Sorteren

Reviews over Città della Pieve

Pareltje op de grens van Umbrië en Toscane

Fam. P.
    25-8-2018

Heerlijke plek op goede afstand van leuke plaatsjes. Wij zaten in het kleinere gedeelte met totaal 6 vakantiewoningen. Het zwembad was groot genoeg voor iedereen.

Voor elke ochtend konden we broodjes bestellen die in de ochtend bij de voordeur bezorgd werden.

Twee keer per week konden we mee eten. Supergezellige sfeer en leuk om anderen te leren kennen. De kids leerden pizzadeeg maken.

Het is niet voor niets dat gasten jaar in jaar uit terug komen.

We moeten zeker nog een keer terug, want we hebben lang niet alles in de omgeving gezien!

Cristiana, Marco and other staff, thank you for a wonderfull time!

Geweldige vakantie in mooi complex

willem
    17-8-2018

Door Cristiana en Marco zijn wij hartelijk ontvangen op dit complex.

Ook daarna is het enthousiasme van hun aanstekelijk.

Alles hier is prima geregeld. Zo kom je het niet vaak tegen.

Het is al veel vaker genoemd maar toch even puntsgewijs:

Mooie ligging vlak bij snelweg maar hier totaal geen last van.

Mooie ruime appartementen op groot complex.

2 leuke zwembaden met voldoende ligbedjes , ook in hoogseizoen.

Goede broodservice in de ochtend.

Interessante rondleiding veehoudersbedrijf op eigen terrein.

Paardrijden in de manege (ook op eigen terrein) is een aanrader. Mijn kleindochter van 5 jaar heeft voor het eerst op een paardje gezeten en zij is gelijk verkocht. Dus 5 lessen gehad.

Leuke plaatsjes die goed bereikbaar zijn en niet overlopen worden met toeristen.

Goede en betaalbare restaurants vlakbij.

Kortom onze vakantie was geweldig. We doen het nooit maar hier gaan we weer naartoe.

Geweldig!

Annemarie
    31-7-2018

We hebben een geweldig week gehad in Poggiovalle! Marco en Christiana waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Door onophoud op de heenweg kwamen we 's avonds laat pas aan maar werden hartelijk verwelkomd door Marco. De ligging van Poggiovalle is erg mooi, en ons appartement zag er prima uit: smaakvol ingericht en brandschoon. We hebben genoten van de mooie omgeving, het fijne zwembad, de rust, het geluid van de krekels, en de kids zeker ook van de wifi ;-) . We hebben uitstapjes gemaakt naar Orvieto, Citta delle Pieve, Perugia en (op aanraden van Christiana) naar Civita di Bagnoregio. Een auto is wel onmisbaar op deze locatie. Het is wel mogelijk om brood voor het ontbijt te bestellen maar voor de overige boodschappen moet je naar de supermarkt in Fabro Scalo of in Citta delle Pieve.

Al met al kunnen wij Poggiovalle van harte aanbevelen en we hopen hier zeker nog een keertje terug te komen!

Ideale plek in Umbrië met kleine kinderen

Laura
    29-7-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op dit mooie plekje in Umbrië. Mooi appartement, prachtige ligging, gastvrij ontvangen, lekker zwembad, totale rust en ontspanning. We hebben genoten van de gemoedelijke sfeer en gezelligheid. Dankjewel!

Super!

Madeleine
    16-5-2018

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Een prima appartement en heerlijke bedden. Ook een zwembad aanwezig en natuurlijk heerlijk gegeten. Het ligt vlakbij een aantal mooie bezienswaardigheden, genoeg te ondernemen. Wij komen zeker een keer terug.

Città della Pieve scoort een 8,5 uit 10, op basis van 29 reviews