Appartement Casamaggiore

Weer vandaag9°-2°
Appartement Casamaggiore
9,8

Laatste review

Prachtige plek, centraal en privacy!

anthon en indy,
24-8-2011

In schitterend gebied (grens Toscane/Umbrie) met prachtig uitzicht. Grote tuin met groot zwembad (5 x 15 meter) helemaal prive. Accommodatie nieuw en mooi ingericht. Uitgebreide inventaris. Heel veel mogelijkheden tot cultuur en uitstapjes in de buurt (Siena, Cortona, Arezzo, Montepulciano, Perugia)

3 reviews over Appartement Casamaggiore in het Nederlands

Prachtige plek, centraal en privacy!

anthon en indy
24-8-2011

vooral veel privacy: een eigen zwembad van 5 x 15 meter in

froukje oosten & arjen den hartogh - uithuizerme
19-8-2011

vooral veel privacy: een eigen zwembad van 5 x 15 meter in een omheinde tuin van 2000 vierkante meter. het appartement is eigenlijk voor 2/3 personen maar met 2 kinderen en een opklapbed was het prima. veel spullen (pannen. servies, bestek) in de keuken. Alles nieuw, ook meubilair. In de omgeving heel veel mooie plaatsjes om te bezoeken. het ligt heel centraal (Castiglione del Lago met gezellige markt, restaurtantjes op 6 km afstand, maar ook Perugia, Siena, Asisi, Panicale, Arezzo)

vooral veel privacy: een eigen zwembad van 5 x 15 meter in

froukje oosten & arjen den hartogh - uithuizerme
19-8-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casamaggiore in Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casamaggiore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.