Appartement Poggio Vecchio (in Porto)

ItaliëUmbriëCastiglione del Lago (Lago di Trasimeno)
9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9.5Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Poggio Vecchio (in Porto)

• 9Jan en Jan26-06-2009

Prachtige lokatie, geweldig uitzicht!

De studio is een schitterend, ruim appartement. Je hebt een adembenemend uitzicht over het Lago di Chiusi en aan de overkant zie je Chiusi (Toscana) mooi liggen. We hebben hier een geweldige vakantie gehad. Prachtig zwembad, vriendelijke eigenaar, mooie uitvalsbasis om Umbria en Toscana te leren kennen. Bijvoorbeeld, Orvieto, Perugia, Assisi, Arezzo, Gubio, Terni, Todi, en ga zo maar door!!!!! Kortom, wij hebben hier een geweldige, onvergetelijke, vakantie gehad!

Jan en Jan

• 10D. Bakker14-08-2008

Prachtige accomodatie in mooie omgeving

Een hele mooie accomodatie in een zeer natuurlijke omgeving. Uitzicht over de graanvelden, zonnebloemvelden en het Chiusimeer. De huizen liggen erg afgelegen. Voor wie van rust houdt is dit een aanrader. Wij hebben deze accomodatie via Areaverde geboekt. In de omschrijving stond dat deze accomodatie in Castiglione del Lago ligt maar dat is absoluut niet zo. Het ligt in het plaatsje Porto zo'n 20 minuten rijden van Castiglione del Lago. In Porto zelf kun je zeer goed en voordelig eten bij Country House Monteluce. De accomodatie ligt op een prachtige uitvalbasis om steden in Toscane en Umbrië te bezoeken.

Appartement Poggio Vecchio (in Porto) info

Veilig betalen met