Appartement La Cantina

• 9Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over La Cantina

• 9René Hofman29-06-2016

Een perfecte plek in een oase van groen en rust

Werkelijk alles aan deze locatie, gelegen op een heuvel, klopt en is van een bijzonder niveau.

De eigenaren Agnes en Charlie hebben een oud kerkje omgetoverd tot een magnifiek complex met daarin (ook) twee luxe appartementen. Het geheel wordt omringd door een olijfgaard en een grote perfect onderhouden tuin met vele zonne- en schaduwplekjes en een zwembad.

Agnes en Charlie, bedankt voor jullie voortreffelijke goede zorgen en fijne gesprekken. Het heeft ons aan werkelijk niets ontbroken. Kortom...wij hebben genoten van de ruimte, het uitzicht en de rust waarin de tijd figuurlijk stil lijkt te staan

• 9Linda01-06-2013

Een heerlijke plek!

Wat hebben wij genoten gedurende ons verblijf bij Charlie en Agnes! Wij voelden ons zeer welkom en hebben genoten van de eigen huiswijn en hapjes die werden aangeboden.

Het appartement La Cantina (en zeker ook San Donato) is een parel op een Umbrische heuvel welke met ontzettend veel liefde en behoud van authenticiteit is gerestaureerd. Het laatste stuk van de reis - dus van autoweg naar appartement - duurt 12 minuutjes en is zeker goed te doen. Het uitzicht van de accommodatie is hierdoor fantastisch en voor natuurliefhebbers, wandelaars en fietsers een ideale uitvalsbasis. Als cultuur en/of wijnliefhebber kom je zeker aan je trekken omdat alle bekende Umbrische en Toscaanse steden en wijngoeden kort in de buurt liggen.

• 6hans van der mark28-08-2010

nooit meer!

La Cantina is sober (geen radio,tv,cd-speler,(af)wasmachine ed) maar smaakvol ingericht. Er zijn wel boeken en internet. Het is lekker koel, maar ook donker. Let op: er zijn veel (voor een vakantiehuis te) dure en kwetsbare spullen die je zelf moet betalen als je ze breekt en dat kan aardig aantikken! Er is een mooie,grote tuin met een fraai uitzicht. Het zwembad is een klein opbouwzwembad waar je niet op de rand mag zitten en een badmuts verplicht is. De gastheer en -vrouw hebben veel regels, waarden en normen, geschreven en ongeschreven, waarmee ze niet flexibel omgaan en waarover ze onhandig communiceren, waardoor je je ongemakkelijk voelt. Itt wat de website suggereert is er geen privacy omdat de verhuurders letterlijk en figuurlijk bovenop de gasten zitten. We hebben zeer veel ervaring met vakantiehuizen en zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Een afrader!

• 9Jurjen en Henk09-07-2009

Een soort paradijs op aarde

Wij hebben hebben in La Cantina een fantastische tijd mogen doorbrengen. Wij werden door de eigenaren leuk ontvangen, hadden met hen een prettig contact, werden door de eigenaresse met hapjes verwend, heerlijke rode en witten wijn door de eigenaar gebotteld, een grandioos huis van alle gemakken voorzien, terrassen rondom en heel veel rust. Een plek om terug te keren

• 9Harry Mast16-01-2009

juweeltje

Wij waren reeds twee keer op deze locatie. (1x in San Donato en 1x in La Cantina). Beide keren perfect, we komen zeker nog eens terug. Gastheer/vrouw erg behulpzaam en voorkomend. Goede tips voor tochtjes/restaurants etc. De accommodatie is zo mooi, zo rustig en zo fantastisch gerestaureerd, dat je er zelf(s) verliefd op word. Wij praten er regelmatig over en raden een ieder aan hier in deze geweldige natuur- en historische omgeving een uiterst rustige en mooie (culturele) vacantie te houden. Het laatste stukje weg ernaar toe is niet perfect, maar voor een beetje chauffeur prima te doen. Vooral voor de wat ouderen onder ons is het wondermooi en een absolute aanrader!!! Harry en Janny Mast

• 9M. Ceulen21-11-2008

Mooie locatie met goede ligging

La Cantina is een aanrader. Doordat er bij de restauratie niet beknibbeld is op uitvoering en materialen, is het een stijlvol en comfortabel apartement. De weg naar het apartement toe is goed onderhouden en is grotendeels geasfalteerd. De omgeving is erg mooi en rustgevend, je kunt niet anders dan genieten van het uitzicht op de beboste heuvels. Door de centrale ligging zit je middenin het culturele en kun je veel mooie tochten maken, de gastheer- en gastvrouw voorzien je graag van tips en adviezen.

