Appartement Casamaggiore

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Bert en Karin

Fantastische vakantie op prachtige locatie

Bert en Karin
23-9-2016

Heerlijk verblijf met veel privacy in een prachtige omgeving. Hou je van rust en van Italië, dan moet je hier zijn! Casamaggiore is een pittoresk oud dorpje, het naastgelegen kerkje stamt uit de 16e eeuw. Het is hier zoals je het kent van oude schilderijen van Italië. In de buurt vind je mooie stadjes en dorpjes met restaurantjes waar je van alle culinaire heerlijkheden van Italië kunt genieten.

Het appartement biedt voldoende ruimte voor twee personen en is lekker koel ook bij echt warm weer. Het zwembad is heel mooi, groot (15 x 5 m.) en privé en ligt in de prachtige tuin met boomgaard met olijven- en vijgenbomen. Alles wordt prima verzorgd en onderhouden door de zeer gastvrije Agnes en Auke die uitblinken in grote persoonlijke betrokkenheid en sympathie, zoals je nooit in een vakantiepark zult ervaren. Agnes en Auke bedankt voor deze heerlijke vakantie!