Géén boekingskosten

Camping Badiaccia

ItaliëUmbriëCastiglione del Lago (Lago di Trasimeno)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Badiaccia voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 227 reviews
+37/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 227 reviews
  • 8Waardering
  • 8.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Badiaccia in Castiglione del Lago is een fijne plek voor jong en oud. Voor iedereen is er wel wat te doen en door de animatie die tot laat doorgaat zul je je nooit vervelen. Camping Badiaccia (Italië) heeft ruime plekken, een restaurant, twee zwembaden en een strand aan het Trasimenomeer. Neem de trein naar het indrukwekkende Rome.

232 Reviews over Badiaccia

• 6Brigit11-01-2022

Prima camping in hele mooie omgeving

Prima camping. Middelgroot. Grote kampeerplekken waar wel veel verschil tussen was. Avonden en nachten onrustig op de camping. Geen Nederlandse invasie. Je kunt niet het meer inlopen i.v.m. de planten. Veel steek beestjes. Lekker zwembad met genoeg bedden. Sanitair was voldoende. Schoonmaak liet vaak te wensen over. Animatie gericht op Italiaanse bezoekers. Wel veel pubers die het leuk leken te hebben. In de weekenden een toestroom van buurtgenoten. Prachtige omgeving. Wij hadden toch wat meer van de camping verwacht. Was het een eenmalig bezoek.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 1Jose J10-08-2021

Niet voor ons

Overdag een prima camping. Mooie uitvalsbasis, lekker zwembad, Prima winkeltje net sanitair , maar dan de avond en nacht. Onbeperkte herrie tot midden in de nacht. We kamperen al heel wat jaartjes maar hebben dit nog nooit meegemaakt. Wij vonden het echt te erg. Ondanks alle pluspunten betekent dit dat we hier nooit meer naar toe gaan. En wil je zonder oordoppen en voor 2 uur snacht kunnen slapen, dan adviseren wij een andere camping

• 10Maaike10-08-2021

Mooie, nette camping met alles wat je nodig hebt!

Geweldige camping! Wordt goed onderhouden en blijft daardoor netjes. Alle faciliteiten aanwezig; campingwinkel, restaurant (heerlijke pizza's), bar (met heerlijk schepijs), groot zwembad, kinderzwembad, veel ligbedden en 3 toiletgebouwen met kindertoilet en wasmachine (4 euro). Leuke speeltuin voor kleine kinderen, tafeltennis, tennis, fitness en uitgebreid animatieprogramma, tot middernacht (geen overlast van gehad). Wij hadden de Mobile home classic, een mooi verblijf. Hekje om de veranda is handig voor kinderen. Uitzicht op de kampeerplekken en tussen de bomen door op het meer. Goed gasstel, pannen en basis keukengerei aanwezig. Zelf meegenomen spatel, staafmixer en kinderservies (geen schaaltjes aanwezig en alleen kleine drinkglazen). Bedden zijn prima, zelf beddengoed en kussens meegenomen. Kinderset gehuurd (zelf matrasje meenemen), ideaal! Airco is heerlijk en noodzaak. Douche kan een opknapbeurt gebruiken, maar werkt wel.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Roy14-10-2019

Prachtige camping en geweldige omgeving

Badiaccia is een prachtige camping met mooie staanplaatsen en een fraai uitzicht op het meer. De camping heeft veel gratis faciliteiten en het sanitair is modern en het wordt goed schoongemaakt en onderhouden. Dat vinden wij altijd erg belangrijk. Voor de kids is er een animatieteam die ze gedurende de dag bezig houdt met spelletjes en voorstellingen. In de avond zitten de meeste campinggasten bij de bar op het terras en in het hoogseizoen zijn er vaker dans- en muziekvoorstellingen. In het restaurant op de camping kun je lekker eten voor een betaalbare prijs. Het restaurant wordt gerund door de chefkok die Thijs heet. De camping is ook ideaal als uitvalsbasis voor ons zodat we ook in de omgeving mooie dingen kunnen bezichtigen. Rondom het meer zijn er schitterende plaatsjes maar ook daarbuiten is er zoveel te zien. Inmiddels komen we al weer meer dan 10 jaar op deze camping en het voelt altijd weer als thuiskomen. Een echte aanrader.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Jan08-08-2019

Leuk maar niet weer

Mooie camping met prima sanitair. De omgeving is prachtig. Heerlijk eten in omringende dorpen. Belangrijkste minpunt is het zwembad, kinderen mogen helemaal niets. Als ze in het zwembad springen dan staat meteen een bijzonder onvriendelijke badmeester je kinderen af te bekken. Ze hebben ook geen andere waterspeelmogelijkheden voor de kinderen.

