Appartement Casamaggiore

9Fenomenaal

Italië, Umbrië, Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno)

9Fenomenaal

Tonen op kaart

30 reviews over Appartement Casamaggiore

• 9ada09-12-2013

superrelaxed

zie de vorige beoordelingen. Topplekje, mooi uitzicht, lekker centraal, gezellige ambiance en wat een heerlijk zwembad!!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Margaret Vonk30-07-2013

stukje paradijs

mooi, comfortabele accommodatie in een bijzonder rustige plek met een juweel van een uitzicht. veel interessante plekjes in de omgeving te bezoeken, leuke restaurants van simple tot chic. zeer vriendelijke ontvangst!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Mirjam Molenaar07-07-2013

Prachtige plek om vakantie te vieren!

Wij hebben een week lang genoten van een fantastische week in Casamaggiore. Het appartement is comfortabel ingericht en lekker koel. Aan de voorkant heb je een panoramisch uitzicht over de omgeving en aan de achterkant kun je genieten van de ruime tuin met een enorm zwembad. Veel privacy en rust. Klantvriendelijke en hartelijke eigenaren. 6 km verderop ligt het gezellige stadje Castiglione del Lago waar je heerlijk kunt dineren, booschappen kunt doen en een fantatisch uitzicht hebt over het meer. Ook in de omgeving gezellige stadjes en mooie vergezichten. Kortom: voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Jolanda & Peter04-07-2013

super plek!

Prachtige locatie, met alles er op en er aan. Ruim van binnen en veel ruimte buiten. Het echte Italië-gevoel en een super gastvrije gastvrouw! Vanuit Casamaggiore is het meer van Trasimeno heel goed bereikbaar. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Adriaan van haeringen23-06-2013

Wat een uitzicht

Het is wel een heel mooi stukje van italie waar jullie het appartement verhuren! We hebben genoten van alle uitzichten op alle momenten dat we naar buiten keken! Heel goed ingericht en van alle gemakken voorzien. Het zwembad is ideaal, omdanks dat het af en toe nog een beetje te koud was. Maar als je van zwemmen houdt, is het een fantastisch groot bad. Erg leuke plaatsen in de omgeving om een bezoek aan te brengen. Fijn dat we de fietsen mochten lenen!

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Dic. en Ingrid Feron20-06-2013

Een fijne plek om te zijn

We hebben genoten van ons verblijf in Casamaggiore. Agnes is een lieve en vriendelijke gastvrouw. Het appartement is prachtig. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het zwembad is fantastisch, alleen jammer dat we vanwege het weer, niet elke dag hebben kunnen zwemmen. Casamaggiore is een klein dorp zonder winkels, maar dat vinden wij geen bezwaar. We houden van de rust en de natuur en dat vind je daar. Het uitzicht vanaf ons "ontbijtterras" is geweldig.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Ton en Yolanda05-11-2012

Dit is genieten.

Dit is genieten en tot rust komen. Prachtige vergezichten. Heerlijk klimaat (september) en gastvrouw voor wie niet gauw iets teveel is. De inwoners (230 in totaal) van het dorp zijn vriendelijk en behulpzaam. Het appartement is onderdeel van het huis en is zo gebouwd dat je elkaar niet in de weg loopt. Het zwembad is heerlijk voor het trekken van de dagelijkse baantjes. Het heuvellandschap biedt uitdaging voor iedereen die van fietsen houdt met boven op een heuveltop een kopje espresso (Pozzuolo) In de omgeving veel te doen(golfen) en ontdekken van prachtige oude authentieke stadjes(kerken, winkels,) met restaurants die heerlijke, eenvoudige doch uiterst smaakvolle gerechten serveren. Kortom om naar terug te verlangen.

Gereisd met partner in september 2012

• 10A.Klaver31-08-2012

prachtige locatie, uitzicht, tuin en zwembad

Casamaggiore is een heerlijke plek om te genieten van het vele goede wat Italie en zeker deze locatie en omgeving te bieden heeft. heerlijk appartement , groot zwembad, veel privacy en geen andere huurders, tuin met veel fruit, genieten van het uitzicht, binnen straal van 50 kilometer heel veel prachtige plaatsen te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Nita30-08-2012

Bella Italia op zijn best

Heerlijke vakantie gehad. Genoten van de omgeving, het mooie weer en het overheerlijke Italiaanse eten. Accommodatie was prima. Iedere morgen 30 baantjes zwemmen in het zwembad. Pruimen rapen en pruimentaart bakken. Compliment voor Agnes de gastvrouw. Ze is gastvrij, vriendelijk en zorgt goed voor haar gasten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Rudie27-08-2012

Mooie rustige plek

Genieten van rust, zon, schaduw en natuurlijk het prachtige zwembad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

8 tips over Appartement Casamaggiore

• Adriaan van haeringen, 23-06-2013

We vonden Asisi en Perugia heel erg de moeite waard. Maar ook de kleinere stadjes in de omgeving. Leuke lokale restaurantjes in de buurt. Ook een keer een pizza aan de overkant hehaald, mooi makkelijk

• A.Klaver, 31-08-2012

In het appartement ligt een map met veel leuke tips om te doen,. zoals authentieke restaurants, wijnboerderijenen met proeverijen, leesboeken, er is internet en te bezoeken culturele evenementen.

• Ton en Yolanda, 05-11-2012

meedoen met de activiteiten van de locale bevolking.

0 vragen over Appartement Casamaggiore

Appartement Casamaggiore info