Hotel Country House Poggio Fiorito

Hotel Country House Poggio Fiorito

7Goed

Italië, Umbrië, Assisi

Op vakantie geweest naar Country House Poggio Fiorito?

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Country House Poggio Fiorito voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Country House Poggio Fiorito

• 2018
    7Evert11-06-2018

Prachtig Umbrie, gemiddelde B&B.

Deze B&B heeft 11 kamers, bij zeven van die kamers loop je zó het ruime terras/grasveld op. De kamers zijn eenvoudig, maar worden goed schoongehouden. Bij de superiorkamers kun je voor- en achterdeur openzetten; dat is handig want de airco stelt niet veel voor. Het ontbijt is Italiaans: veel zoetigheid, je kunt een boterhammetje roosteren en de koffie is prima. Op aanvraag verzorgt de eigenaresse voor 25 euro een behoorlijke avondmaaltijd. Er is een heel ruim grasveld en een aardig zwembad; dat laatste wordt in het weekend evenals de ligbedden ingenomen door de puberdochter en haar vriendenkring. Gasten moeten zich maar aanpassen. De omgeving is door de vele schilderachtige dorpjes en stadjes een bezoek meer dan waard. Perugia, Montefalco, Spoleto en vooral Spello en Assisi. Vlakbij de B&B richting Assisi zijn drie supermarktjes. Volgende keer toch maar een ander verblijf

Gereisd met vrienden in juni 2018

0 tips over Hotel Country House Poggio Fiorito

0 vragen over Hotel Country House Poggio Fiorito

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar