Sorteren

Reviews over Citerna

Knappe verblijven met een groot zwembad met uitzicht over

Van Trigt Tom
    30-10-2007

Knappe verblijven met een groot zwembad met uitzicht over de bergen en het grote dal.Weinig verkeer in de omgeving,bijna niets.Weg van ons verblijf naar zwembad was wel vermoeiend over steile helling in kiezelsteentjes.Appartement was groot(7pers)netjes en goed ingericht.'s Avonds wel veel insecten op het terras.Geen café's in de buurt of Discotheken!!Dus geen uitgaansmogelijkheden enkel klein cafeetje in dorp maar is vroeg gesloten.Ideaal om uit te rusten of de streek te verkennen per auto.Ligt op grens Umbrie-Toscane,mooie streek!!

Héél mooie streek,maar wel ver weg van grote steden,en ben

De Weert Geert
    30-10-2007

Héél mooie streek,maar wel ver weg van grote steden,en autosnelwegen.Ik ben er 10 dagen geweest en heb me er geen seconde verveeld.Voor jongeren is er wel niets in de buurt om een stapje in de nacht te zetten.Grote supermarkten liggen enkele 10 tallen kilometers verder in Arezzo(+-40km). Is er wel ideaal om niet gestoord te worden,het is er heel stil,met mooie uitzichten op het landschap.Citerna ligt op +-1300km vn Antwerpen,en is met de wagen wel lang!!Denk ook in de zomer aan filles aan de Gotthardtunnel!!

Een prima plek voor ons met klein kind en opa/oma

Naughtymini
    4-9-2007

Een prima plek voor ons met klein kind en opa/oma. Het is eenvoudig maar alles is aanwezig. Appartementen beneden zijn wat kleiner als boven. Soms wat overlast van bovenbewoners gehad met 4 jonge kinderen. Locatie prima, wel een slechte weg om naar appartement toe te rijden. Heerlijk rustig en mooi uitzicht. Een goede locatie eerder voor gezinnen met kinderen als jongeren of oude reizigers.

Citerna scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews