Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.)

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.)
8,6

81 reviews over Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.) in het Nederlands

Heel leuk

Antoinette
5-6-2018

Eenvoudige, ietwat rustieke b&b, boven op een berg in Umbrie.

Anneke is een super gastvrouw, die iedere dag wel weer tips heeft wat de doen en waar te eten (of waar niet!)

Heel rustige ligging, met leuke tuin en fijn zwembad.

Enig nadeel vonden wij de meer dan steile toegangsweg, die zeker in het donker een uitdaging is.

Monique
29-1-2018

Erg afgelegen, super mooie plek, wel altijd met de auto op pad

Een geweldige vakantie gehad.

Emmie
18-10-2017

De weg erheen is niet makkelijk, maar het resultaat is overweldigend. Een prachtige locatie met schitterend panorama. Anneke is een heel goede en synpatieke gastvrouw, kan lekker koken en heeft veel goede tips en informatie.
Anneke, eigenaar, 21-10-2017
Dank je wel Emmie! Gezellig, dat jullie er waren en zo heerlijk hebben kunnen wandelen.

een prachtige plek om zeker terug te komen

Pieter en Monique
8-10-2017

Prachtige ligging, zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Is uitstekend op de hoogte van de regionale bezienswaardigheden, veel informatiemateriaal, Het uitzicht over de vallei en de stilte zijn heerlijk. Ligt enigszins afgelegen, hoog op de berg. Je kunt zelf koken s'avonds of regelmatig ook eten bij Anneke, .Zij kookt heerlijk, Italiaans .Je kunt zelfs een Italiaanse kookles bij haar volgen.
Anneke, eigenaar, 11-10-2017
Dank je wel Pieter en Monique, fijn dat jullie zo van Umbrië genoten hebben!

Een gastvrouw uit de duizend!

Jan en Tine
19-9-2017

Anneke is een gastvrouw uit de duizend! Wat een vriendelijke dame. Een heel uitgebreid ontvangst, geïnteresseerd en gepassioneerd! Je zou haar zo mee naar huis nemen!

Elke ochtend een heerlijk ontbijt, met plezier geeft ze je alle info over de daguitstap die je wil maken. Geniet 's avonds wanneer het kan ook zeker van haar kookkunsten en haar interessante verhalen. Het driegangenmenu was lekker! Ook gezellig samen met de andere Nederlandse gasten.

Verder hadden we ook een mooie kamer met ruime badkamer. Het zwembad en sauna waren heerlijk genieten! Zwembad was wat koud maar dat is normaal voor deze tijd.

Anneke, eigenaar, 23-9-2017
Dank jullie wel, ik ga er helemaal van blozen;fijn dat jullie genoten hebben!

5 prachtige dagen in B&B Le 4 Stagioni

Rob Lennings
21-5-2017

Een gezellige en gastvrije B&B voorzien van alle gemakken, in een prachtige omgeving. Prima ontbijt en de mogelijkheid om eventueel 's avonds lekker te genieten van een door de eigenaresse (Anneke) zelf bereid diner, heel gezellig.

Heel praktisch is zeker het feit dat Anneke gewoon Nederlands spreekt.

Anneke, eigenaar, 21-5-2017
Dank je wel Rob. Fijn, dat jullie ook heerlijk hebben kunnen wandelen!

Oude reviews (archief)

Aanrader

Patricia+Jacques
27-9-2016

De rust in de B&B bij de perfecte gastvrouw Anneke is overweldigend. Elke morgen zet ze je na een heerlijk ontbijt op weg naar een fijne en productieve dag vol bezienswaardigheden en mooie routes. Er waren ook fijne en vriendelijke Nederlandse gasten met wie we konden verbroederen bij een heerlijk avondmaal. We zullen zeker Rob missen in de late gesprekuurtjes.

Genieten van een mooie locatie.

Lucille Saelmans
2-9-2016

Gastvrije Anneke heeft het ons helemaal naar de zin gemaakt.

Leuk uitstapje naar de SAGRA, Italiaans feest.

Goede tips voor tripjes.

in één zin geweldig

Willy en Joke
1-8-2016

Eigen vervoer gewenst. Hebben ontzettend genoten, heerlijk ontbijt op het terras met prachtig uitzicht. Na een warme dag was het heerlijk in het zwembad.Anneke is enorm gastvrij en gezellig en runt de B&B met veel liefde, dit maakt dat je je snel thuis voelt als gast. Anneke bedankt voor alles wat je voor ons gedaan hebt.

Lieve groet, Willy en Joke.

Goede uitgaanstips, mooie ligging.

Gonny van Steenkste
23-5-2016

Goed: Ligging, gastvrijheid, Anneke werd niet moe om uitgaanstips te geven.

Niet goed? Het weer maar daar kon Anneke niets aan doen.

Anneke, eigenaar, 20-6-2016
Ja helaas, het weer zat niet mee, gelukkig dat jullie wel veel van de prachtige omgeving gezien hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.) in Bettona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Le 4 Stagioni (+ app.) scoort een 8.64 uit 10 op basis van 82 reviews.