Appartement Le Rondini di Francesco di Assisi

Appartement
Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag9°1°
Appartement Le Rondini di Francesco di Assisi
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Rondini di Francesco di Assisi voor je op een rij gezet:

24 reviews over Appartement Le Rondini di Francesco di Assisi in het Nederlands

Super

E
22-9-2018

Mooie omgeving, Assisi heel dichtbij. Ruim appartement, tuin en aangenaam zwembad.

En daar boven op nog een heel vriendelijke en attente Luisa. Staat elke dag met de glimlach klaar.

Fantastisch door zowel accommodatie als gastvrouw

Marije Aat en Jipp
7-9-2018

Prachtig appartement in een mooie omgeving. Zwembad en tuin zijn top en heel relaxed. Gastvrouw maakt het verblijf tot een feestje! Perfecte plek voor uitstapjes in de omgeving, zeer centraal gelegen.

Zeker voor herhaling vatbaar!

SdH
26-8-2018

Alles zeer goed, alleen het douchegordijn was te kort waardoor steeds de badkamer blank stond. We hadden het appartement dat ingericht was voor mindervalide, vandaar het douchegordijn.

Gewoon heel goed!

Bart
13-6-2018

Ontzettend vriendelijk personeel; perfecte, mooie ligging als rustpunt voor rondreizen & cultuurtrip in Umbria. Dichtbij alle mooie plaatsen, Assisi, Spello, SM di Angeli, Spoleto, Todi, noem maar op. Attentie met je tom-tom. Vul breedte- & lengtegraad in, anders kom je op andere plek. Als je er verblijft, boek gelijk ontbijt erbij ad E 6,00 pp. Prima, zeker voor dit bedrag! Wij waren er in rustige tijd - half mei, begin juni- , verbleven in app. Bevagna (beneden); bij 'volle tent' wat meer kans op bijgeluiden van bovenbewoners. Verder niets dan lof. English spoken, je kunt je er dus goed redden als je de italiaanse taal niet (helemaal) machtig bent.

Wij verbleven hier van 22/5/2018 tot 2/6/2018 .We wilden rust vinden en van hieruit uitstappen maken. Deze plek voldeed helemaal aan onze wensen. Alles werd in het werk gesteld om ons een geslaagde vakantie te bezorgen. PRIMA ligging om van hieruit Assisi, Perugia, Orvieto, Lago di Trasimeno, watervallen van Marmore, Gubbio en vele stadjes in de regio te bezoeken.

DANK Luisa en Kristel voor jullie goede zorgen. Jullie mogen ons zeker nog eens verwachten!

Verrassend verblijf!

Prima accomodatie, alles was aanwezig in het appartement.

Tevens een mooi aangelegde tuin met zwembad. Gratis fiets tot je beschikking.

De gastvrouw was ook top!

Geweldig verblijf in een geweldige ongeving

J. van Bergen
5-8-2017

Prachtig appartement in een mooie omgeving. Veel mooie plaatsen in de buurt. Fijn personeel. Kortom een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtig appartement

Kramer
29-7-2017

Mooie, schone appartementen. Goede locatie en geweldig personeel.

Fantastisch verblijf in een prachtige omgeving

Arthur en Patrice
11-6-2017

Wij hebben een super verblijf in dit agrioturismo gehad. Het appartement op de begane grond is lekker ruim en van alle gemakken voorzien. De bedden zijn prima, airco werkt top, vaatwasser en wasmachine aanwezig. Wij miste alleen een waterkoker, maar die kun je eventueel zelf meenemen. Het zwembad in de prachtig aangelegde tuin is heerlijk en voorzien van voldoende ligstoelen en parasols. Het ontbijt is een aanrader; heerlijk genieten op het gazon met een schitterend uitzicht op de omgeving. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Er is genoeg te zien in de omgeving.

Kortom: Een echte aanrader.

Mooi centraal gelegen appartement

Albert
25-6-2016

Het complex is mooi centraal gelegen in Umbrië voor een bezoek aan Assisi, Perugia, meer van Trasimeno en alle andere pittoreske dorpjes. Mooi aangelegd complex met zwembad, ligstoelen etc. Appartement ingericht met airco, vaatwasser en wasmachine, prima!

Appartementen zijn wel wat gehorig, met name als je bovenburen hebt. En wij hadden appartement 5, wat ook geschikt is voor invaliden en de douche had een douchegordijn - niet fijn...

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Rondini di Francesco di Assisi in Cannara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Rondini di Francesco di Assisi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.