Géén boekingskosten

Appartement Azienda Agrituristica Verbena

ItaliëUmbriëCastiglione del Lago (Lago di Trasimeno)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Azienda Agrituristica Verbena voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 17 reviews

Meer appartement info

17 Reviews over Azienda Agrituristica Verbena

• 9Meindert en Jantine19-09-2016

Heerlijke vakantie gehad!

Prachtige appartementen met heerlijk een zwembad en een jacuzzi in een rustige omgeving. De gastvrouw is zeer gastvrij en behulpzaam. Perfecte uitvalsbasis om de omgeving en steden te verkennen. Wij komen zeker terug!

• 10Familie Vanhoucke18-07-2016

Super vakantie

fantastische vakantie achter de rug, top bestemming voor wie van rust houd. alles faciliteiten aanwezig (wasmachine, vaatwas, tennis, tafeltennis, badmington, tafelvoetbal, voetbal, speeltuigen voor de kleintjes, zwembad, jacuzzi, bbq en allemaal gratis) wij hebben alvast geboekt voor volgend jaar.

enige kleine minpuntje is een kleine douche, maar de rest maakt het dubbel dik goed.

mooie uitvalsbasis voor uitstappen naar Perugia, Assisi, Rome (met de trein), sienna, montepulciano, cortona, Arezzo enz....

supervriendelijke gastvrouw en steeds tot uw dienst.

• 10Fam. de Keijzer23-08-2015

Super locatie

Mooie complete appartementen met mooie tuin en zwembad. Volop bezienswaardigheden in de omgeving. Zeer vriendelijke gastvrouw en uitstekende service.

• 10Fam. Van den Berg26-07-2015

Helemaal geweldig!

Nog nooit eerder gedaan maar nu wel; de vakantie voor volgend jaar gereserveerd.

Mooie tuin, ruim toscaans appartement, gastvrije eigenaren, lekker zwembad en zeer goede uitvalsbasis voor uitstapjes! Heerlijk!

• 10P.Bast15-06-2015

Een prachtige lokatie

Niet alleen de ligging met zijn prachtige uitzicht, maar ook het complex zelf is uitmuntend. De appartementen zijn zeer compleet ingericht, en bevinden zich in een mooi verzorgde tuin waarbinnen een prachtig zwembad met een overdekte jacuzzi is gelegen. De lokatie vormt een ideale basis voor uitstapjes naar de highlights van Umbrie en Toscane Het beheer wordt uitgevoerd door een zeer klantvriendelijk echtpaar , die er alles aan doen om het de gast naar de zin te maken. Wij komen er zeker terug

• 10hans_13104-08-2013

Fantastisch, mooie locatie met uniek uitzicht

Vanaf het eerste moment voel je je thuis bij Azienda Agriturismo Verbena. Wat een gastvrijheid, echt Italiaans. De appartementen zijn keurig ingericht en van vele gemakken voorzien. Het complex wordt goed onderhouden. Het zwembad is voorzien van ligbedden en parasols en het een geweldig uitzicht. Als je hier bent, wil je eigenlijk nergens anders meer heen. Een regelrechte aanrader.

• 8bastianen27-08-2012

sprookjesachtig

Wat een geweldige vakantie. Dit jaar eens niet de drukte opgezocht maar heerlijk genoten van de rust. Het is een eind rijden maar dan heb je ook wat. Voor pubers niet zo interessant. De omgeving is sprookjesachtig te noemen. Siena, perugia, florence, en cortona zijn echte aanraders. Tuinman heel behulpzaam. Minpuntje: het meer!!! Geen enkel bootje op te vinden.

• 9Marie-Louise Meulendijk09-05-2011

Jaarlijks feestje om terug te keren.

We verheugen ons jaarlijks op ons weerzien met de Azienda en natuurlijk met de zeer vriendelijke eigenaar; Danilo. Dit jaar gaan we voor de 5e keer terug en ik kan u vertellen dat het nooit verveeld. De kleinschalligheid, rust, heerlijk zwembad, Edsia van de supermarkt in het dorpje en natuurlijk niet te vergeten Roberto de tuinman. Wat een gastvrijheid en warmte ervaren we hier ieder jaar weer. En dan heb ik het nog niet gehad over de ligging dichtbij de mooiste dorpen van Toscane en Umbrië en de heerlijke restaurantjes in de buurt. U raad het al; Een echte aanrader.

• 8Carla Lindeman24-09-2010

Mooie plek voor rustzoekers

Een prachrige locatie, Kleinschalig appartementencomplex. Zeer ruime appartementen en keurig netjes(hoewel wij het grootste app. hadden met wel een hele kleine douche).Dit complex ligt niet in Castelign zelf maar in Piana. Op ong. 15 minuten rijden. Wel noodzakelijk om auto of fiets te hebben hoewel de toegangsweg erg slecht is.Heerlijk zwembad en een keurig onderhouden tuin. Wel veel last van jagers in de omgeving, dit verstoorde de rust. Broodjesservice zou heerlijk zijn.

• 10Jan en Hens v.d.Heijden22-09-2010

Een mooie plek om er te vertoeven

Prachtige Azienda Agrituristica, heel mooie en ruime appartementen. Gastheer is heel vriendelijk en doet alle moeite om de gasten naar hun zin te maken. Het uitzicht over het dal is vooral bij avond schitterend. Ook de wijn van eigen wijngaard is voortreffelijk. Wij komen graag hierna nog eens terug

Appartement Azienda Agrituristica Verbena info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)