Hotel Eurostars Turim ***

Hotel Eurostars Turim ***

Hotel Eurostars Turim
Hotel Eurostars Turim

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostars Turim voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Eurostars Turim in het Nederlands

Erg afgelegen

Hollander, 12-8-2011

Turim Hotel ligt erg afgelegen. Dit hotel is alleen geschikt voor mensen die met de auto op vakantie gaan, of voor mensen die op doorreis zijn. Ik was met een vriendin op vakantie in dit hotel, voor 8 dagen, en wij waren een van de weinige gasten. Het was er erg rustig. Ander nadeel is dat het personeel niet of nauwelijks Engels spreekt. Het is dat wij veel dagtochten met de trein hebben gemaakt, want anders was dit geen geslaagde vakantie geweest.

Het nadeel van het personeel was dat met name de jonge meiden niet erg servicegericht zijn. Ze lieten het duidelijk merken dat ze geirriteerd waren, wanneer je volgens hen te veel vroeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eurostars Turim in Bastia Umbra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eurostars Turim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eurostars Turim scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.