Cannara

Reviews over Cannara

Super

E,
    22-9-2018

Mooie omgeving, Assisi heel dichtbij. Ruim appartement, tuin en aangenaam zwembad.

En daar boven op nog een heel vriendelijke en attente Luisa. Staat elke dag met de glimlach klaar.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Fantastisch door zowel accommodatie als gastvrouw

Marije Aat en Jipp,
    7-9-2018

Prachtig appartement in een mooie omgeving. Zwembad en tuin zijn top en heel relaxed. Gastvrouw maakt het verblijf tot een feestje! Perfecte plek voor uitstapjes in de omgeving, zeer centraal gelegen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

SdH,
    26-8-2018

Alles zeer goed, alleen het douchegordijn was te kort waardoor steeds de badkamer blank stond. We hadden het appartement dat ingericht was voor mindervalide, vandaar het douchegordijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gewoon heel goed!

Bart,
    13-6-2018

Ontzettend vriendelijk personeel; perfecte, mooie ligging als rustpunt voor rondreizen & cultuurtrip in Umbria. Dichtbij alle mooie plaatsen, Assisi, Spello, SM di Angeli, Spoleto, Todi, noem maar op. Attentie met je tom-tom. Vul breedte- & lengtegraad in, anders kom je op andere plek. Als je er verblijft, boek gelijk ontbijt erbij ad E 6,00 pp. Prima, zeker voor dit bedrag! Wij waren er in rustige tijd - half mei, begin juni- , verbleven in app. Bevagna (beneden); bij 'volle tent' wat meer kans op bijgeluiden van bovenbewoners. Verder niets dan lof. English spoken, je kunt je er dus goed redden als je de italiaanse taal niet (helemaal) machtig bent.

Gereisd met partner in mei 2018

vriendelijke rustige verblijfplek, erg verzorgd.

Asselman,
    8-6-2018

Wij verbleven hier van 22/5/2018 tot 2/6/2018 .We wilden rust vinden en van hieruit uitstappen maken. Deze plek voldeed helemaal aan onze wensen. Alles werd in het werk gesteld om ons een geslaagde vakantie te bezorgen. PRIMA ligging om van hieruit Assisi, Perugia, Orvieto, Lago di Trasimeno, watervallen van Marmore, Gubbio en vele stadjes in de regio te bezoeken.

DANK Luisa en Kristel voor jullie goede zorgen. Jullie mogen ons zeker nog eens verwachten!

Gereisd met vrienden in mei 2018
Cannara scoort een 4 uit 10, op basis van 3 reviews