Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.)

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.)
8,6

8 tips over Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.)

Yolinde, 30-7-2014
Neem anti muggenmiddel mee!
Ali en Edu, 18-6-2014
in het hoogseizoen zijn er in de omgeving diverse aktiviteiten.
Ruud Verheggen, 17-9-2013
De beste tips zijn de tips die je krijgt van Anneke, en maak eens een Sagra mee.

meneer van der plas, 4-8-2013
Assisi en meer in de omgeving
Sabine De Meester, 8-8-2012
Wie van rust houd en graag de omgeving verkent moet zeker naar "Le 4 stagioni gaan "
mark en edwine naessens-vandenbroecke, 31-7-2012

voor de uitstappen hadden we een grote hulp aan onze gastvrouw anneke, bij het ontbijt kregen we steeds de nodige tips in verband met het bezoeken van steden en de nodige folders te beschikking!

en het bijwonen van een dorpsfeest maakte onze reis af.

Ing, 20-7-2012

De rondleidingen in Perúgia en Assisi onder begeleiding van professionele, Nederlands sprekende gidsen is een aanrader!

Umbria in Vespa: huur een scooter bij Claudia en je beleeft Umbrië op een hele andere manier, heerlijk!

Timothy en Hannelore, 25-6-2012
Als Anneke kookt is het echt een aanrader om te blijven eten. Niet alleen kookt ze zeer lekker, je bespaart jezelf ook een autorit in het donker over de steile en bochtige baantjes en je kunt een gaasje (meer) drinken.