Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.)

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.)
8,8

87 reviews over Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.) in het Nederlands

Fantastisch volgend jaar gaan we terug!

Anke Blok,
13-9-2018

Een heerlijke week gehad, hartelijke ontvangst en verblijf gastvrouw Anneke is echt heel erg behulpzaam. Iedere dag een heerlijk ontbijt en tips voor die dag en uitleg daarbij! Ook een paar keer gegeten daar, dat was ook erg lekker en gezellig met andere gasten. Prachtige omgeving en een leuk klein huisje waar we verbleven en een fijn zwembad!

Fantastisch.

Familie Koenders,
23-7-2018

Het verblijf was super. Anneke heeft ons een mooie herinnering gegeven door het verblijf in haar B&B. Zij is een gastvrouw waar wij diep respect voor hebben. Hoe zij met zoveel passie en enthousiasme haar gasten naar de zin maakt is ongelooflijk. Dank je wel daarvoor.

voor herhaling vatbaar, prachtig uitzicht!

Eveline De Smet,
20-7-2018

De gastvrouw Anneke is een supervriendelijke en lieve vrouw. Geen enkele vraag is haar teveel. Ze weet ook enorm veel over de streek.

Zeer rustig gelegen. Prachtige uitzichten.

Een echte aanrader!

Superlocatie, niets aan veranderen, genieten.

Paul Liese,
18-7-2018

Toplocatie, heerlijk zwembad, mooi uitzicht. Ruime kamer met goed bed en nette badkamer. Ontbijt werd super geregeld door Anneke met verse eitjes van haar eigen kippen. Uitzicht is ook super met mooie zonsondergangen. Het eten van Anneke is super en zeker een aanrader.

Zeker een B&B om door te geven aan vrienden

Yvan en Christine,
9-7-2018

Dit is een gezellige B&B met een prachtig uitzicht, de stilte, de natuur, het warme onthaal en de uitstekende informatie over de streek van gastvrouw Anneke maken

je verblijf hier aangenaam.

Ontspanning ten top

Chiara,
9-7-2018

Heerlijk verblijf. Fijne gastvrouw welke naast heerlijk ontbijt meteen leuke info had inzake uitstapjes.

Heel leuk

Antoinette,
5-6-2018

Eenvoudige, ietwat rustieke b&b, boven op een berg in Umbrie.

Anneke is een super gastvrouw, die iedere dag wel weer tips heeft wat de doen en waar te eten (of waar niet!)

Heel rustige ligging, met leuke tuin en fijn zwembad.

Enig nadeel vonden wij de meer dan steile toegangsweg, die zeker in het donker een uitdaging is.

Monique,
29-1-2018

Erg afgelegen, super mooie plek, wel altijd met de auto op pad

Een geweldige vakantie gehad.

Emmie,
18-10-2017

De weg erheen is niet makkelijk, maar het resultaat is overweldigend. Een prachtige locatie met schitterend panorama. Anneke is een heel goede en synpatieke gastvrouw, kan lekker koken en heeft veel goede tips en informatie.

Anneke, eigenaar, 21-10-2017
Dank je wel Emmie! Gezellig, dat jullie er waren en zo heerlijk hebben kunnen wandelen.

een prachtige plek om zeker terug te komen

Pieter en Monique,
8-10-2017

Prachtige ligging, zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Is uitstekend op de hoogte van de regionale bezienswaardigheden, veel informatiemateriaal, Het uitzicht over de vallei en de stilte zijn heerlijk. Ligt enigszins afgelegen, hoog op de berg. Je kunt zelf koken s'avonds of regelmatig ook eten bij Anneke, .Zij kookt heerlijk, Italiaans .Je kunt zelfs een Italiaanse kookles bij haar volgen.

Anneke, eigenaar, 11-10-2017
Dank je wel Pieter en Monique, fijn dat jullie zo van Umbrië genoten hebben!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.) in Bettona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.