren in de omliggende dorpen al een naam hebben opgebouwd want verschillende keren zijn wij door de restaurants in de watten gelegd. Overigens was het opvallend dat de inwoners van Umbrië erg vriendelijk en oprecht geïnteresseerd zijn.

Ons appartement was ruim, schoon en was van alle gemakken voorzien, zelfs een mooi uitzicht vanaf het balkon. Genieten dus!

Het terrein is ook netjes bijgehouden, mooi zwembad met uitzicht en goede broodservice (zelfs brood met zout).

Onze hond heeft hier ook de vakantie van haar leven gehad, lekker vrij rond mogen lopen in de natuur en Rocco was stiekem toch wel een maatje geworden. Gezien wij in Oktober hier waren was het wat rustiger in de omgeving dan in de zomer maar we hebben toch de hele week 20 graden of meer gehad.

Beste Guido en Liesbeth,

Nogmaals ontzettend veel dank voor de heerlijke vakantie die we bij jullie gehad hebben, we zullen jullie zeer zeker aan iedereen aanbevelen en we hopen ooit bij jullie terug te komen! (misschien wel een maandje als vrijwilliger, lijkt ons heerlijk)

Groeten,

Jordy & Lindy en een dikke knuffel van Yara!!

Heerlijk rustgevend met een geweldig uitzicht

Saskia
16-10-2017

Het is een keurig appartementen complex. Zeer vriendelijke beheerders en vrijwilliger. Hele mooie omgeving. Alles is best een eindje rijden maar dan ook zeer de moeite waard goede tips gehad over waar naartoe te gaan

Vanaf de aankomst tot het vertrek is alles tot in de puntjes geregeld. Appartement is schoon en van al het noodzakelijke voorzien. Voor kinderen is het een ideale plek (ook voor oudere kinderen). Door het zwembad, de bar (& wifi), de speelmogelijkheden en vooral het contact met andere kinderen hebben ze zich geen moment verveeld. In de omgeving is ontzettend veel moois te zien (o.a. Città della Pieve, Civita di Bagnoregio, Orvieto, Perugia, Todi, Cascate delle Marmore). Maar wat het verblijf in Pian della Bandina vooral zo bijzonder en fijn maakt, is de gastvrijheid en gezelligheid van Liesbeth en Guido. Ze staan altijd voor de gasten klaar met tips en een praatje en zorgen voor gezellige avonden (welkom diner, zelf pizza's bakken, BBQ, kinderdisco). De kinderen zitten samen aan een tafel en doen spelletjes zodat de ouders lekker kunnen natafelen. Daarnaast zijn er vele extra's die ze kunnen verzorgen zoals massages, paardrijden, yogalessen, wijnproeverij en organiseren ze zelfs bruiloften.

Liesbeth, Guido, Tara & Mandy, opa Johan, hond Rocco: bedankt voor een heerlijke vakantie; arrivederci!

Geweldige plek, lieve mensen!!

Ronald
13-9-2017

Prachtige plek, mooie tijd, een heerlijke vakantie-plek om ook nog te werken. Samen met Liesbeth en Guido een mooi verblijf in Italië gehad. Ik heb mogen meewerken op en aan het mooie, gezellige, kindvriendelijke Pian della Bandina. De omgeving, het verblijf, de sfeer, echt heel fijn! Ik wil zeker weer terug naar het mooie Pian naast het schitterende stadje Citta della Pieve! Sowieso is Umbrië prachtig, in de omgeving zijn de mooiste dingen te zien en te beleven en als je dan 's middags weer terug komt op het warme nest dat Pian della Bandina heet dan waan je je God in Italië! Ik kan wel meer schrijven maar ik denk dat ik met cijfers nog meer zeg dan ik met letters kan omschrijven..

Voor herhaling vatbaar, heerlijke plek!

Mario
13-9-2017

Erg genoten van mijn verblijf bij dit kleinschalige en knusse agriturismo. Prachtige setting, landelijk gelegen en een prima uitvalsbasis voor de vele bezienswaardigheden die Umbrië rijk is. Zoals Orvieto, Perugia (ook ’s avonds zeker de moeite waard), watervallen van Terni, het Trasimenomeer en natuurlijk Citta della Pieve op nog geen 10 minuten rijden van de accommodatie.

Appartementen zijn eenvoudig ingericht maar meer dan prima en vooral brandschoon. Keukengerei is ruimschoots aanwezig en er staat zelfs een oer-Hollands koffiezetapparaat. ( wel zelf koffiefilters meenemen, deze zijn daar moeilijk te krijgen. )

Belangrijkste pluspunt in mijn ogen van Pian della Bandina zijn toch wel Liesbeth en Guido de 2 Nederlandse eigenaars. Ze zijn zeer gastvrij en laten je vanaf het eerste moment thuis voelen. Daarnaast zijn ze zeer goed op de hoogte van de vele bezienswaardigheden in de omgeving en informeren je hier met veel enthousiasme over. Ook organiseren ze leuke thema avonden voor jong en oud.

Heb al veel vrienden en kennissen enthousiast gemaakt voor een verblijf bij PDB, en zelf kom ik hier ook zeker weten nog eens terug!

Italissima

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pian della Bandina in Città della Pieve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pian della Bandina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pian della Bandina scoort een 9.4 uit 10 op basis van 100 reviews.