Hotel Relais La Corte di Bettona

Hotel Relais La Corte di Bettona
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Relais La Corte di Bettona voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Relais La Corte di Bettona in het Nederlands

Voor ons niet echt een aanrader.

Dora
9-5-2018

Het hotel is gesitueerd in een oud deel van het vestingstadje boven op een berg. het ligt erg mooi. Wat minder was is dat wij expres meer betaald hebben voor een luxe kamer met schitterend uitzicht over de vallei. Dat uitzicht bleek een klein raam van 70x70 cm te zijn (het enige raam in de kamer) waarbij je moest bukken om naar buiten te kijken.

Wat wel leuk was was dat de drie luxe kamers een dakterras deelden waarvan je wel een geweldig uitzicht had.

Ook vervelend was dat de helft van onze vakantieweek de WiFi het niet deed. Alleen WiFi in de lobby van het hotel.

Sophia, Frontdesk manager, front desk manager, 24-5-2018

Beste mevrouw Kauderer,

Het klopt inderdaad dat u meer betaald heeft voor een DELUXE kamer maar dit is niet een garantie voor een kamer met uitzicht! Als u dit verteld is door uw reisburo dan is dat een fout van het reisburo. Een DELUXE kamer houdt in dat ruimer is en wij hebben DELUXE kamers met en zonder uitzicht. Helaas kunnen wij niet garanderen dat iedereen een kamer met uitzicht krijgt. Wij doen ons best maar helaas is niet altijd mogelijk. U had betaald voor een DELUXE maar heeft een JUNIORSUITE gekregen dus een gratis UPGRADE om u toch een kamer met uitzicht te kunnen geven.

Met vriendelijke groeten,

prima hotel

hans hoekstra
3-10-2017

Prima hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ligt op 15 - 20 minuten rijden van Assisi (aanrader)

Oude reviews (archief)

mooi uitzicht

V en S
18-6-2012

Wij werden niet vriendelijk ontvangen door receptie.En ze boden ons een achterafkamertje aan. Accepteerden we niet omdat we voor een kamer met uitzicht over de vallei hadden betaald. Kregen toen toch een mooie, grote kamer met uitzicht. Ontbijt prima en restaurant ook prima. Wij vonden het niet gezellig zitten in de serre. (hutje, mutje!) We kozen voor een tafeltje in het vaste gedeelte. Deden ze een beetje moeilijk over helaas. Dorpje erg klein en rustig, niets te doen. Wel goede ligging om overal naar toe te rijden. Hotel(oud) bestaat uit twee delen. Hier en daar stoepje op en stoepje af. Overdag kan je geen kopje koffie krijgen, dus maar even naar het café er tegenover! Nog goedkoper ook!

een adres om nog eens terug te gaan

renee
30-9-2008

Keurig kamers, vriendelijk personeel, heerlijk avondeten, uitstekend ontbijt

Prachtige ligging

Esther
17-9-2008

Het is een heel mooi hotel met een super uitzicht.

De kamers waren prima en ook het personeel was erg vriendelijk.

Zwembad was ook goed en met het fantastische uitzicht helemaal.

In het dorp zit een prima osteria en het eten in het hotel was ook goed maar de ambiance in de osteria was leuker.

In het dorp kan je een lekker ijsje halen en lekker ff op het pleintje zitten.

Goed hotel met een zeer mooie ligging

Wilbert
4-8-2008

Prima hotel met vriendelijk personeel, ontbijt is inderdaad aan de magere kant. Het restaurant bij het hotel is volgens mij qua kwaliteit-prijs verhouding vergeleken met andere restaurants aan de prijzige kant. Het personeel van het restaurant 's avonds is niet echt vriendelijk te noemen. Andere aanraders in Bettona zijn zeker Osteria dell'Oca (met op aanvraag een Engelstalige menukaart voor de voorgerechten) en het pas opnieuw geopende restaurant Ristorante Palazzo Baglioni met een buffet voor de voorgerechten en een vast roulerend menu voor de hoofdgerechten. Het is aan te raden om ervoor te zorgen dat je stevige trek hebt want er worden behoorlijke hoeveelheden van de lekkerste gerechten uit Umbrie geserveerd! De sfeer is lekker ontspannen en zeer gastvrij, zeker als de flessen met dessertwijn en citroenlikeur op tafel komen.

Een ander restaurant waar we heerlijk gegeten hebben in een ongedwongen sfeer is L'Antico forziere in Casalina di Deruta op ong. 15 min. rijden vanaf Bettona

Een heerlijk hotel, prachtig gelegen en een fantastisch goed restaurant met vriendelijk personeel. (daar waren alle gasten toen wij er verbleven het over eens)

Prima uitvalsbassis

willem
29-6-2008

Prima uitvalsbassis.

Restaurant is niets, maarde trattoria in het dorp is uitstekend. Service is niet zo goed. Onze kluis was niet te gebruiken en wij kregen een batterij in de handen gedrukt om te vervangen. Hierna gemeld dat dit niet het probleem verhielp. Ondanks de toezegging dat er naar gekeken zal worden is het hierbij gebleven.

Ligging is fenomenaal en de kamers zijn zeer verzorgd

alexander en hester
14-6-2008

Ligging is fenomenaal en de kamers zijn zeer verzorgd.

Prima uitvalsbasis voor alle highlights van noord-umbrie.

Ontbijt is voldoende maar zeker niet bijzonder. Ook niet uitnodigend voor diner (wat ingedut zonder sfeer).

Het dorp lijkt permanent uitgestorven maar trattoria dell'oce heeft een eenvoudige maar authentieke en voortreffelijke keuken (restaurant OIO bestaat niet meer).

Een mooi hotel hoog gelegen aan een gezellig dorpsplein. Het gaf me het gevoel dat de tijd 50 jaar heeft stilgestaan zo puur.

Inderdaad het restaurant op het dorpsplein is super. Perfect!

Het uitzicht is echt geweldig mooi. In de verte is zelfs Assisi waarneembaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais La Corte di Bettona in Bettona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais La Corte di Bettona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Relais La Corte di Bettona scoort een 7.56 uit 10 op basis van 14 reviews.