Camping Badiaccia

7.5Goed

Italië, Umbrië, Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno)

7.5Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping Badiaccia in Castiglione del Lago is een fijne plek voor jong en oud. Voor iedereen is er wel wat te doen en door de animatie die tot laat doorgaat zul je je nooit vervelen. Camping Badiaccia (Italië) heeft ruime plekken, een restaurant, twee zwembaden en een strand aan het Trasimenomeer. Neem de trein naar het indrukwekkende Rome.

230 reviews over Camping Badiaccia

• 2019
    10Roy14-10-2019

Prachtige camping en geweldige omgeving

Badiaccia is een prachtige camping met mooie staanplaatsen en een fraai uitzicht op het meer. De camping heeft veel gratis faciliteiten en het sanitair is modern en het wordt goed schoongemaakt en onderhouden. Dat vinden wij altijd erg belangrijk. Voor de kids is er een animatieteam die ze gedurende de dag bezig houdt met spelletjes en voorstellingen. In de avond zitten de meeste campinggasten bij de bar op het terras en in het hoogseizoen zijn er vaker dans- en muziekvoorstellingen. In het restaurant op de camping kun je lekker eten voor een betaalbare prijs. Het restaurant wordt gerund door de chefkok die Thijs heet. De camping is ook ideaal als uitvalsbasis voor ons zodat we ook in de omgeving mooie dingen kunnen bezichtigen. Rondom het meer zijn er schitterende plaatsjes maar ook daarbuiten is er zoveel te zien. Inmiddels komen we al weer meer dan 10 jaar op deze camping en het voelt altijd weer als thuiskomen. Een echte aanrader.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Jan08-08-2019

Leuk maar niet weer

Mooie camping met prima sanitair. De omgeving is prachtig. Heerlijk eten in omringende dorpen. Belangrijkste minpunt is het zwembad, kinderen mogen helemaal niets. Als ze in het zwembad springen dan staat meteen een bijzonder onvriendelijke badmeester je kinderen af te bekken. Ze hebben ook geen andere waterspeelmogelijkheden voor de kinderen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9J Van de Hoef11-03-2019

Geweldige camping, ga zeker terug.

Enorm klantvriendelijk, Mooie omgeving , Alles erop en eraan.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 2018
    8Tanja Keetels-van Meurs03-08-2018

Prima locatie met super animatie team!

Stacaravan Supercomfort was groot genoeg voor 3 personen, maar ik zou dit niet boeken voor 5 of 6 personen (tenzij het echt kleinere kinderen zijn). Bedden zijn vrij smal (70 cm) en ruimte is beperkt. Airco was ideaal, gezien de hoge buiten temperatuur. Animatie team is super, ze doen echt hun best om het iedereen naar de zin te maken. In ons geval speciale dank aan Francesco en Chiara, voor de leuke aquagym en aquazumba lessen! De campingbaas komt zelf helaas erg nors over en lijkt alleen maar te klagen tegen zijn personeel .... Zwembad is prima, en gelukkig geen "handdoeken maffia". We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant op de camping. Omgeving (op de grens van Umbrie en Toscane) is prachtig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Eric de Vries01-08-2018

Opzich een goede uitvalsbasis.

Deze camping hadden we een paar weken voor aankomst gereserveerd, kregen een heel mooi groot plek die centraal op de camping is (164). We kregen vrijwel meteen te horen dat het brood en het restaurant niet al te best waren. Maar toch hebben we het geprobeerd. Het brood smaakte alsof het al een dag oud was. Taai en droog is het. Broodjes kan je Beter kopen bij de Lidl die een dorp verderop is. Ook het restaurant was niet wat het hoort te zijn. Mijn eerste pizza was voor 1/4 verbrand. Service was goed. Heb een nieuwe pizza gekregen en die stond niet op de rekening. Ook de tweede pizza was hier en daar verbrand helaas. Toen we klaar waren, heb ik nog in de keuken gekeken. Ik schrok van wat ik zag. Vieze muren, vieze vloer, vuil naast de prullenbak en de pizzaschep tegen de vieze muur. De ingrediënten waren kant en klaar uit een zakje. Het sanitair was prima. Echter kan de hygiëne een opfrisbeurt gebruiken.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 5Michel22-05-2018

Voor ons niet meer ivm slechte zwemfaciliteiten

Italie, Umbrie wat een heerlijke omgeving. Het is er prachtig en genieten van het heerlijke eten, de koffie, de wijn en natuurlijk het weer. De camping vonden wij enigszins tegenvallen. De meeste faciliteiten zijn voldoende zoals het sanitair, winkeltje en het restaurant. Het sanitair was goed, kon misschien een keer vaker schoon gemaakt worden. Aangezien het warm is en je graag verkoeling wilt zoeken, is een zwembad wel lekker. Het zwembad is er ook maar erg klein en erg smerig. Het is er gewoonweg te druk waardoor het niet schoon te houden is. Voor het kinderbad geld hetzelfde. De whirlpools stonden er maar met ijskoud water, en er zaten zoveel vieze schilfers in bleeeh. De baden waren geel/bruin van de aanslag. Het meer stond een flink stuk lager dan anders, dus echt lekker zwemmen in het meer kon ook niet. De sfeer op de camping was geweldig, heerlijk rustig en gemoedelijk zoals het hoort.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9C11-04-2018

Heerlijke & prettige camping

Heerlijke camping met erg ruime kampeerplekken. Mooie terras en bar waar je gedurende hele dag kunt vertoeven. Twee zwembaden en een strand. In de avond altijd iets te doen voor jong en oud. Mooie toilet en douchgebouwen en worden goed bij gehouden waardoor het schoon is. Eten in het restaurant is lekker en betaalbaar! Wij komen zeker weer terug!

• 10Staat v/h sanitair

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

7Ruim voldoende10-09-2017

niet te groot, genoeg pubers

Er waren wel tieners/pubers op camping, maar soms hadden ze wat minder te doen. Kunnen wel, aan het meer bijvoorbeeld, tot laat "chillen". Animatie toch meer voor jongere kinderen. Niet te grootschalig. Croissants/stokbrood camping vonden wij persoonlijk niet lekker, die van de Lidl van de dag ervoor waren beter. Wel overheerlijke koekjes bij de bar. Erg vriendelijk personeel (receptie en bar), lekkere pizza's, zwembad ook wel ok. Was erg heet toen we er waren, aico sloeg soms af (overbelast), maar kon je zelf zo weer aanzetten en voor 8 euro per dag als het overdag een week lang 40+ graden is, niets te klagen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Marieke04-08-2017

heerlijke camping

Vond Badiaccia een ideale mix van gezelligheid voor de tieners (13/15) en gemoedelijke rust voor ons ;-). Veel Nederlanders (in juli, in augustus zijn er meer Italianen hoorde ik) zodat onze kinderen snel een grote groep vrienden hadden. Bar/restaurant, animatie, sportactiviteiten en avondprogramma allemaal hartelijk, gezellig en niet té. Veel mooie steden in de omgeving. Aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

• BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats