Appartement Casamaggiore

Heerlijke vakantieplek

Gerard Muileman,
23-10-2014

Hallo Agnes (& Auke),

We hebben 2 prachtige weken kunnen genieten van jullie heerlijke appartement waar het ons aan niets ontbrak. 's Morgens lekker rustig ontbijten met een zeer mooi uitzicht op Gioiella aan de overzijde. Heerlijk rustig aan of in het zwembad liggen, of onder het genot van zeer rustgevende "blaasmuziek" in de hangmat doezelen of mooie wandelingen in de omgeving van Casamaggiore maken. Verder natuurlijke heel mooie dorpen en steden bezoeken in Umbrië. En last but zeker not least de heel gezellige praat / drink / eet / zwem momenten met onze zeer gastvrije gastvrouw Agnes.

Dit alles heeft ons doen besluiten om volgend jaar zeker terug te komen, alleen nu 3 voor weken.

Groetjes van Marion & Gerard uit Venlo.