• 6Eetgelegenheden
  • 7C. Eijgelaar07-08-2019

Een aardig camping, met verouderde stacaravans.

Mooie, kleine camping tussen de bomen. Personeel bij de receptie is heel aardig. Zwembad is oké, niet heel bijzonder. Mooi ligweide bij het zwembad met parasols. Animatie voor vooral kleine kinderen is er de hele dag. Het meer is heel mooi, maar wel vies water om in te zwemmen. Wij zaten in een Luxe stacaravan. Deze was erg verouderd. Caravan stond niet waterpas, keuken is klein en uitrusting in de keuken is minimaal. Bedden waren erg slecht.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9J Van de Hoef11-03-2019

Geweldige camping, ga zeker terug.

Enorm klantvriendelijk, Mooie omgeving , Alles erop en eraan.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Petra24-08-2018

Vergane glorie

Mobile home voor 5 nachten als onderdeel van een trip Toscane en Andalusie. Wordt op de website beschreven als 'De allernieuwste luxe mobil homes vertegenwoordigen de ideale keus voor alle gezinnen die van comfort houden. De inboedel van hoge kwaliteit garandeert een aangenaam verblijf tijdens elke periode van het seizoen' 10 jaar geleden was dit wrs wel het geval, maar nu zeker niet meer van toepassing.
    Gelukkig hadden wij eigen sanitair want de sanitairhokken werden volgens mij maar 1x per dag schoongemaakt, want die waren 's avonds niet meer om aan te zien. Klein zwembad. Ligbedden en parasols ook wat aan de oude kant. Campingplekken waren klein. Diverse bbq plekken; dat kon je goed ruiken. Voor die 5 dagen prima, maar langer zou ik het daar niet uithouden.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Peter K.16-08-2018

Mooie verzorgde camping, helaas iedere avond feest

Mooie grote camping met uitstekende faciliteiten (schoon, modern sanitair, restaurant, winkeltje, ligstoelen en parasols aan meer) , een terrein met ruime plekken tussen bomen met op de meeste plekken uitzicht op het meer en hele aardige medewerkers. Bijna een recept voor een perfecte vakantie! Tenzij je ook op vakantie gaat om in de avond te genieten van het geluid van krekels en in alle rust weg te dromen in de stilte van de Italiaanse natuur. Dan kun je beter op zoek naar een andere camping, want op Badiaccia is het echt iedere avond tot 00.00 uur feest en ook als de muziek uit is gegaan is het nog lang onrustig. Als je dan, zoals wij, de pech hebt om in de buurt van het centrum van al deze feestelijkheden te staan, is het iedere avond gedwongen luisteren naar steeds dezelfde deuntjes. Ik kan the Village people in elk geval nooit meer aanhoren zonder terug te denken aan de vakantie van 2018. Verder een topvakantie gehad!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Tanja Keetels-van Meurs03-08-2018

Prima locatie met super animatie team!

Stacaravan Supercomfort was groot genoeg voor 3 personen, maar ik zou dit niet boeken voor 5 of 6 personen (tenzij het echt kleinere kinderen zijn). Bedden zijn vrij smal (70 cm) en ruimte is beperkt. Airco was ideaal, gezien de hoge buiten temperatuur. Animatie team is super, ze doen echt hun best om het iedereen naar de zin te maken. In ons geval speciale dank aan Francesco en Chiara, voor de leuke aquagym en aquazumba lessen! De campingbaas komt zelf helaas erg nors over en lijkt alleen maar te klagen tegen zijn personeel .... Zwembad is prima, en gelukkig geen "handdoeken maffia". We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant op de camping. Omgeving (op de grens van Umbrie en Toscane) is prachtig.

Camping Badiaccia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar