Appartement Le Colombe

Appartement info

0Tonen op kaart

4 Reviews over Le Colombe

• 9Corry de Bakker29-03-2017

'n mooi en goed geoutilleerd appartement

Het is een mooi kleinschalig appartementencomplex. Goed ingericht, mooi uitzicht in een heel mooi gedeelte van Italie, nl Umbrie. Paar keer heerlijk gegeten: de Belgische eigenaresse, kookte zelf. Wat kleine achterstallige huishoudelijke gebreken, wat later bleek door de ziekte van de eigenaar (onze eigen conclusie, ook niet gemeld).. Zeker voor herhaling vatbaar!!

• 10Fam. Overbeek26-06-2016

Fantastisch agriturismo

Schitterende locatie bovenop heuvel met mooi uitzicht, smaakvol ingericht met fijn zwembad. Je voelt je direct welkom door de warme ontvangst van Marisol (spreekt Vlaams), Marino en Roberto. Naast het feit dat zij zeer gastvrij zijn, kunnen ze ook geweldig (Umbrisch) koken. Wij hebben hier de bruiloft van onze dochter en schoonzoon gevierd, ook hiervoor is deze locatie uiterst geschikt. Kortom, euforie alom, je arriveert als gast, maar vertrekt als vriend. Wij komen hier zeker terug!

• 9Ruud en Katja07-07-2010

Fraai ingerichte appartementen

Mooi uitzicht vanaf het zwembad. Appartementen zijn netjes verzorgd. Geen kinderbadje. Weinig restaurants in de directe omgeving. Rustig (behalve in het weekend).

• 9Maarten17-11-2009

fantastische plek.

Deze locatie hebben wij als fantastisch ervaren. Vriendelijke mensen, goede bedden, mooi zwembad. In de omgeving is genoeg te doen. Perugie, Assisi, etc. Lekker eten en drinken zowel bij het appartement als in de omgeving.

Appartement Le Colombe info

Veilig betalen met