Sorteren

Reviews over Castel Rigone

geweldig oord

Floris
    14-4-2017

dat ze het hier prima naar hun zin zullen hebben

superfijn hotel met een geweldig uitzicht

romiv
    26-9-2015

fraaie kamer, zeer vriendelijk personeel en de eigenaar Roberto die steeds bereid is om goede tips voor excursies te geven. Rustige omgeving en super vertoeven aan het zwembad.

Geweldige gastvrijheid en schitterend uitzicht.

Ingrid Horning
    24-8-2014

Twee vrijstaande, in authentieke stijl gerenoveerde huisjes), gelegen naast het woonhuis van de eigenaren, op een prachtig uitgestrekt landgoed met adembenemend uitzicht over het schitterende Umbrische landschap en het meer van Trassimeno.

Het zwembad heeft een zoutwater zuiveringssysteem (geen chloor).

De eigenaren zijn bijzonder gastvrij. Het ontbijt wordt elke ochtend door hen persoonlijk bereid met traditionele producten en geserveerd.

Agriturismo La Bicocca ligt in de bergen op 700 meter hoogte, 1,5 km van het dorpje Castel Rigone. In dit middeleeuws dorpje zijn een pizzeria en een goed hotel/restaurant, supermarkt (dagvers brood) en een apotheek. De stad Maggione ligt op ca. 7 km afstand met aansluiting op de grote wegen naar alle bezienswaardigheden in Ubrië en Toscane.

Het terrein is geschikt voor kinderen. Het zwembad is afgesloten met een hek. Er zijn geen speeltoestellen voor kinderen.

Rustige plek

Van ostaden
    12-8-2013

Rustige omgeving , geen wifi wisten we geen telefonisch bereik wisten we niet.

Zwembad achterstallig onderhoud stoep eromheen laat te wensen over.

Kapotte parasols worden niet gemaakt of vervangen dit wel door gegeven aan bella umbria waar we het hadden geboekt. Zij hebben het ook doorgegeven maar de eigenaar doet er niks mee.

Winkels op 8 km maar door de route in de vallei rijd je er zeker 15 min over.

Er komen ook mensen zwemmen die daar niet hebben geboekt. Dan kom je stoelen en parasols tekort.

Dorpje is leuk maar niet groot . Ook erg rustig.

Om stadjes te bezoeken is het een goede plek.

App pertinace is groot , geen airco , de handdoeken in app waren nieuw waardoor ze niet droogden , dit doorgeven we kregen toen andere handdoeken maar die waren ook weer nieuw en drogen dus niet af.

Het zijn misschien maar kleine dingen maar het maakt het comfort niet helemaal goed.

schitterende ligging,maar geen 4 sterren

Hans en Helma
    7-8-2010

Op dit moment zijn wij nog in het hotel. Qua norm voldoet het hotel aan zijn vier sterren. De ligging is fenominaal, echt schitterend. De kamer daarentegen is jammerlijk vreselijk gedateerd. Piepkleine badkamer, kleine verouderde kamer. Douchen zonder gordijn, geen warm water bij de wasbak. Wij hebben halfpension,dus een oordeel over het restaurant kunnen we niet geven,maar ons diner was niet om over naar huis te schrijven. Het was niet slecht, maar ook niet wat we gewend zijn in Italie en zeker niet voor vier sterren. Ligging maakt echter veel goed en we blijven niet langer dan 3 dagen, dus het is goed te doen verder.

Castel Rigone scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews