ItaliëUmbriëBevagnaundefined BevagnaGasthof Residenza Torre del Colle

0Tonen op kaart

6 Reviews over Residenza Torre del Colle

• 9Yvonne en Frank16-09-2017

Geweldig!

Mooie accommodatie in landelijk gebied, enige km's van Bevagna, een mooi Umbrisch dorpje waar je gezellig kunt winkelen voor alle dagelijkse benodigdheden maar wat ook gewoon een leuk bezoekje waard is. Sla dan vooral het kleine theatertje niet over! Dit was een goede tip van Jose en Hans. De eigenaren Jose en Hans doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, voorzien je van nuttige tips, regelen leuke bezoeken, verzorgen de accommodatie en zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Hun aanwezigheid is een gezellig en prettig. De residenza ligt naar onze mening in een van de mooiste gebieden van Umbrië en vanuit de residenza zijn er veel mogelijkheden tot uitstapjes. Assisi, Spello, Tarni, Orvieto, Spoleto, Perugia. En na een interessante uitstap kom je terug en neem je een heerlijke duik in het zwembad. Rond het zwembad zijn voldoende luxe ligbedden voor de gasten waarop je heerlijk kunt liggen en ontspannen. Appartementen zijn prima uitgerust, worden goed schoongemaakt en heb je een keer geen zin om zelf te koken (wat prima gaat) dan kun je via Jose de beste tips voor restaurantjes in de buurt krijgen. Bezoek dan zeker Serpillo in Torre del Colle! Wij hebben een heerlijke en fantastische vakantie gehad! Echt een aanrader.

• 10Rob Weerts28-08-2017

In één woord: geweldig!

Mooi verblijf, eigenaren super gastvrij. Gewoon eenvoudig en goed! Van een hele fijne vakantie mogen genieten bij Torre del Colle.

• 10Helma van Herpen14-07-2017

Een waar paradijs

Residenza Torre del Colle, een waar paradijs dat wij iedereen van harte kunnen aanbevelen. Gezellig en compleet ingerichte huizen met een hoog hygiënisch gehalte, goede bedden en een veranda waar het tot laat op de avond heerlijk toeven is. Een echte aanrader. José en Hans jullie verdienen qua locatie, gastvrijheid, warmte, gezelligheid én enthousiasme de hoogste aanbeveling.

• 10Fam. Kruithof02-11-2016

Paradijs!

Zomer 2013 een appartement gehuurd in het grote huis. De Italiaanse eigenaren waren zeer vriendelijk. We hebben ons op geen enkele vakantie zo goed thuis gevoeld! We werden keer op keer leuk ontvangen door iedereen incl. opa en oma die in de zomer ook op de rezidenza wonen. Onze kinderen hadden ook leuke aansluiting met de drie kinderen van de eigenaren. Het appartement was zeer ruim, schoon en van alles voorzien van alles. De omgeving is ook heel mooi en alles is goed aan te rijden. Assisi is echt fantastisch!!! Dit is echt Italië zoals het moet zijn!

• 10Familie van Sorgen06-02-2016

Een echte aanrader!

Wat hebben wij genoten van onze vakantie! Alles was prachtig! Appartement was heerlijk ruim, schoon en luxueus! De Nederlandse beheerders zijn super vriendelijk en erg zorgzaam! Daarbij had een van onze dochters een allergie aanval en ze hebben ons geweldig bijgestaan! Echt de moeite waard! Wij waren met een grote groep met kinderen en hebben echt een leuke tijd gehad!

• 10Yolande Jacobs23-07-2015

Fantastisch, gastvrije super locatie in Umbrië

schoon, mooie ligging, tussen de locals. Gastvrij, mooi zwembad ruime appartementen. Lieve eigenaren. Nederlands sprekend, kindvriendelijk. Een toplocatie waar je Umbrië kan proeven zoals Umbrië is. Je komt geheel tot rust. Mooie uitvalswegen voor wandeltochten, fietstochten of gewoon authentieke dorpjes bezoeken. Waar het leven nog puur en eerlijk is.

Gasthof Residenza Torre del Colle info

Veilig betalen met