Bed & Breakfast Cum Grano Salis

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

34 Reviews over Cum Grano Salis

• 10wim en nancy24-08-2021

Paul en Bart staan altijd voor je klaar, je kan hier niets misvragen.Als je dit wil krijg je elke dag een nieuwe suggestie voor daguitstap en maken ze voor jou de nodige reservaties. Je hoeft hier van niets wakker te liggen !

• 10Karin en Luc25-10-2020

Heerlijke B&B met gastvrij onthaal en goed advies

Centraal gelegen B&B in het mooie Umbria. Ruime, comfortabele en brandschone suites. Zwembad, heerlijk ontbijt en prachtig uitzicht. De gastheren bieden advies voor uitstappen, reserveren een restaurantje 's avonds en zorgen ervoor dat je zorgeloos kan genieten van wat de omgeving te bieden heeft. Absoluut aan te raden. Wij gaan zeker nog een keer.

• 10Rik en Caroline25-08-2020

Heerlijk verblijf

Prachtig zicht op de omgeving, fantastische uitbaters met een encyclopedische kennis, je hebt geen reisgids meer nodig in je bagage, raadpleeg gewoon Paul en Bart, kraaknette kamers en altijd bereid om je te helpen, superlekkere Caesar salad... Dank je wel om ons te verwennen... Wij komen hier zeker terug.

• 10J&L05-08-2020

super!

Heel mooi gelegen b&b, centraal in Umbrie. Prachtige kamers/badkamers, terras met super uitzicht, mooi zwembad; Gastvrije eigenaars die ons in de watten gelegd hebben met lekker ontbijt en heel veel tips over uitstappen en restaurantjes.

• 9Jan Liliane08-10-2019

Top! Van begin tot einde!

Dikke proficiat voor onze gastheren Paul&Bart. We hebben enorm genoten van jullie B&B. Een kraaknet verblijf, lekker eten, een prachtig uitzicht en allerlei interessante weetjes over Umbrië en Toscane. Het was er hemel op aarde!!! Bedankt!!!

• 10Lieve en Jef08-10-2019

Onvergetelijk !

Dankzij de heel unieke ervaring van vorig jaar hebben we ook dit jaar opnieuw gelogeerd in de mooie b&b van Bart en Paul. Alles aan ons verblijf was weeral tiptop: de kraaknette mooie kamer, het uitgebreide ontbijt, de ligging met het magnifieke panorama en de meer dan behulpzame gastheren. Je beleeft er een onvergetelijke vakantie, kortom een aanrader voor iedereen!

• 10Maria Verbeeke07-10-2019

Super toffe vakantie

We beleefden samen met onze vrienden een super toffe vakantie. Dit is echt thuiskomen bij Belgen in Italië. We genoten van het zeer lekkere ontbijt, mooie en verzorgde kamer en prachtige uitzichten. Bij onze uitstappen hadden we een uitstekende gids. Een dikke proficiat aan de gastheren.

• 10Franky Mettepenningen07-10-2019

Echt genieten

We hebben samen met onze vrienden genoten van het najaarsarrangement in B&B Cum Garno Salis. Dit is een B&B om aan te raden. Met zijn mooi verzorgde kamers, gezellig ingericht, lekker ontbijt, mooie uitzichten. Je wordt goed ontvangen door deze fantastische gastheren Paul en Bart. Zeker een adresje om terug te keren.

• 9Robert lieve24-09-2019

Gewoon fantastisch!

Centrale ligging voor bezoek steden Vriendelijk veel informatie over de streek Nette kamers lekker eten !

• 9Peter & Angelique18-09-2019

Super Boutique B&B

Een super mooie B&B gelegen in de heuvels met alle verborgen pareltjes van Umbrië in de buurt. Mooie kamers met heerlijke bedden en een super badkamer. Het ontbijt wordt geserveerd op het terras waarbij je uitkijkt over de heuvels. Paul en Bart zijn zeer behulpzaam met tips over alles wat de omgeving te bieden heeft, maar weten ook een tafeltje voor je te reserveren in de heerlijkste restaurants in de omgeving. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad en hebben zeker nog niet alles ontdekt wat de omgeving te bieden heeft. Een reden om nogmaals terug te keren.

Bed & Breakfast Cum Grano Salis info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met