Reviews over Castiglione della Valle

Klein paradijsje, oase van rust en zeer gastvrij

Ellen B,
    7-10-2014

De Borgo is een 12 jaar geleden gerestaureerde agriturismo met veel sfeer en een een prachtig uitzicht over het dal richting Perugia.

De gastvrouw Ellen is zeer vriendelijk en gastvrij en organiseerd voor haar gasten regelmatig leuke dineetjes in het kasteel of op andere locaties.

Bij aankomst kregen we uitgebreide informatie over wat er in de omgeving te beleven viel,

Het eten en ontbijt is zeer betaalbaar en op 5 minuten lopen ligt een goedkope spaghetteria .

Perugia op 20km en veel oude steden zoals Assisi liggen binnen een straal van 40km.

Het complex zelf heeft ook een zwembad en yaguzi en een biologische tuin waar je zelf mag plukken.

Vaak logeren er bedevaartgangers op de doorreis vanwege het kleine gerestaureerde kerkje op het terrein.

Een tweede thuis!

Niet aan te raden voor al te kleine kinderen vanwege hoogteverschillen en ontbreken van speelmogelijkheden.

Leuk appartement Het huis staat in een smal straatje in

W.F. van Steenderen,
    9-6-2008

Leuk appartement

Het huis staat in een smal straatje midden in het dorpje

Vriendelijke eigenaar, die echter uitsluitend Italiaan spreekt.

Appartemnt is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Castiglione della Valle scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews