Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°17°
8,5

4 reviews over Appartement Azienda La Fonte in het Nederlands

Beheerders doen echt hun best

pvelzen
14-6-2014

Net ingericht interieur, goede zware kwaliteit en goed afgewertk, de meeste dingen die je wilt zijn er. En de familie die het complex beheert doen echt zijn best om het terrein en appartementen te onderhouden en als er wat is kun je ze altijd aanschieten. Je kunt ze ook altijd bellen. Ze zijn oprecht belangstellend zonder opdringerig te zijn. Vanuit de bovenverdieping (Olivo A) heb je een prachtig uitzicht, in de verte zie je Assisi liggen. Moet je niet beneden zitten want dan kijk je tegen de olijfbomen aan. Enne, ja er is altijd wel wat aan te merken, zwembad is wat klein, wifi is wat zwak, maar ons heeft dat niet gestoord. Wij vinden deze plaats geschikt voor mensen die hier altijd willen zitten alsook diegenen die erop uit willen trekken

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

lekker ontspannen

mar
8-8-2010

Een heerlijk huis midden tussen de olijfbomen. Rustig gelegen. Wij hebben het 3-4 persoonsappartement gehad. Onze jongste van 3 lag lekker in een campingbedje. Het appartement was groot genoeg hiervoor (waren we vooraf een beetje benauwd voor). Prima uitvalsbasis om bv Assisi (30 min), watervallen van Marmore (uur) en uiteraard de Strada del Sagrantino (binnen 3 min zit je daar) te bezoeken. Aandachtspunten: - twee treden van slaapkamer naar woonkamer - auto noodzakelijk (ligt zo'n 4 km van dorp met winkels en restaurants) - twee pers.bed is uitstekend, derde bed is vrij zacht, slaapbank woonkamer zag er niet heel aantrekkelijk uit om te slapen (was in ons geval ook niet nodig) - ligging zo dat kinderen onmogelijk naar autoweg kunnen lopen, dus ideaal met koters van 5 en 3 jaar - gebruik bbq, hout wat er ligt mag je gewoon gebruiken, erg leuk! - eigenaar verkoopt echt heerlijke olijfolie!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010
2007

klein zwembad, te klein om te zwemmen en slecht (er werd

Geels
28-8-2007

klein zwembad, te klein om te zwemmen en slecht onderhouden (er werd maar wat aangerommeld) ook de tuin matig onderhouden. de "öven" bleek een mini oventje te zijn waar geen pizza of kip in paste. viel tegen gezien eerdere ervaringen in Italie qua prijs/kwaliteit

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

Echt een super appartement, met vriendelijk mensen! mooie

fam wolfs
13-7-2007

Echt een super appartement, met vriendelijk mensen! Netjes, mooie ligging, heerlijk zwembad!

Gereisd Familie in juli 2007

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Azienda La Fonte in Bevagna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Azienda La Fonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.