Vakantiehuis Rustico Fergino

ItaliëUmbriëCerreto di Spoleto

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Rustico Fergino voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 3 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

3 Reviews over Rustico Fergino

• 10vitanova24-09-2015

fantastisch

Een hele bijzondere plek, met fantastisch uitzicht met een hele complete B.B. Het is zeer smaakvol ingericht met een heerlijk terras voor de deur. Van het prachtige zwembad mag je ook gebruik maken. Door de geweldige tips van de zeer aardige gastheer en gastvrouw zijn we op de mooiste plekjes terecht gekomen. Zowel op culinair en cultureel gebied. Wel heb je in dit gebied een auto nodig.

• 10Emma09-07-2015

Hier ontdek je het echte Italie.

In onze zoektocht om tijdens onze vakanties op bijzondere plekken te verblijven hebben we hier een pareltje gevonden. Weg van de drukte vind je hier rust, een prachtig uitzicht op de bergen, prima verblijf en een heerlijk zwembad om lome dagen mee te vullen. De gastheer en -dame weten veel van de omgeving en konden ons precies de geheime plekjes van de omgeving vertellen. Als je tussen 'locals' zit te eten, weet je dat je goed zit. Hans en Annemarie zijn ingeburgerd in het dorp en dat merk je. Ze weten waar je moet zijn en als je iets nodig hebt, zijn ze erg behulpzaam. De locatie is niet direct met het openbaar vervoer te bereiken en om wat van de omgeving te kunnen zien is eigen vervoer nodig.

• 10Lianka22-06-2015

De uitgelezen plek voor een relaxte vakantie

Hier hoor je nog de stilte, hier zie je nog de sterren. Wij hadden de eer de eerste gasten te zijn in dit fantastisch gelegen huisje in de Umbrische bergen. De vriendelijke en innemende gastheer en vrouw (ze spreken Nederlands, Engels, Duits en Italiaans) nodigden ons uit zo kritisch mogelijk te kijken of alles compleet en naar wens was. En dat was het. In de keuken kon ik zonder moeite een drie gangen diner bereiden. In de moderne badkamer bevindt zich een douche en toilet. Een prettig en volledig ingericht huisje met een goed bed en een mooie open haard. Een terras met een grote eettafel vanwaar je een briljant uitzicht hebt. En een heerlijk ruim zwembad, waar je gebruik van mag maken. Leuke dorpen en steden in de buurt met volop prima restaurants. Eigen vervoer is wel noodzakelijk. Een heerlijke, relaxte vakantie om niet snel te vergeten.

Vakantiehuis Rustico Fergino info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij