Gasthof La Piana

Kleine hotelsWeer vandaag15°6°
Gasthof La Piana
9,7

8 reviews over Gasthof La Piana in het Nederlands

Zeer rustig en aangenaam verblijf.

Jeroen
20-8-2016

Ons (schone) appartement lag op de begane grond, was ontzettend groot, met een terras aan de doorgaande weg die best druk is. Het dorpje zelf stelt niks voor, 1 kleine supermarkt (tegenover Piana).'s Avonds zijn er ontzettend veel muggen, waardoor veel gasten zelfs ervoor kiezen binnen te zitten. Het zwembad en de tuin zijn mooi. In het zwembad kan nog eens echt gespeeld worden. En er staan genoeg ligbedden voor iedereen. De eigenaars hadden een bbq met 'karaoke'georganiseerd wat het hoogtepunt van de week was. Ontzettend gezellig waar bijna alle gasten aan meededen. Fietsen zijn altijd beschikbaar en prima. Wij vonden het erg rustig, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de gasten. Weinig aanspraak met anderen. Vanuit deze locatie ben je zo op andere plekjes/dorpjes. Een aanrader is het huren van scooters. Dit kan via de gastvrouw geregeld worden. Gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en behulpzaam.

Een echte aanrader

Mark van Ravenswaay
24-7-2016

Heerlijke vakantie gehad bij het meer dan gastvrije echtpaar Alice en Francesco. Als gast aangekomen en als vriend vertrokken. Leuke plek in een schitterende omgeving. Passie heeft een gezicht.

Heerlijk genieten in rustige omgeving

Job van leeuwen
23-7-2016

Als kind kwam ik hier vroeger met mijn ouders. Twee jaar geleden en dit jaar ben ik samen met mijn vriendin hier geweest. We hebben ook dit jaar weer echt een topvakantie gehad! De eigenaren zijn zeer gastvrij en hebben er o.a. voor gezorgd dat we de lekkerste wijnen en hapjes van de streek hebben mogen proeven. De locatie is top wanneer je met de auto bent. Wij hebben meerdere stadjes in toscane en Umbrie bezocht en ook wat dagen aan het zwembad gelegen. Heerlijke plek om lekker bij te komen, echt een warm bad!

Heerlijk vertoeven in agriturismo La Piana

Yvan De Kerpel
17-7-2016

Ideaal voor een familievakantie: mooie locatie dichtbij het Trasimeemse Meer. Goede uitvalsbasis voor bezoeken aan steden zoals Firenze, Siena, Perugia, Assisi, Arezzo, Cortona en zelfs Rome is vlot bereikbaar. Appartementen zijn ruim en net, groot zwembad, mooie tuin en praktisch is de winkel rechtover de agriturismo. Gastvrij onthaal door Alice en Francesco die steeds bereid zijn om je te helpen en tips te geven. Een aanrader!

bella casa colonica , bella gente !!

Fam.Adelaar
12-2-2016

Superleuke agriturismo met ruime, en zeker schone appartementen.

Leuk zwembad en een hele mooie ruime tuin. Mooie omgeving.

Ook de supermarkt aan de overkant is een uitkomst en de koffie van Guiliana (koffie bar overzijde) is fantastisch. Plaatsen om te bezoeken; Cortona en Isola maggiore, per boot. Ook vergeten wij de barbeque ervaring met Francesco niet snel.

Alice en Francesco, bedankt voor deze fijne vakantie. Buon!!

Prachtig gelegen vakantieplek

Mikel Tolboom
27-1-2015

Gelegen in een pittoresk dorpje op de grens tussen de prachtige Midden-Italiaanse streken Toscane en Umbrië. De perfecte plek voor een vakantie in Italië, ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan o.a. Florence en Rome en de dichterbij gelegen kleinere plaatsen als Perugia, Siena, Assisi en Orvieto.

De accommodatie bestaat uit een aantal appartementen in een omgebouwde boerderij zoals in deze omgeving veel voorkomt, zogenaamde agriturismi. De locatie is niet heel modern, maar biedt voor ieder wat wils tegen een anno 2015 nog amper vertoonde prijs.

De eigenaren zijn bijzonder aardige en behulpzame mensen.

In de omgeving zijn de nodige goede restaurants waar men het lokale eten kan uitproberen. De eigenaren helpen graag met het vinden van een geschikte eetgelegenheid en een eventuele tafelreservering.

Fantastiche plek

Ann
27-1-2015

Mooie agriturismo met fijn zwembErg leuk park voor niet te veel geldad. Veel te zien in de omgeving.Appartementen zijn keurig en schoon.Ontvangst hartelijk en behulpzaam. Locatie rustig, maar toch op korte afstand van meer en de plaats Castiglione del lago

Perfecte plek

E. de Jongh
22-1-2015

De accommodatie bevindt zich in twee huizen op een groot terrein met eigen zwembad, Boccia baan, grote tuin met ruim voldoende schaduw.

De omgeving is rustig en landelijk zonder veel verkeer.

De centrale ligging is natuurlijk perfect voor het maken van uitstapjes naar Castiglione del Lago, Siena, Perugia, Orvieto, Montepulciano, Florence en Rome.

De eigenaren, Alice e Francesco, zijn de vriendelijkheid zelve. Ze staan altijd klaar voor raad, adviezen, regelen van reserveringen, etc.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het zijn geen ultra moderne appartementen maar voor die prijs kun je niet veel meer verwachten. De uitrusting is in elk geval voldoende.

Eetgelegenheden zijn er in overvloed in de buurt en met sommige eetgelegenheden hebben de eigenaren afspraken, zodat er nog korting gegeven wordt ook. Vooral Julio op de weg naar Chiusi is een aanrader.

De accommodatie is bijzonder kindvriendelijk met een grote speelweide, zwembad, tafeltennistafel, speelhut, etc.

We hebben een aantal aanbieders voor La Piana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof La Piana in Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof La Piana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.