Géén boekingskosten

Meer camping info

40 Reviews over Green Village Assisi

• 2Linda12-08-2017

Nooit meer

Jammer wij dachten nog even een paar dagen mooi af te sluiten op een drie sterren camping. We kwamen hiervoor ook van een drie sterren camping af. Dit mag je zeker geen drie sterren camping noemen. Waar zijn deze sterren überhaupt op gebaseerd is? Mijn eisen zijn niet hoog met een kleine van bijna 2 jaar. Maar de speeltuin is slecht en niet onderhouden. Zwembad is niet van de camping zelf( badmuts verplicht ook in kinderbadje). Het kinderbad is onveilig waaronder ook de kinder-glijbaan. Voor een bedje moet zelfs 2 euro betalen. We zitten midden in het hoogseizoen maar er is niks te doen. Het huisje ( Charlet) is minimaal, koud en weinig water met douchen( met een kleine vooral niet prettig). Ik schrijf niet vaak een review maar mijn teleurstelling van mijn vakantie is groot. Een pluspunt van de camping is het restaurant maar is niet van hunzelf.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Elvira08-09-2016

Heerlijke camping met ideale locatie

Hele aardige mensen bij de receptie (1 Nederlands sprekend die erg leuke tips heeft). Fijne plekken met voldoende schaduw en niet te massaal. Fijn sanitair met goede douche, niet super schoon maar voldoende en er is zeep en wc papier! 's Avonds rustig op de camping en uitzicht op Assisi. Wil je gezelligheid loop dan naar de bar en het restaurant. Heerlijk eten en veel Italianen die ook langs komen. Zwembad prima, wel betalen voor je bedje (liggen niet erg lekker dus wij zaten bij het barretje). Je kan vanaf de camping wandelen naar Assisi, erg leuk om te doen.

• 6hanny11-06-2016

Kamperen of parkeren?

In mei bezochten we deze camping, voorseizoen dus. Onze indruk is ongunstig. Mensen aan de receptie aardig. Sanitair voldoende en schoon. Maar plekken erg klein, op en in elkaar. Erg veel verkeerslawaai van de straat. Wij kregen het er benauwd van. Sommige beoordelingen herkennen wij ons echt niet in: rustig en prettig?? Wij zijn snel vertrokken.

• 4Eetgelegenheden
  • 8Daniebobby23-11-2015

mooie camping.

Hebben hier in eind Mei 2 dagen op een camperplaats op de camping gestaan. Prima camping Schone toiletten. Vriendelijke mensen bij de receptie. Zijn lopend (5 km.) via een mooi wandelpad( route kaart bij de receptie)naar Assisi gegaan. s'Middags met het busje van de camping terug.

• 9Ron V.28-08-2015

Ideale uitvalbasis

Vanaf het eerste moment viel de camping in de smaak. De hartelijke ontvangst op de receptie (ook Nederlands gesproken). De rust en ligging van de camping met Assisi op de achtergrond. Het uitstekende restaurant en sanitair. Je kunt lopend, fietsend of met de auto naar Assisi. Wij kozen de fiets. Fietsen in de omgeving is goed mogelijk zeker met een elektrische fiets, mtb of racefiets. We bezochten onder meer Perugia en Spello op de fiets en wandelden naar de top van Umbrië - Monte Subasio. Van der acht nachten werden maar zes nachten in rekening gebracht.

• 10Eetgelegenheden
  • 7petervanw28-06-2015

goede plek voor bezoeken aan omgeving

Met de caravan kleine week gestaan. Ideaal om de plaatsen in de omgeving te bezoeken. Uiteraard Assisi, Spoleto en Deruta. Perugia vonden wij tegenvallen. Wijnboer met uitstekende wijnen op een paar 100 meter van de camping. Op de camping zelf is niets te doen en het is een komen en gaan van vooral campers. De meeste blijven 2 a 3 dagen en dat maakt het onrustig. De plaatsen zijn smal, je kunt net je caravan neerzetten en je luifel uitzetten. Als je zit te eten kun je je buren een hand geven. Elke middag zijn ze 2 uur met een hogedrukspuit het sanitair aan het schoonmaken. alleen met een hoge druk krijg je het niet schoon en dat is te merken. In mei geweest met Acsi kaart en dan is de prijs prima voor wat je krijgt. Het zwembad is pas open vanaf 1 juni.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Luite20-08-2014

Fijne rustige camping

Gelegen met zicht op (Basiliek van) Assisi. Mooie groene camping met veel schaduwrijke plaatsen (die je zelf mag uitzoeken). Voor het zwembad moet apart betaald worden evenals de ligstoelen. Anderzijds hoef je er niet voor te betalen als je er geen gebruik van maakt. Sanitair is gedateerd maar schoon en in ruime mate aanwezig. Vriendelijk personeel. Deze camping is een mooie plaats om culturele uitstapjes te ondernemen (Assisi, Perugia, Gubbio, Spello en Spoleto). Voor Italiaanse begrippen is de camping ruim opgezet en niet duur. In hoogseizoen €42,00 per nacht voor een gezin met caravan of tent. Zwembad was klein maar zeer schoon. Badmuts verplicht. WiFi werkt niet perfect maar is gratis.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Frank06-08-2014

Aanrader

Vriendelijke ontvangst (in het Engels); kregen een interessant boek over Umbrië (in het Nederlands) in bruikleen; sanitair netjes; uitstekend restaurant; centrale ligging voor bezoek aan de Umbrische klassiekers; let op : veel wegen zijn in erbarmelijke staat, zeker de E 45.

• 5Frans van der Goot05-06-2014

goed voor een nachtje op doorreis

Acsi 18 Euro + 2 euro belasting?? en 3 euro om te mogen zwemmen in een pierebadje met te harde muziek. Vreemd dat er niemand lag.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9leifalco30-01-2014

geweldige om schitterende omgeving te bezoeken!

Een ronduit fijne en mooi verzorgde camping met een kwalitatief geweldig restaurant voor zeer geschikte prijzen. Assisie is werkelijk prachtig en heel de wijde omgeving met hemelse landschappen geeft zeer veel mogelijkheden om de prachtige middeleeuwse stadjes te bezoeken. het land van Sint Fransiscus is overweldigend, vooral ook voor wat oudere bezoekers in de rustige voor en na seizoenen !

Camping Green Village Assisi info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar