Hotel Relais Il Canalicchio

ItaliëUmbriëCanalicchio di Collazone

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Relais Il Canalicchio voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 5 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Relais Il Canalicchio

• 7Annemie07-07-2016

heel mooi hotel, maar stilaan toe aan renovatie

Heel mooie ligging, heel vriendelijk personeel. Het eten was niet echt goed, ontbijt: enkel toastbrood en verder heel veel zoetigheden: taarten, zoete croissants... Het avondmaal was gewoon, niets speciaals, alleen waren onze gerechten vaak niet meer warm als ze bij ons op tafel kwamen. Welness was leuk, jacuzzi was stuk, maar in plaats kregen we een nek en bovenrug massage! Heel veel Britten, hotel is daar ook helemaal op gericht.

• 10mvr22-02-2012

Mooi kasteel tussen de heuvels van Umbria

Dit is een hoekje paradijs op aarde! Erg mooi en goed verzorgd. Een heerlijk lang weekend in het teken van relax, mede dankzij het wellness centrum. Mooie exkursies o.a. naar Perugia en Assisi. We komen hier komende zomer zeker weer terug, maar dan iets langer om wat meer te zien.

• 6Hans en Carla14-07-2011

Niet meer naar Relais Il Canalicchio

Drie jaar geleden al in een van de country suites gelogeerd. Was toen erg goed. Nu is het beduidend minder. Wat in de reisgids van "touroperator" staat aan bijkomende kosten klopt niet. Ca. 100 euro per week aan electriciteit en water werd bij aankomst gelijk vastgesteld op 100 euro per week. Eindschoonmaak 100 euro (wat wij al veel vonden) werd verdubbeld. Moest 100 euro per week zijn. Volgens de receptie was dit een fout in de gids van touroperator. Als je niet betaalde kreeg je de sleutel niet. Na de eerste week werd het bed verschoond en kregen we nieuwe handdoeken. Er werd die dag door 2 dames schoongemaakt?? en wel gedurende 25 minuten. Kosten 100 euro. Er is door andere gasten ook hierover geklaagd. Er is op onze klacht nooit gereageerd. 2 dagen het zwembad niet kunnen gebruiken omdat het schoongemaakt werd. Dit zonder vooraf een mededeling. Heel erg jammer van zo'n prachtige locatie. Er waren verder geen andere gasten.

• 10B. Goedhart31-03-2009

Wat een uitzicht

Helaas verbleven wij niet zelf in de accommodatie. Wij zaten 5 kilometer verder maar waren zeer benieuwd naar het mooie kasteeltje wat zij zagen liggen in de verte! Op aanraden van andere Nederlanders hier wezen eten en wat rond wezen kijken, maar wat een hotel zeg! Geweldig! Het eten is hier GE-WEL-DIG! Service prima, spreken voldoende engels! Wanneer je een suite boekt mag je van een andere zwembad gebruik maken wat een geweldig uitzicht heeft. Wanneer je eet in dit hotel is het niet goedkoop maar het uitzicht is het mooiste wat ik ooit heb gezien!!!

• 9Marcel Quadvlieg25-08-2007

Prachtig Relais, rustig gelegen, sfeervol ingericht, Vanuit het restaurant zowel binnen als buiten is het uitzicht werkelijk een lust voor het oog en kun je naast de culinaire hoogstandjes tevens genieten van een prachtige zonsondergang. Het personeel is zeer vriendelijk. De kamers zijn netjes en comfortabel ingericht en voorzien van alle comfort. Vervoer is een absolute must i.v.m de vrij hoge ligging van de accomodatie. De centrale ligging van dit relais is ideaal om van daaruit de diverse prachtige pittoreske dorpjes en stadjes in de nabije omgeving te bezoeken. Prijstechnisch is het niet echt voordelig maar je krijgt er een onvergetelijke herinnering voor terug. Deze accomodatie is m.i. niet geschikt voor gezinnen met kinderen. Er is geen animatie en men is er absoluut niet op ingericht. Voor diegenen die op zoek zijn naar cultuur, rust, comfort en een stukje authentiek Italie een absolute aanrader.

Hotel Relais Il Canalicchio info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar