Camping Listro

CampingWeer vandaag26°9°
Camping Listro
8,4

39 reviews over Camping Listro in het Nederlands

Als doortrek camping prima.

Harwig47, 19-7-2017

Camping ligt direct aan het meer van Trasimeno. Eind mei hier een paar dagen gestaan op doorreis naar Rome. Voor een paar dagen prima te doen. De plaatsen zijn ruim en met voldoende schaduw. Er zijn 2 sanitaire gebouwen, een kleine en een grote. De kleinste is super mooi; hier mogen kinderen geen gebruik van maken. Het andere gebouw is ook prima al ruik je daar soms een rioollucht. Wifi betaald. Helaas geen zwembad en in het meer kun je eigenlijk niet zwemmen omdat het veel te ondiep is. Lidl bijna om de hoek.

Prijs kwaliteit top camping

Corrie, 21-2-2017

Meer ook zeer toegankelijk voor kleine kinderen loopt langzaam af, en lekker rustig geen gekte van boten zoals bij gardameer. Ruime plaatsen, genoeg restaurants en supermarkt op loop afstand.als er wind is alleen last bij plaatsen aan het meer. Nieuwe sanitair 2016. Zeker de moeite om de afstand te rijden naar Umbrië , met Umbrië vriendelijke prijzen. Mooie omgeving, prachtige zonnebloem velden , montepulciano, cortona, perugia, Assisi , orvieto Senna Rome enz.

Een heerlijke vakantie

Hans en Joke, 7-1-2017

De camping is echt top en personeel klasse een camping om steeds weer terug te komen.

Prachtige plekken, direct aan meer

marella, 27-10-2016

Mooie ligging. Wij hadden de pech dat het een paar dagen erg waaide en dan heb je de wind vol op je als je direct aan het meer staat. Prima camping, sanitair was keurig. Alleen géén warm water om af te wassen en dat vind ik altijd vervelend. Hondjes mogen wel op de camping, maar niet op het strand en niet in het water. Dat is jammer en moeilijk voor de hondjes die smachtend naar het water keken. Probeer het niet... ik had een momentje dat ik er even niet aan dacht en werd gelijk op mijn vingers getikt. Volgens mij is een regel van de stad/regio. Omdat het een natuurpark is denk ik. Achter de camping is een stuk bos en daar kun je de honden even laten rennen. Via het bos kun je achterom ook bij het meer komen en konden de honden wel even zwemmen. Pergua is ook een leuke stad. Castiglione del lago, de oude bovenstad is erg gezellig en leuke restaurants

een leuke camping

Doest, 30-7-2016

We hebben zonder te reserveren een hele mooie plek gekregen. Het ontvangst was goed en vriendelijk. Kortom het is een camping om nog een keer te bezoeken. De omgeving is mooi en ga naar Perugia,. Assisi, Orvieto enz. Ga gewoon een rit rijden door het mooie landschap en kom mooie dorpjes tegen.

een mooie camping

hans en joke, 19-6-2016

We kwamen op de camping en er zijn hele mooie nieuwe en hele luxe toilet gebouwen. En zoals altijd heel gezellig leuke bar met heel leuk personeel.

In de maand gaan we er weer heen voor een paar weken.

Een geweldige camping, aardig personeel.

Giovanna Bella, 22-5-2016

Een leuke kleine camping voor een zeer betaalbare prijs. Aardige eigenaren. Vernieuwd sanitair. Leuke restaurantjes in de omgeving. Leuk dorpje op loopafstand.

Goede locatie voor weinig geld

Fleur Cobussen, 11-9-2014

Wij hebben een heerlijke week op deze camping gehad! De plekken (bijna) aan het meer zijn prachtig, vriendelijke eigenaren en top locatie voor bezoek aan Rome, Assisi en Perugia! En dit alles voor echt weinig geld. Ook het dorpje is leuk, de supermarkten zitten op loopafstand en heerlijke restaurantjes in de buurt. Zwemmen in het meer kon ook prima (er is geen zwembad)!

Verder is de camping wel heel basic, niet vies, maar wel zeer verouderd en krap. Je moet je eigen wc-rol meenemen (maar deze kan je nergens neerzetten op de wc) en het wordt alleen schoongemaakt op ooghoogte.

Wij hebben echt aan het water gestaan en hebben daar wel veel last gehad van insecten (volgens mij geen muggen, want we hadden beiden geen muggenbulten). En als het er waait kan je nauwelijks buiten zitten.

Maar je krijgt wel voldoende voor wat je betaalt!

Heerlijke vakantie in Castiglione del Lago

Kristel, 1-8-2014

De camping ligt op een schitterende plek aan het meer. Het personeel is uiterst vriendelijk. Er zijn 3 sanitair gebouwen, waarvan 1 nieuw is en de andere twee oud (maar schoon). Eén van de douchegelegenheden heeft geen dak waardoor je heerlijk in de buitenlucht staat te douchen. De plaatsen zijn erg ruim en de velden worden goed schoongehouden. In het oude stadje kun je heerlijk eten. Ook het kasteel is zeker een bezoekje waard. De ligging ten opzichte van andere plaatsen is erg goed. Rome is 2 uur met de trein. Aanrader is om het stadje Asissi te bezoeken.

Mooie rustige kleine camping

H., 27-7-2014

Ligt pal aan het meer, het water is warm en ondiep.

De plekken zijn groot voor Italiaans begrip. Aan het meer zijn het de mooiste alleen als er wind vanuit uit meer staat kan je daar veel last van hebben dus let goed op hoe u gaat staan.

Supermarkt in de buurt.

De eigenaar is klantvriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Listro in Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Listro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Listro scoort een 8.42 uit 10 op basis van 43 reviews.