Hotel Relais la Fattoria

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Relais la Fattoria voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Relais la Fattoria

• 2017
    7Floris14-04-2017

geweldig oord

dat ze het hier prima naar hun zin zullen hebben

• Oude reviews

5P & D15-08-2011

Fenomenaal uitzicht maar zeker geen vier sterren

Het hotel is schitterend gelegen met een prachtig zicht op het meer van Trasimeno en de wijde omgeving. Het is ingebed in een sfeervol dorpje. Het hotel oogt aan de buitenkant schitterend. Het zwembad is klein maar wordt niet intensief gebruikt zodat het volstaat. Binnen in het hotel is het onderhoud veel minder: behangpapier komt los van de muren, traploper ligt los, bezetting komt van de muren... De kamer is voldoende ruim maar verouderd. De aanwezige toestellen werken wel behoorlijk. De badkamer is voldoende ruim. Het sanitair is verouderd maar werkt wel goed. Het ontbijt is lekker maar het aanbod hangt af van de persoon die het ontbijt klaar zet (de ene morgen is er confituur, de andere morgen niet...). Het aantal broodjes is zeer beperkt zodat enkel de zeer vroege vogels broodjes hebben. Het diner is van een zeer povere kwaliteit: minderwaardige producten, zonder smaak klaargemaakt en zeer kleine hoeveelheden. Nagerechten worden gerecupereerd en komen de dag nadien terug.

Met oudere kinderen

• 7Hans en Helma07-08-2010

schitterende ligging,maar geen 4 sterren

Op dit moment zijn wij nog in het hotel. Qua norm voldoet het hotel aan zijn vier sterren. De ligging is fenominaal, echt schitterend. De kamer daarentegen is jammerlijk vreselijk gedateerd. Piepkleine badkamer, kleine verouderde kamer. Douchen zonder gordijn, geen warm water bij de wasbak. Wij hebben halfpension,dus een oordeel over het restaurant kunnen we niet geven,maar ons diner was niet om over naar huis te schrijven. Het was niet slecht, maar ook niet wat we gewend zijn in Italie en zeker niet voor vier sterren. Ligging maakt echter veel goed en we blijven niet langer dan 3 dagen, dus het is goed te doen verder.

• 6Annemiek de Jong12-08-2009

geen aanrader

Dit relais is zijn sterren niet waard, misschien troffen wij het slecht maar we kregen een kamer waar precies het bed inpaste, slechts 1 nachtkastje omdat anders de deur niet open of dicht kon, kleine badkamer, service was niet optimaal. Dit relais hadden we geboekt als onderdeel van onze rondreis Italië en kwam er als slechtste uit, dit terwijl we ook 3 sterren hotels geboekt hadden.

Met vrienden

• 8F. Loche14-10-2007

Bediening in restaurant waren niet allemaal kundig met de buitenlandse taal

Ligging is 6km steil bergop

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Hiken