Appartement Borgo Monticelli

Appartement

1 review over Appartement Borgo Monticelli in het Nederlands

Klein paradijsje, oase van rust en zeer gastvrij

Ellen B
7-10-2014

De Borgo is een 12 jaar geleden gerestaureerde agriturismo met veel sfeer en een een prachtig uitzicht over het dal richting Perugia. De gastvrouw Ellen is zeer vriendelijk en gastvrij en organiseerd voor haar gasten regelmatig leuke dineetjes in het kasteel of op andere locaties. Bij aankomst kregen we uitgebreide informatie over wat er in de omgeving te beleven viel, Het eten en ontbijt is zeer betaalbaar en op 5 minuten lopen ligt een goedkope spaghetteria . Perugia op 20km en veel oude steden zoals Assisi liggen binnen een straal van 40km. Het complex zelf heeft ook een zwembad en yaguzi en een biologische tuin waar je zelf mag plukken. Vaak logeren er bedevaartgangers op de doorreis vanwege het kleine gerestaureerde kerkje op het terrein. Een tweede thuis! Niet aan te raden voor al te kleine kinderen vanwege hoogteverschillen en ontbreken van speelmogelijkheden.

Gereisd Met partner in september 2014

• Overige servicesWasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo Monticelli in Castiglione della Valle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo Monticelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.