Gasthof Residenza Torre del Colle

GasthofKleine hotelsWeer vandaag28°17°
Gasthof Residenza Torre del Colle
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residenza Torre del Colle voor je op een rij gezet:

6 reviews over Gasthof Residenza Torre del Colle in het Nederlands

Geweldig!

Yvonne en Frank
16-9-2017

Mooie accommodatie in landelijk gebied, enige km's van Bevagna, een mooi Umbrisch dorpje waar je gezellig kunt winkelen voor alle dagelijkse benodigdheden maar wat ook gewoon een leuk bezoekje waard is. Sla dan vooral het kleine theatertje niet over! Dit was een goede tip van Jose en Hans. De eigenaren Jose en Hans doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, voorzien je van nuttige tips, regelen leuke bezoeken, verzorgen de accommodatie en zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Hun aanwezigheid is een gezellig en prettig.

De residenza ligt naar onze mening in een van de mooiste gebieden van Umbrië en vanuit de residenza zijn er veel mogelijkheden tot uitstapjes. Assisi, Spello, Tarni, Orvieto, Spoleto, Perugia. En na een interessante uitstap kom je terug en neem je een heerlijke duik in het zwembad. Rond het zwembad zijn voldoende luxe ligbedden voor de gasten waarop je heerlijk kunt liggen en ontspannen. Appartementen zijn prima uitgerust, worden goed schoongemaakt en heb je een keer geen zin om zelf te koken (wat prima gaat) dan kun je via Jose de beste tips voor restaurantjes in de buurt krijgen. Bezoek dan zeker Serpillo in Torre del Colle! Wij hebben een heerlijke en fantastische vakantie gehad! Echt een aanrader.

In één woord: geweldig!

Rob Weerts
28-8-2017

Mooi verblijf, eigenaren super gastvrij. Gewoon eenvoudig en goed!

Van een hele fijne vakantie mogen genieten bij Torre del Colle.

Een waar paradijs

Helma van Herpen
14-7-2017

Residenza Torre del Colle, een waar paradijs dat wij iedereen van harte kunnen aanbevelen. Gezellig en compleet ingerichte huizen met een hoog hygiënisch gehalte, goede bedden en een veranda waar het tot laat op de avond heerlijk toeven is.

Een echte aanrader. José en Hans jullie verdienen qua locatie, gastvrijheid, warmte, gezelligheid én enthousiasme de hoogste aanbeveling.

Paradijs!

Fam. Kruithof
2-11-2016

Zomer 2013 een appartement gehuurd in het grote huis. De Italiaanse eigenaren waren zeer vriendelijk. We hebben ons op geen enkele vakantie zo goed thuis gevoeld! We werden keer op keer leuk ontvangen door iedereen incl. opa en oma die in de zomer ook op de rezidenza wonen. Onze kinderen hadden ook leuke aansluiting met de drie kinderen van de eigenaren. Het appartement was zeer ruim, schoon en van alles voorzien van alles. De omgeving is ook heel mooi en alles is goed aan te rijden. Assisi is echt fantastisch!!! Dit is echt Italië zoals het moet zijn!

Een echte aanrader!

Familie van Sorgen
6-2-2016

Wat hebben wij genoten van onze vakantie! Alles was prachtig! Appartement was heerlijk ruim, schoon en luxueus! De Nederlandse beheerders zijn super vriendelijk en erg zorgzaam! Daarbij had een van onze dochters een allergie aanval en ze hebben ons geweldig bijgestaan! Echt de moeite waard! Wij waren met een grote groep met kinderen en hebben echt een leuke tijd gehad!

Fantastisch, gastvrije super locatie in Umbrië

Yolande Jacobs
23-7-2015

schoon, mooie ligging, tussen de locals. Gastvrij, mooi zwembad ruime appartementen. Lieve eigenaren. Nederlands sprekend, kindvriendelijk. Een toplocatie waar je Umbrië kan proeven zoals Umbrië is. Je komt geheel tot rust. Mooie uitvalswegen voor wandeltochten, fietstochten of gewoon authentieke dorpjes bezoeken. Waar het leven nog puur en eerlijk is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Residenza Torre del Colle in Bevagna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Residenza Torre del Colle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.