Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

4 Reviews over Il Sambro

• 8Katja Peeters15-08-2019

Aanrader!

Heerlijke plek op de heuvels rond Assisi. Wij hadden een groot appartement met twee slaapkamers, twee badkamers en twee keukens. Vanaf het terras uitzicht over Assisi. Prima zwembad, niet heel groot, maar voldoende ruimte voor alle gasten van Il Sambro. Andrea is een hartelijke en prima gastheer. Minimaal 1 maal per week opent hij zijn restaurant en kan je voor weinig heerlijk Umbrisch eten! Op afstand van een half uur rijden liggen verschillende prachtige dorpen en stadjes om te bezoeken (Assisi, Spello, Bevagna, Deruta, Perugia, ...). Orvieto, ook absoluut een aanrader ligt op 75 minuten rijden (mooie tocht).

• 9Tom Mulder29-08-2011

Fantastisch!

Absolute aanrader deze II Sambro. Schone en koele appartementen, groot en dagelijks schoongemaakt zwembad, eigenaar Andrea is een topvent en geeft je een optimaal vakantiegevoel, diverse prachtige plaatsjes op nog geen half uur rijden, schitterende omgeving etc.

• 8fam. Gaens24-08-2010

Totale rust in een prachtige omgeving

Bij aankomst werden we vriendelijk onthaald door de eigenaar! Regelmatig werd ons eveneens een lekkere Lavazzo aangeboden! Er zijn hier recent gerenoveerde en een aantal nieuwe (wel kleine)app. Wij logeerden in een zeer ruim en net app (120 m2) sfeervol ingericht.We keken aan zwembadzijde uit op de beboste heuvels en andere andere kant hadden we een mooi zicht op Assisi! Vooral 's avonds echt tof! Enkel de laatste km was onverharde weg, doch goed bereidbaar. Winkels op 10 min. Goede uitvalsbasis voor het bezoeken van de umbrische steden! Wij waren hier met onze kids (lft 5 en 7 jr) en ook zij waren dolenthousiast!

• 8Judith Jegers06-08-2010

Fantastische plek met perfect uitzicht

We hebben hier een fantastische week doorgebracht. Uiteraard is de omgeving aan te raden (Orvieto, Perugia en Assisi bijvorbeeld) maar het vakantiehuis zelf ook! Alhoewel onze badkamer niet optimaal was ingericht (na elke douche-beurt konden we dweilen) en de keuken klein was, was het wel compleet en voldeed het voor de weinige uren die je binnen doorbracht. Vanaf de (flinke!) heuvel waarop het huis zich bevindt hadden we een geweldig uitzicht op Assisi (op 14km). De gastheer was bovendien erg aardig. Kortom: een succes! Oja, stalen zenuwen bij het oprijden van de steile oprit (met los grind) is handig!

Vakantiehuis Il Sambro info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)