Appartement Villa Martis

Laatste review

Rustige plek

Van ostaden,
12-8-2013

Rustige omgeving , geen wifi wisten we geen telefonisch bereik wisten we niet.

Zwembad achterstallig onderhoud stoep eromheen laat te wensen over.

Kapotte parasols worden niet gemaakt of vervangen dit wel door gegeven aan bella umbria waar we het hadden geboekt. Zij hebben het ook doorgegeven maar de eigenaar doet er niks mee.

Winkels op 8 km maar door de route in de vallei rijd je er zeker 15 min over.

Er komen ook mensen zwemmen die daar niet hebben geboekt. Dan kom je stoelen en parasols tekort.

Dorpje is leuk maar niet groot . Ook erg rustig.

Om stadjes te bezoeken is het een goede plek.

App pertinace is groot , geen airco , de handdoeken in app waren nieuw waardoor ze niet droogden , dit doorgeven we kregen toen andere handdoeken maar die waren ook weer nieuw en drogen dus niet af.

Het zijn misschien maar kleine dingen maar het maakt het comfort niet helemaal goed.

1 review over Appartement Villa Martis in het Nederlands

Rustige plek

Van ostaden
12-8-2013

Rustige omgeving , geen wifi wisten we geen telefonisch bereik wisten we niet.

Zwembad achterstallig onderhoud stoep eromheen laat te wensen over.

Winkels op 8 km maar door de route in de vallei rijd je er zeker 15 min over.

Dorpje is leuk maar niet groot . Ook erg rustig.

Om stadjes te bezoeken is het een goede plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Martis in Castel Rigone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Martis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.