Appartement Agriturismo il Poggio di Cantagallina

ItaliëUmbriëCastiglione del Lago (Lago di Trasimeno)
9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 10Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

3 Reviews over Agriturismo il Poggio di Cantagallina

• 9Kaj Bang30-05-2016

Consultant

Det er det dejligste sted med herlige lejligheder en skøn pool. En pragtfuld familie der gør alt for at opholdet bliver perfekt. Vi kommer der hvert år i midten af juni til den anden uge af juli

• 10berd23-08-2015

Super gastvrij!

Wij verbleven afgelopen juli 3 weken in deze mooie agriturismo. De ligging is fantastisch; aan een zeer rustige weg met alleen bestemmingsverkeer. Wij hadden het appartement op de 1e etage met uitzicht vanaf het balkon op het meer van Trasimeno. Het appartement is goed ingericht en schoon. Je kan vele mooie plekken in de buurt bezoeken zoals Assisi, Perugia, Orvieto, Cortona en Arezzo. In het dorpje Villastrada zit een barretje waar je heerlijk pizza kan eten en eigengemaakt ijs kan kopen. In de supermarkt kan je vers brood halen. Voor de grote boodschappen kan je naar verschillende supermarkten in de buurt. Wat voor ons deze vakantie speciaal heeft gemaakt is de gastvrijheid van de eigenaren. Stefano en Rossi en hun dochter Valentina zorgen ervoor dat je niks tekort kwam. Stefano bracht ons fruit en groente uit eigen moestuin. Ook verzorgde hij samen met zijn vrouw de BBQ die hij 1 keer in de week organiseerde voor de gasten (waar wij overigens niets voor hoefden te betalen!)

• 10Federico11-08-2015

Un Paradiso a confine tra Umbria e Toscana

Bellissimo!! Davvero!!! Posizione strategica a circa 10 minuti dal Lago Trasimeno..appartamenti confortevoli, attrezzati di tutto il necessario come a casa propria..ambiente molto accogliente e familiare con particolare attenzione e disponibilità verso il cliente nel modo giusto per farvi sentire a casa nella totale tranquillità e spensieratezza. Ottimo rapporto qualità prezzo, di chi offre tutto questo e lo fa con grande amore e passione..la Famiglia Tosti. Ottima pulizia degli appartamenti e tutto è' curato internamente ed esternamente nei minimi particolari. Grazie davvero di averci regalato un soggiorno veramente indimenticabile!!! Una struttura adatta a coppie, famiglie con bambini e gruppi.. Cani e gatti i benvenuti.. Internet wi-fi gratuito.

Appartement Agriturismo il Poggio di Cantagallina info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij