Appartement Casamaggiore

Weer vandaag9°-2°
Appartement Casamaggiore
9,8

Laatste review

Heerlijke vakantie gehad. Genoten van de omgeving, het mooie weer en het overheerlijke Italiaanse eten. Accommodatie was prima. Iedere morgen 30 baantjes zwemmen in het zwembad. Pruimen rapen en pruimentaart bakken. Compliment voor Agnes de gastvrouw. Ze is gastvrij, vriendelijk en zorgt goed voor haar gasten!

2 reviews over Appartement Casamaggiore in het Nederlands

Bella Italia op zijn best

Nita
30-8-2012

Mooie rustige plek

Rudie
27-8-2012

Genieten van rust, zon, schaduw en natuurlijk het prachtige zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casamaggiore in Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casamaggiore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.