ItaliëUmbriëBaschiCampings BaschiCamping Gole del Forello

8.9FantastischScore uit 11 reviews
  • 7Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

11 Reviews over Gole del Forello

• 9Stefan17-01-2014

Erg mooie, schone en rustige camping

Erg mooie en nette camping met een vriendelijke eigenaar. We stonden er bijna alleen. Sanitair is schoon en het zwembad verkoelend. Genieten !

• 7Eetgelegenheden
  • 9w.koopman10-12-2012

Heerlijk rustige camping

Met onze 3 kinderen hebben we hier 2 weken gestaan. Alhoewel voor onze kinderen iets te rustig wilde ze eigenlijk toch niet weg. Mooi uitzicht en een heerlijk zwembad. Een perfect plek om een aantal steden zoals Orvieto, Tod, Perugia en Assisi te bezoeken. Zelfs een dagje Rome is goed te doen. De camping eigenaren zijn zeer behulpzaam.

• 10 de vries13-08-2012

wonderschoon

Wat een briljante camping, splinter nieuw, heel veel ruimte, mooiste uitzicht.

• 9lotjok07-08-2012

Schitterend

Voor een eerste kampeer ervaring is dit heel goed meegevallen. Heel vriendelijke uitbaters. Elke dag was het sanitair gekuist (er was zelfs WC papier), vuilbakken leeg gemaakt. Het zwembad met momenten voor ons alleen. Het enige nadeel bomen nog een beetje te klein voor de schaduw.

• 9sv28-07-2012

beste camping in umbria

Heerlijk rustig, briljant uitzicht De camping heeft een camper, caravan en tent gedeelte. met daar tussen zwembad, speelweide sporthal en een tennis baan met boompjes Erg ruim aangelegd. bomen moet nog ff wat groeien voor de schaduw.

• 10rita11-09-2011

un posto meravigliso

grande relax in una struttura bella, pulita,piazzole comode ed un area sosta camper eccellente sia per i servizi che per lo svago con l'utilizzo di una bella piscina compresa nel prezzo(€ 15,00),wifi gratuito,bar e gestori cordiali e gentili!L'ideale per un fine settimana o per qualche giorno in tranquillità.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10pietro valeri11-09-2011

posto meraviglioso

il camping Gole del Forello è una struttura ampia e molto ordinata dove si può usufruire di una splendita piscina(solo fino a fine agosto)molto spazio è dedicato alle tende ma per chi decide di posizionarsi nella parte bassa,i servizi sono scomodi da raggiungere a causa della distanza e di un vialetto un pò troppo dissestato,ben ventilato ma scordatevi l'ombra!Peccato che il lago non è balneabile a causa dell'iquinamento ma è adatto a chi ama la pesca.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Harald19-07-2011

Schitterende camping zeker met kinderen en schoon

Met onze camper staan we op de camping niet op het camper gedeelte. De entree voor het zwembad is inbegrepen als je op de camping staat niet als je op een camperplaats staat. Camping is geopend in begin 2010. Alles "is en ruikt nog nieuw". Prachtige plaatsen en zeker niet druk. Mooi overdekt zitgedeelte voor je koffie en krantje. Brood even bestellen en gratis Wifi. Mooi uitzicht over het meer. Groot voetbal en volleybalveld. Een meer dan mooi zwembad van bijna Olympische afmetingen. Al met al dus een dikke aanrader zeker voor een aantal dagen rust.

• 8I de Bruin01-10-2010

Rust en ruimte!

Zeer prettige camping! Vriendelijke eigenaar, die engels spreekt. Wij zijn hier in september 10 dagen geweest en konden gebruik maken van de ACSI campingcard: 13 euro per nacht. We konden op de camperplaats staan. Veel ruimte! Schitterend uitzicht op het meer en de omgeving. Het Lago di Corbara is een stuwmeer, geen recreatiemeer. Maar er wordt wel veel gevist. Op deze camping heerst rust, zeker in september. Het zwembad is in deze maand al gesloten. In overleg met de eigenaar kun je met eigen laptop contact maken met internet. Veel leuke uitstapjes in de omgeving zoals Orvieto, Amelia, Civitella del Lago, Todi, Foresta Fossile di Dunarobba en Civita di Bagnoregio. Op de camping alleen een koffiebar, geen restaurant.

• 8anita12-08-2010

magnefiek uitzicht

Een ideale camping als uitvalbasis voor de vele bezienswaardigheden in deze omgeving. Wat een schitterend uitzicht op het meer en de bergen. Wat een rust. De caravanplekken staan op terrassen. De bomen zijn nog te jong voor veel schaduw. Op het campergedeelte mochten we ook staan, maar we wilden liever op gras. De camperplaatsen hebben wel genoeg schaduw. Schoon sanitair, brood voor 19.00 bestellen. Ze hebben een mooi 25 m zwembad waar je heerlijk baantjes kunt zwemmen. Het zwembad is voor campinggasten gratis. Er komen ook kinderen uit de buurt zwemmen, maar die betalen wel entree. Wij waren er de laatste week in juni en soms was het zwembad voor ons alleen. Als je rust zoekt dan in dit de ideale camping. Als we op onze stoelen zaten voor de caravan, genoten we van het uitzicht en de zonsondergang

Camping Gole del Forello info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar