Appartement Casamaggiore

30 reviews over Appartement Casamaggiore in het Nederlands

superrelaxed

ada
9-12-2013

zie de vorige beoordelingen. Topplekje, mooi uitzicht, lekker centraal, gezellige ambiance en wat een heerlijk zwembad!!

stukje paradijs

Margaret Vonk
30-7-2013

mooi, comfortabele accommodatie in een bijzonder rustige plek met een juweel van een uitzicht.

veel interessante plekjes in de omgeving te bezoeken, leuke restaurants van simple tot chic.

zeer vriendelijke ontvangst!

Prachtige plek om vakantie te vieren!

Mirjam Molenaar
7-7-2013

Wij hebben een week lang genoten van een fantastische week in Casamaggiore. Het appartement is comfortabel ingericht en lekker koel. Aan de voorkant heb je een panoramisch uitzicht over de omgeving en aan de achterkant kun je genieten van de ruime tuin met een enorm zwembad. Veel privacy en rust. Klantvriendelijke en hartelijke eigenaren. 6 km verderop ligt het gezellige stadje Castiglione del Lago waar je heerlijk kunt dineren, booschappen kunt doen en een fantatisch uitzicht hebt over het meer. Ook in de omgeving gezellige stadjes en mooie vergezichten. Kortom: voor herhaling vatbaar!

super plek!

Jolanda & Peter
4-7-2013

Prachtige locatie, met alles er op en er aan. Ruim van binnen en veel ruimte buiten. Het echte Italië-gevoel en een super gastvrije gastvrouw!

Vanuit Casamaggiore is het meer van Trasimeno heel goed bereikbaar. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.

Wat een uitzicht

Adriaan van haeringen
23-6-2013

Het is wel een heel mooi stukje van italie waar jullie het appartement verhuren! We hebben genoten van alle uitzichten op alle momenten dat we naar buiten keken! Heel goed ingericht en van alle gemakken voorzien. Het zwembad is ideaal, omdanks dat het af en toe nog een beetje te koud was. Maar als je van zwemmen houdt, is het een fantastisch groot bad. Erg leuke plaatsen in de omgeving om een bezoek aan te brengen. Fijn dat we de fietsen mochten lenen!

Een fijne plek om te zijn

Dic. en Ingrid Feron
20-6-2013

We hebben genoten van ons verblijf in Casamaggiore. Agnes is een lieve en vriendelijke gastvrouw. Het appartement is prachtig. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het zwembad is fantastisch, alleen jammer dat we vanwege het weer, niet elke dag hebben kunnen zwemmen.

Casamaggiore is een klein dorp zonder winkels, maar dat vinden wij geen bezwaar. We houden van de rust en de natuur en dat vind je daar. Het uitzicht vanaf ons "ontbijtterras" is geweldig.

Dit is genieten.

Ton en Yolanda
5-11-2012

Dit is genieten en tot rust komen. Prachtige vergezichten. Heerlijk klimaat (september) en gastvrouw voor wie niet gauw iets teveel is. De inwoners (230 in totaal) van het dorp zijn vriendelijk en behulpzaam. Het appartement is onderdeel van het huis en is zo gebouwd dat je elkaar niet in de weg loopt. Het zwembad is heerlijk voor het trekken van de dagelijkse baantjes. Het heuvellandschap biedt uitdaging voor iedereen die van fietsen houdt met boven op een heuveltop een kopje espresso (Pozzuolo) In de omgeving veel te doen(golfen) en ontdekken van prachtige oude authentieke stadjes(kerken, winkels,) met restaurants die heerlijke, eenvoudige doch uiterst smaakvolle gerechten serveren.

Kortom om naar terug te verlangen.

prachtige locatie, uitzicht, tuin en zwembad

A.Klaver
31-8-2012

Casamaggiore is een heerlijke plek om te genieten van het vele goede wat Italie en zeker deze locatie en omgeving te bieden heeft.

heerlijk appartement , groot zwembad, veel privacy en geen andere huurders, tuin met veel fruit, genieten van het uitzicht, binnen straal van 50 kilometer heel veel prachtige plaatsen te bezoeken.

Bella Italia op zijn best

Nita
30-8-2012

Heerlijke vakantie gehad. Genoten van de omgeving, het mooie weer en het overheerlijke Italiaanse eten. Accommodatie was prima. Iedere morgen 30 baantjes zwemmen in het zwembad. Pruimen rapen en pruimentaart bakken. Compliment voor Agnes de gastvrouw. Ze is gastvrij, vriendelijk en zorgt goed voor haar gasten!

Mooie rustige plek

Rudie
27-8-2012

Genieten van rust, zon, schaduw en natuurlijk het prachtige zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casamaggiore in Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casamaggiore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.