• 9Josefien Dohmen18-11-2008

Een plek om terug te komen!

Ook dit jaar weer vol lof over deze goddelijke plek! Ligging en uitzicht zijn fantastisch, mogelijkheden in de regio zijn meer dan ruimschoots aanwezig. Het is genieten van aankomst tot vertrek!!!! Gastvrouw en gastheer zijn zeer voorkomend en gastvrij. Met recht mogen ze zeer trots zijn op deze restauratie waarin zij zeer veel energie en tijd gestoken hebben!! Zij weten ons ook vele tips te geven voor de dagelijkse uitstapjes in de omgeving. La Cantina is smaakvol ingericht en comfortabel. Ook het nieuwe zwembad, dit jaar voor het eerst door ons gebruikt is een juweel. La Cantina is onderdeel van een kerkje met bijgebouwen uit de 12e eeuw. Het is prachtig gelegen op een heuvel. Bij ondergaande zon is het dubbel genieten van het uitzicht vanaf het terras! En 's morgens word je wakker met de roep van de hop, een prachtige vogel. Deze plek heeft alles!!!!! meld misbruik

• 9Josefien Dohmen17-11-2008

Een plek om terug te komen

Ook dit jaar weer vol lof over deze goddelijke plek! Ligging en uitzicht zijn fantastisch, mogelijkheden in de regio zijn meer dan ruimschoots aanwezig. Het is genieten van aankomst tot vertrek!!!! Gastvrouw en gastheer zijn zeer voorkomend en gastvrij. Met recht mogen ze zeer trots zijn op deze rerestauratie waarin zij zeer veel energie en tijd gestoken hebben!! Zij weten ons ook vele tips te geven voor de dagelijkse uitstapjes in de omgeving. La Cantina is ruim, smaakvol ingericht en comfortabel. Ook het nieuwe zwembad, dit jaar voor eerst door ons gebruikt is een juweel. La Cantina is onderdeel van een kerkje met bijgebouwen uit de 12e eeuw. Het is prachtig gelegen op een heuvel. Bij ondergaande zon is het dubbel genieten van het uitzicht vanaf het terras! En 's morgens wordt je wakker met de roep van de hop, een prachtige vogel. Deze plek heeft alles!!!!! Gastheer en Gastvroeuw WIJ komen over 2 jaar weer genieten!!! En we zijn er zeker van dat andere gasten het met ons eens zijn!

• 5Carla Popelier18-10-2008

Dit nooit meer.

Dit appartement is zeker 5 sterren waard, maar daar is dan ook alles mee gezegd. De omgeving, daar moet je van houden. De 3 a 4 km. weg er naar toe is ronduit gezegd "waardeloos". Je auto gaat er aan kapot. Als kindvriendelijk krijgt het 0 sterren. De kinderen moeten een trap op om in het zwembad te komen. Het zwembad is omringd door steentjes (wat uitnodigd om door de kinderen in het zwembad te gooien - de man des huizes zeer boos). Ze houden iedere ochtend om 07.30uur de wacht door koffie te drinken buiten en alles in de gaten te houden (zo komt dat bij ons over). De kinderen mogen niets, alles is gevaarlijk. De vrouw des huizes heeft duidelijk gezegd dat het zeer kindvriendelijk is maar dat is het zeker niet waar. Voor volwassenen met een Hummer of Jeep is het uitermate geschikt. De gastvrijheid waar ze zo over roepen moeten wij nog steeds tegenkomen. Eeens maar nooit weer.

Appartement La Cantina info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij